Algemene voorwaarden opstellen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Medior front-end developer gezocht (€3.300 -

Functie Wat ga je doen? Jij als front-end developer gaat werken binnen de teams van/voor onze klant. Je werkt in een team met starters en ervaren ontwikkelaars met allemaal 1 overeenkomst; passie voor het vak. Maak je een fout? Geen probleem, leer ervan en ga dan weer door. Door de variëteit aan werk kun je in verschillende omgevingen een kijkje nemen en jezelf dus snel ontwikkelen. Wat hebben we jou te bieden? • Uitdagende projecten bij mooie klanten (bij jou in de buurt, of binnenkort intern vanuit ons kantoor!) • Een jonge organisatie met talentvolle collega’s • Veel ruimte voor

Bekijk vacature »

Lead React Developer

Dit ga je doen Als Lead React Developer zul jij je voornamelijk gaan bezighouden met: Het werken aan tal van uiteenlopende projecten waar gloednieuwe (web)applicaties van scratch af aan ontwikkeld worden met o.a. React (Native) en Drupal; Het aansturen van een team bestaande uit 5-6 talentvolle en gedreven ontwikkelaars; Het adviseren en meedenken over nieuwe (technische) oplossingen en te gebruiken tools/frameworks; Het meedenken over de architectuur en de juiste implementatiebeslissingen maken; De doorontwikkeling van huidige applicaties. Hier ga je werken Als je inderdaad een ervaren Lead React Developer bent die zichzelf graag nog verder wil ontwikkelen dan is het goed

Bekijk vacature »

PHP Laravel Ontwikkelaar

Functie omschrijving Weet jij alles over Laravel en krijg je energie van het developen van software hiermee? Laat het weten want wij zoeken een PHP/Laravel developer in regio 's-Hertogenbosch voor klein bedrijf welke softwareoplossingen maakt voor hun klanten. Jouw taken hierbij: Softwareapplicaties ontwikkelen en verder optimaliseren in veel diverse projecten op basis van Agile/Scrum. Documentatie schrijven over applicaties. Uitleg geven over software en applicaties Klantcontact hebben over bestaande applicaties. Techstack: PHP, Laravel, HTML, CSS, Javascript. Bedrijfsprofiel Deze organisatie zit in de regio van 's-Hertogenbosch en is een klein bedrijf. Er werken circa 15 medewerkers, verdeeld in meerdere teams, zoals back-end

Bekijk vacature »

Full Stack Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van Product Informatie Management (PIM) systemen; Werken aan zowel grotere als kleine projecten voor toonaangevende klanten binnen o.a. de retail; Verantwoordelijk voor de front-end werkzaamheden; Naast de front-end werk je ook aan de backend. Hier ga je werken Als Full Stack Developer komt je te werken binnen een vooruitstrevende organisatie die Product Informatie Management (PIM) systemen levert aan hun klanten. Hun klanten zijn toonaangevende bedrijven binnen o.a. de retail. De organisatie zit gevestigd in regio Zwolle en bestaat uit zo'n 35 medewerkers, waarvan 30 IT. Je komt te werken binnen één van de zelfsturende development

Bekijk vacature »

Front-end Angular developer

Functie In jouw rol als Front-End developer werk je samen met de backend developers om middels tweewekelijkse sprints het platform naar een hoger niveau te tillen. Hiernaast heb je affiniteit met data en werk je graag samen met het team om de gegevensintegriteit en -beveiliging te waarborgen, om ervoor te zorgen dat de gebruiker wereldwijd de beste SaaS-services heeft. Deze organisatie heeft meer dan 100 mensen in dienst, waarvan er 45 in Nederland werken. Het ontwikkelteam bestaat uit 10 mensen en is verdeeld in 2 scrumteams. Het eerste team bestaat uit Java en Scala ontwikkelaars. Het tweede team, waar jij

Bekijk vacature »

Lead Webdeveloper

Als Lead webdeveloper bij KUBUS ben je verantwoordelijk voor het implementatie design van requirements en de software architectuur van de webapplicatie en services van BIMcollab. In je rol als lead developer zoek je als vanzelf op een creatieve manier naar het optimum tussen benodigde implementatie-tijd, de performance van de applicatie en een snelle go-to-market van features, aansluitend bij onze geautomatiseerde test- en release train. Hierbij bewaak je in samenwerking met de andere senior ontwikkelaars in je team de architectuur van de applicatie en adviseer je de product owner over noodzakelijke refactoring om de onderhoudbaarheid van het platform te verbeteren. Ons

Bekijk vacature »

Fullstack Webdeveloper .NET Azure Big Data SaaS

Bedrijfsomschrijving Deze klant van ons is recentelijk onderdeel geworden van een grote moederorganisatie, ze zijn dé partij als het gaat om software maken voor ambitieuze ondernemers, ze maken maatwerk software. Vanuit het fantastisch vormgegeven hightech gebouw te Rotterdam centrum werken ze met zo'n 40 medewerkers aan hoogwaardige software gericht op financiële data, betaalinformatie, maar ook backoffice software. De software wordt webbased, desktop en mobile aangeboden en er worden zeer moderne ontwikkeltechnieken toegepast. Je moet dan denken aan patroonherkenning, Big Data, Machine Learning en OCR. Als Developer, ongeacht je niveau, ga je hier te maken krijgen met de allerleukste kant van

Bekijk vacature »

Trainee pega developer

Wil jij een mooie stap maken in jouw carrière? Mooi! Bij De Mandemakers Groep haal je binnen 6 maanden je CSA- en CSSA-certificaten, waarna jij aan de slag kan als Pega-developer in ons IT-team. Achter de schermen zorg jij ervoor dat collega’s efficiënt werken en klanten iedere dag beter geholpen worden. Wil jij daaraan bijdragen? En jouw ICT-skills ontwikkelen? Lees dan snel verder en solliciteer vandaag nog als trainee Pega-developer. Wat ga je doen? Als trainee Pega developer leiden wij je op tot gecertificeerd software developer voor het low-code platform PegaSystems. In de training ben je verantwoordelijk voor een te

Bekijk vacature »

Informeel bureau zoekt Senior PHP developer

Functie Als senior PHP developer neem je het voortouw in ontwikkeltrajecten en ben je in staat werk uit te leggen aan collega’s om zo je kennis met hen te delen. Je deinst niet terug voor ingewikkelde projecten. Deze zie jij alleen maar als uit uitdaging. Je werkt doorlopend aan klantcases (en hierdoor je klant echt leert kennen), maar toch ben je afwisselend bezig. Dit alles in een vrije en ontspannen werksfeer, met een team van gelijkgestemde. Binnen de development teams werken ze met o.a. PHP, Laravel, React, Node, Elastic, Amazon AWS, JIRA, Solid, Domain-driven-design, Doctrine, Redis, docker, Kubernetes, CI, PHP

Bekijk vacature »

.Net Front-end Ontwikkelaar

Wij zoeken een .Net Front-end Ontwikkelaar! Omschrijving Kun jij snel schakelen en ben je stressbestendig? Dan zoeken wij jou! Als .Net Front-end Ontwikkelaar help je mee aan de webapplicatie die over de hele wereld door allerlei bedrijven wordt gebruikt. Je werkt daarnaast mee aan nieuwe en verbeterde functionaliteiten en helpt met het oplossen van bugs. Over de opdrachtgever Je komt te werken in een ambitieus team dat zich blijft ontwikkelen. Dit is alle informatie die we nu kunnen delen over de werkplek. Als jij de .Net Front-end Ontwikkelaar bent voor deze job, vertellen we je snel nóg meer. Eisen Heb

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack Java developer

Dit ga je doen Start jij op 7 augustus bij de Experis Academy dan kickstart jij jouw IT-carrière! We leiden je op tot een gewilde Full Stack Java Developer met alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Wat kun je verwachten, hoe zit een dag in het leven van een Trainee eruit? Periode 1 Als Full Stack Java Developer Trainee volg je vanuit huis een op maat gemaakte onlinetraining die in het Engels wordt gegeven. De tijd die je kwijt bent aan het volgen van de training kun je vergelijken met een fulltime werkweek. In

Bekijk vacature »

Back End Developer

Als Back End developer bij KUBUS houd je je bezig met het ontwikkelen van de (web)applicatie en services van BIMcollab. Je hebt een focus op de back end van onze software, daarvoor werken wij hoofdzakelijk met C# en .NET. Wij hanteren een full-stack benadering, wat betekent dat je naast de back-end ook meehelpt bij andere onderdelen van de code. Als softwarebedrijf bevindt KUBUS zich in een unieke positie. We bouwen aan onze eigen producten die wereldwijd door tienduizenden gebruikers worden gebruikt. Ons bedrijf heeft precies de juiste grootte: groot genoeg om echt impact te maken in de markt, maar klein

Bekijk vacature »

Junior Low-code ontwikkelaar gezocht omgeving Arnh

Bedrijfsomschrijving Wij zijn een dynamisch IT-bedrijf dat zich richt op het stroomlijnen van bedrijfsprocessen en het creëren van ondersteunende applicaties. Onze kracht ligt in het combineren van zakelijk inzicht met IT-expertise via gestroomlijnde procesontwerpen en wendbare applicatieontwikkeling met behulp van Low-code technologieën. Als jonge professional krijg je de kans om samen te werken met een team van 15 deskundige collega's, verspreid over nationale en internationale locaties. We bieden je een leerzame omgeving waar je je vaardigheden kunt ontwikkelen en groeien in je rol als Low-code ontwikkelaar. Word jij onze nieuwe Junior Low-code Ontwikkelaar (OutSystems)? Versterk ons team en draag bij

Bekijk vacature »

.net developer

Hoi! Wij zijn auto.nl en wij verkopen auto's online. je bestelt bij ons een auto net zo makkelijk als een spijkerbroek. En bevalt ie niet? Dan stuur je 'm gewoon weer terug. En dat we dat goed doen bewijst onze hoge klanttevredenheid van een 9,3. Nu maken we de volgende stap bij auto.nl. We starten met fysieke winkels. Online zoeken, offline bekijken. Maar nog altijd, geen gedoe! Gewoon eerlijk, transparant en zonder zorgen een auto kopen.. Maar om dat waar te blijven maken en nóg beter te worden, zoeken we uitbreiding van ons development team. Wat ga je precies doen?

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging binnen development waar je komt te werken binnen een flexibel, jong en ondernemend bedrijf. Lees dan snel verder! Voor deze functie zoeken wij een C# .NET Developer die enthousiast wordt van het aansluiten en begeleiden van (complexe) nieuwe klanten. Daarnaast begeleid je complexe projecten, wij zoeken iemand die altijd kansen ziet en waarbij het glas altijd half vol is. Voor deze functie zoeken wij een Developer met ervaring op het gebied van .NET die deze organisatie gaat versterken. Binnen de organisatie ga jij je vooral bezighouden met het verbeteren van

Bekijk vacature »
Jasper DS

Jasper DS

06/06/2011 20:06:06
Quote Anchor link
Hoi,

omdat ik mijn site binnenkort wil lanceren wil ik me toch nog eens goed informeren over de zogenoemde "Algemene voorwaarden". Leden kunnen registreren op mijn site en zelf content aanmaken die ze kunnen verspreiden via hun url. Ik neem aan indien ik geen Algemene voorwaarden laat goed keuren ik volledig aansprakelijk ben voor de content op die pagina's. Dat wil ik dus vermijden.

Is hier iemand dat ervaring heeft met het maken van zo'n document. Ik zou dit eventueel kunnen laten opstellen door een advocaat of iets dergelijks maar ik heb hier geen budget voor dus ik hoop het toch zelf te kunnen.

Mvg

PHP hulp

PHP hulp

08/11/2024 13:49:34

- SanThe -

- SanThe -

06/06/2011 20:10:36
Quote Anchor link
Kijk eens rond bij interessante sites wat die in hun algemene voorwaarden hebben staan.

Jasper DS

Jasper DS

06/06/2011 20:14:13
Quote Anchor link
Dat lijkt me een goed begin.. Ik ga aan de slag.

Vincent Huisman

Vincent Huisman

06/06/2011 20:17:27
Quote Anchor link
Het is, lijkt mij, niet voor niets een beroep op zichzelf. Mijn zus leert er nu voor :)

Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

06/06/2011 20:17:29
Quote Anchor link
Probeer het eerst voor je zelf in dummytaal op te schrijven (doe ik altijd eerst)

Bijvoorbeeld:

- Niet aansprakelijk voor schade aan computer.
- We streven naar een up-to-date website.
- Altijd de mogelijkheid voorwaarden aan te passen.

En als je dan alles denkt te hebben ga je het mooi en formeel schrijven.

Dennis meijer

dennis meijer

06/06/2011 20:29:01
Quote Anchor link
@Jasper,

Misschien heb je ook iets aan deze website Link

Michael -

Michael -

06/06/2011 21:51:45
Quote Anchor link
Misschien handig om je tekst op de website eens na te lezen?
Valt me gelijk deze zin op: Iedereen kent ongetwijfeld zoekmachienens als google
zoekmachienens
>
zoekmachines

Jasper DS

Jasper DS

06/06/2011 22:32:52
Quote Anchor link
ja dat moet nog gebeuren.. Nu komt de afwerking aan de beurt en daarna de lancering.. Misschien laat ik hem eerst wel eens reviewen hier (het design niet wat dat is gekocht) maar dan vooral het systeem.

Dennis de Swart

Dennis de Swart

12/06/2011 16:40:35
Quote Anchor link
Actieplan

1) a) Zoals boven genoemd: neem standaard voorwaarden van de KvK, daar is over nagedacht. En dekt dus al een hoop ellende.

Er blijven dan nog wel wat gaatjes over, voor jouw specifieke geval bijvoorbeeld
1b) Mogen bedrijven ook sites maken?
1c) Levert dat hun schade op die zij op jouw kunnen verhalen? Het feit dat jij de diensten gratis levert, betekent niet dat jij niet aansprakelijk bent voor downtime! Heb je een verzekering nodig?
1d) Voldoe jij of je medewerkers aan de criteria voor ondernemerschap (urencriterium bijv.) dan moet je je verplicht aanmelden als ondernemer. Of je het nu leuk vindt of niet. Laat je informeren door de KvK. Vraag of je een boekhouder nodig hebt.

2) Ga eens langs bij het Juridisch Loket en laat de voorwaarden nakijken. Dit is kosteloos en onafhankelijk, namelijk gefinancierd door het Ministerie van Justitie. Zij kunnen een inschatting maken of je professionele hulp nodig hebt en zo ja, wie.

3) Als ik zo naar de site kijk, zou ik het onderverdelen in een "Community" versie en een betaalde "Pro" versie. Niet alleen vergroot je de kans om je bedrijf te laten groeien, je ondervangt een hoop van de dingen die ik boven heb genoemd.

4) Indien je geen onderscheid wil maken tussen "Community" en bedrijven, zou ik voorlopig bedrijven verbieden sites aan te maken. Anders heb je teveel hooi op je vork.
Gewijzigd op 12/06/2011 16:46:22 door Dennis de Swart

Pim -

Pim -

12/06/2011 16:45:21
Quote Anchor link
Aan gebruik van deze dienst kunnen geen rechten worden ontleend?

Dennis de Swart

Dennis de Swart

12/06/2011 17:03:37
Quote Anchor link
Pim - op 12/06/2011 16:45:21:
Aan gebruik van deze dienst kunnen geen rechten worden ontleend?

Ik zie een site waarbij een bedrijf gratis een website mag neerzetten. Ik zie geen datalimiet, geen advertentie/spam verbod, geen verbod op x-rated etc. Niet iedereen in deze wereld is lief en aardig. Het is niet onaardig om mensen op de huisregels te attenderen, voordat Jasper ze binnen laat.

Pim -

Pim -

12/06/2011 17:09:34
Quote Anchor link
+ [de site] houdt zich het recht voor zonder opgaaf van reden sites te verwijderen en gebruikers de toegang te ontzegggen.

Beetje bruut, maar dekt voldoende, toch?

Jasper DS

Jasper DS

12/06/2011 17:19:18
Quote Anchor link
Ja, ik moet me hier nog eens goed over gaan informeren voor ik de site volledig lanceer.

Dennis de Swart

Dennis de Swart

12/06/2011 17:38:08
Quote Anchor link
PHP Jasper op 12/06/2011 17:19:18:
Ja, ik moet me hier nog eens goed over gaan informeren voor ik de site volledig lanceer.

Ik wil je lol niet verpesten of zo. Bovendien, de KvK en Juridisch Loket zijn volkomen gratis, het kost alleen tijd. Dus check AV, check je ondernemer status, check je financien.

Het zou jammer zijn dat je de site naderhand moet sluiten omdat iemand het systeem misbruikt. Persoonlijk vindt ik ook dat bedrijven gewoon moeten betalen, door abbonement of advertenties. Begin eerst rustig met particulieren/vrienden. Bouw het op. Neem genoeg tijd voor service. Als het een paar weken of maanden stabiel draait, introduceer je "Pro" voor bedrijven en bijbehorende AV.
Gewijzigd op 12/06/2011 17:42:34 door Dennis de Swart

Jasper DS

Jasper DS

12/06/2011 18:09:33
Quote Anchor link
Bedankt Dennis, dit advies ga ik zeker gebruiken!

Dennis de Swart

Dennis de Swart

12/06/2011 21:26:12
Quote Anchor link
PHP Jasper op 12/06/2011 18:09:33:
Bedankt Dennis, dit advies ga ik zeker gebruiken!

En houdt ons op de hoogte. Als er wat te programmeren valt, dan horen we het wel.
Gewijzigd op 12/06/2011 21:37:05 door Dennis de Swart

Allan de Bruin

Allan de Bruin

12/06/2011 21:58:55
Quote Anchor link
@PHP Jasper kijk even bij disclaimers van websites waar bezoekers zelf content kunnen posten. Je zou dan deze als draad kunnen gebruiken. lang leve het vrije internet! :)

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.