agenda verlofplanning php

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Chris Chris

Chris Chris

02/01/2011 11:13:06
Quote Anchor link
Hoi,

ben nog volledig nieuw in php, maar heb wel wat programmeerkennis.

Ik zou graag een agenda aanmaken met de mogelijkheid om door verschillende users
een vakantie-agenda aan te maken, zodat men kan zien op een maandkalender wie en wanneer op vakantie is.

Leuke opties zouden zijn.
- aan de hand van het aantal afwezigen dat de dag anders kleurt (boven 3 personen rood bv)
- buiten het gebruikelijke Ma-Di-...-Zo zou er een cyclusweergave van het shiftregime moeten worden weergegeven worden (vroege-late & nachtshift)

ik heb al enkele php scripts gevonden voor agenda's, maar veel verder geraak ik niet. Hebben jullie kennis van dergelijk script dat aanpasbaar is voor mijn specifieke wensen ? Door mijn beperkte php ervaring is het een beetje moeilijk zoeken. Dergelijke verlofplanning heb ik reeds eerder gemaakt in MS excel, maar zou graag een onlineversie ontwikkelen.

Iemand een idee ?

Er zijn nog geen reacties op dit bericht.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.