Albeelding gallerij + upload

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Luuk

luuk

14/04/2009 21:24:00
Quote Anchor link
Goedenavond,

Ik heb voor een website een grote wens. Ik wil graag een pagina waarin ik mijn aflbeeldingen kan zien onder elkaar die ikzelf heb geupload via een andere pagina. Ik wil dat de code de afbeelding ophaalt, opslaat in een map die heet Foto en dan in een database de link ernaar zetten. Dan kan de pagina met foto's in de database de link hale en onder elkaar zetten. Maar tot nu toe heb ik nog geen goeie handleidingen gezien, alleen de afbeelding in de database zelf zetten, maar daardoor wordt hij slomer. Dus kan iemand mij helpen??

Met vriendelijke groet,

Luuk

PHP hulp

PHP hulp

25/11/2024 13:35:51

Luuk

luuk

14/04/2009 22:24:00
Quote Anchor link
UPDATE: ik heb de code zelf gevonden door de gaan proberen enzo. Ik heb alleen nog een goede broncode nodig om de afbeeldingen te uploaden naar de map Foto. Iemand idee?

Met vriendelijke groet,

Luuk

Gelieve Niet Bumpen::
Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten heet bumpen. Bumpen is pas na 24 uur toegestaan en kan een reden zijn voor de admins en moderators om een topic te sluiten. Gebruik indien nodig de Afbeelding knop om je tekst aan te passen.

SanThe.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door luuk

Mr.Ark

Mr.Ark

14/04/2009 23:20:00
Quote Anchor link
Ìk zou zeggen, Kijk eens hier in de script library...

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.