Ajax rating systeem in database

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Kevin -

Kevin -

26/06/2008 10:59:00
Quote Anchor link
Hallo allemaal,

Ik heb een database met daarin websites. Nu wil ik in die database voor elke website een rating systeem hebben. Kan ik gewoon het ajax script daarin plaatsen of hoe gaat dat?

Heb het script hiervandaan http://www.nofunc.com/AJAX_Star_Rating/ vind dit een onwijs mooi script en zou deze graag willen gebruiken.

Thanx alvast voor de hulp

PHP hulp

PHP hulp

21/11/2024 18:59:08

Kevin -

Kevin -

04/07/2008 13:08:00
Quote Anchor link
Heb heel veelgezocht op internet maar kan niks vinden.

Wie o Wie kan mij helpen?

Felix b

Felix b

04/07/2008 13:14:00
Quote Anchor link
als ik het script zo lees zit er al ajax in werkt;

deze regel even veranderen:
req=new XMLHttpRequest(); req.open('GET','?vote='+(v/100),false);

dit ?vote='+(v/100) veranderen naar de pagina die je wil en klaar:
bijv:
req=new XMLHttpRequest(); req.open('GET','foobar.php?vote='+(v/100),false);
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Felix b

Kevin -

Kevin -

04/07/2008 13:28:00
Quote Anchor link
Felix.. Ik snap dat er al ajax in zit.. Maar wat ik bedoel is hoe kan ik dit in de database zetten?.. Moet ik dan gewoon heel het script in de database zetten?.. En rate hij dan elke website afzonderlijk?..

Gerben Jacobs

Gerben Jacobs

04/07/2008 13:57:00
Quote Anchor link
O_O

Je weet niet eens waar je 't over hebt. Ga eerst maar gewoon informatie zoeken.

Kevin -

Kevin -

04/07/2008 14:25:00
Quote Anchor link
het klopt dat ik het niet snap ;) Daarom ben ik hier..

Maar weet wel na research dat de gegevens in de database opgeslagen moeten worden.. En dat het script de gegevens uit de database moet halen om de sterren te displayen. Maar hoe kan ik dat inbouwen in het script?..

Douwe

Douwe

04/07/2008 14:28:00
Quote Anchor link
Gebruik Felix' code en zet in foobar.php een code die $_GET['vote'] in de database zet.

Gerben Jacobs

Gerben Jacobs

04/07/2008 14:28:00
Quote Anchor link
Oh phew.. dat klinkt al beter ja.

Op 'foobar.php' moet je dan het _GET["id"] (je website) via een MySQL query een ster toekennen.. of iets verhogen.. of nieuwe insert maken, ligt eraan hoe jouw script is.

Kevin -

Kevin -

04/07/2008 17:03:00
Quote Anchor link
Mm ben dus is gaan kijken hoe dat moet met foobar.php maar geen idee hoe ik dat moet toevoegen aan de database.. en of het script uberhaupt al de berekening doet..

Iemand die mij op weg kan helpen(kan zelf eigenlijk alleen beetje scripts aanpassen..)

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.