Agenda - Events van meerdere dagen?..

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Afg

afg

30/05/2008 10:01:00
Quote Anchor link
Ik zal zo goed mogelijk uit proberen te leggen. Ik heb een agenda systeem hier gevonden (http://www.phphulp.nl/php/scripts/1/659) maar helaas kan ik niet events toevoegen die meerdere dagen duren. Een voorbeeld:
Ik ga een week op vakantie dan moet ik dat 7 keer invoeren voor elke dag.
Wie heeft een oplossing voor me?..Zou het echt makkelijker maken..thanQ alvast..

PHP hulp

PHP hulp

05/11/2024 12:43:08

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

30/05/2008 10:13:00
Quote Anchor link
Als je in de database gewoon twee datetime kollomen zou hebben (begin- & einddatum/tijd) kom je al een heel aan. Per dag haal je dan alle 'items' die een begintijd hebben die lager (of gelijk) is aan die dag en een eindtijd hebben die hoger (of gelijk) is aan die dag.

Afg

afg

30/05/2008 10:52:00
Quote Anchor link
die kolommen had ik al in database aangemaakt maar ik wist niet hoe ik het php moest gebruiken,,..zou echt fantastisch zijn als je een voorbeeld gaf..

Afg

afg

30/05/2008 10:59:00
Quote Anchor link
laat maar..:D
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door afg

- SanThe -

- SanThe -

30/05/2008 11:07:00
Quote Anchor link
Niet Bumpen.
Bumpen::
Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten heet bumpen. Bumpen is pas na 24 uur toegestaan en kan een reden zijn voor de admins en moderators om een topic te sluiten. Gebruik indien nodig de Afbeelding knop om je tekst aan te passen.

SanThe.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.