Agenda voor evenementen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Willem Jan

Willem Jan

27/11/2009 14:25:00
Quote Anchor link
Hallo!

Ik ben al een hele tijd op zoek naar een php script voor een evenementen kalender.

Wat moet het doen?
Eigenlijk is het heel simpel. Het moet een lijst met datums genereren, met daarachter wat er op die datum te doen is. Er moet ook in inlog optie opzitten, zodat andere mensen evenementen kunnen toevoegen. Het script is voor een muziekvereniging en 1 persoon uit het bestuur moet de evenementen in kunnen vullen.

Op dit moment gebruik ik een standaard kalender waar ik de datums invul, maar dat is niet overzichtelijk genoeg. Voor een kijkje op de website verwijs ik jullie door naar www.ezgdamwoude.nl. Let wel op, deze website is nog niet helemaal af!

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, want ik kan nergens zo'n script vinden. Mijn ervaring met php is miniem, maar ik kan wel redelijk goed omgaan met html. Vandaar de vraag.

PHP hulp

PHP hulp

28/11/2024 22:27:46

Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

27/11/2009 14:40:00
Quote Anchor link
Ik kan er een op maat voor je maken, tegen een kleine vergoeding. verder weet ik qel dat er enkele zijn al reeds bestaan.

Een altarnatieve oplossing is een nieuwsscript. er zijn namelijk nieuws scripts waar je zelf een datum voor kan zetten etc.

Of misschien iets als dit:
http://www.phphulp.nl/php/scripts/1/659/
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Bas IJzelendoorn

27/11/2009 14:40:00

Justin

justin

27/11/2009 14:44:00
Quote Anchor link
Beste Nimtex ik ben wel geintereseerd in een simpele eventen kalender. Zou je contact met we willen opnemen over wat het ongeveer gaat kosten.+ levertijd van het script

mvg

Justin

Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

27/11/2009 14:47:00
Quote Anchor link
Ik stuur je een personal message (PM)

Willem Jan

Willem Jan

27/11/2009 14:59:00
Quote Anchor link
Hmm... ik ben zelf niet zo'n google calander fan.

Zou je mij ook kunnen laten weten wat het me gaat kosten nimtex?

Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

27/11/2009 15:01:00
Quote Anchor link
Allebei een PM (personal message) gestuurd :)

John Cena

John Cena

27/11/2009 15:59:00
Quote Anchor link
Willem Jan en Justin, ik zou liever eerst naar een standaard oplossing kijken, daar zijn genoeg van. Niet dat ik nimtex niet wat extra centjes gun, maar er bestaan genoeg systemen die al goed werken die zelf aan te passen zijn.

Chilion

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.