ajax:werkt wel met FF maar niet met IE

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Wouter Pronk

Wouter Pronk

29/06/2006 14:35:00
Quote Anchor link
Ik ben pas begonnen met ajax en ik gebruik de xajax variant. Ik heb een script geschreven en deze werkt perfect onder Firefox maar niet onder internet explorer. Hieronder mijn script:
$xajax = new xajax();

function get_details($id)
{
$objResponse = new xajaxResponse("","xajax_",'ISO-8859-1');
$res = mysql_query("SELECT * FROM `gezinsleden` WHERE `id`='".mysql_real_escape_string($id)."';");
$objResponse->addAssign('gezinsleden','innerHTML','');

while ($list = mysql_fetch_assoc($res))
$objResponse->addAppend('gezinsleden','innerHTML','<tr><td>'.$list['voornaam'].'</td><td>'.$list['geboortedatum'].'</td></tr>');
return $objResponse->getXML();
}
$xajax->registerFunction('get_details');
$xajax->debugOn();
$xajax->processRequests();
<td><a href="#" onmouseover="xajax_get_details('.$list['id'].');">'.$list['achternaam'].'</td>
<table>
<tbody id="gezinsleden">
</tbody>
</table>

Wat zou ik moeten veranderen om het in alle browsers goed te laten werken

PHP hulp

PHP hulp

16/11/2024 20:48:51

Remco van Arkelen

Remco van Arkelen

29/06/2006 14:37:00
Quote Anchor link
Krijg je een (JS)-error te zien in Internet Explorer? Heb je misschien een URL waar we kunnen kijken?

Wouter Pronk

Wouter Pronk

29/06/2006 14:42:00
Quote Anchor link
Nou ,dat is een beetje lastig, want het is beveiligd met een wachtwoord. Als ik de debugger aan zet van xajax dan krijg ik een melding van IE: Unknown runtime error.
Als je toch wilt kijken, geef me dan je email-adres en ik mail je een gebruikersnaam en wachtwoord + uitleg waar je moet zijn.
Bedankt voor je reactie

Remco van Arkelen

Remco van Arkelen

29/06/2006 14:55:00
Quote Anchor link
Je hebt een pm

Wouter Pronk

Wouter Pronk

29/06/2006 15:12:00
Quote Anchor link
wat is een pm

Erik Rijk

Erik Rijk

29/06/2006 15:15:00
Quote Anchor link
personal message :)
intern bericht,
prive bericht....

hoe je het ook wilt noemen
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Erik Rijk

Derk nvt

Derk nvt

29/06/2006 16:03:00
Quote Anchor link
als je ingelogd bent zie je bovenaan staan "interne berichten" dit is een soort mail maar dan alleen voor PHPhulp users ;) als je op "interne berichten" klik zie je waarschijnlijk helemeel bovenaan remco zijn bericht staan. Het is ook mogelijk dat er bovenaan de pagina neit "interne berichten" staat maar iets in de trant van "u heeft ... nieuwe berichten"

Wouter Pronk

Wouter Pronk

29/06/2006 16:08:00
Quote Anchor link
Bedankt Erik en Derk

Jelmer -

Jelmer -

29/06/2006 18:01:00
Quote Anchor link
Ik ben bang dat we met deze PHP-code niet veel kunnen, aangezien het probleem hem waarschijnlijk in het JS-gedeelte zit, wat weer volledig wordt gegerereerd door xajax zelf...

Staat er misschien op hun eigen forum niet iets over?

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.