alle $_POST bekijken
Hoe kan ik alles wat gepost is naar een pagina bekijken? Dan bedoel ik niet van $_POST['bla'] maar alles wat gepost is
print_r($_POST);
Code (php)
1
2
3
4
5
2
3
4
5
<form action="verder.php" method="POST">
<input type="text" name="// hier komt dan de naam van de eerste post" value="// en hier komt dan de inhoud van die post">
</form>
<input type="text" name="// hier komt dan de naam van de eerste post" value="// en hier komt dan de inhoud van die post">
</form>
Maar hoe doe ik dat dan?
Code (php)
1
2
3
4
2
3
4
// Hier moet de vraagteken hetzelfde blijven
<h1>Hoe maak je...?</h1>
// En hier moet de vraagteken (met str_replace ofzo) verangen worden door [vraagteken]
<a href="http://www.eenofanderesite.nl/index.php?bla=alb">bla</a>
<h1>Hoe maak je...?</h1>
// En hier moet de vraagteken (met str_replace ofzo) verangen worden door [vraagteken]
<a href="http://www.eenofanderesite.nl/index.php?bla=alb">bla</a>
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Wessel
str_replace.
Je zegt het zelf al in je voorbeeldje: Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Winston Smith
Code (php)
1
2
3
4
2
3
4
<h1>blablabla?</h1>
<p>Er is een.... maar hoe?</p>
<a href="www.bla.nl?bla=alb&piet=henk">bla</a>
<a href="www.bla.nl?bla=alb&piet=henk">bla</a>
en dat je die hele bovenstaande code kunt veranderen in:
Code (php)
1
2
3
4
2
3
4
<h1>blablabla?</h1>
<a href="www.bla.nl[vraagteken]bla=alb[enteken]piet=henk">bla</a>
<a href="www.bla.nl[vraagteken]bla=alb[enteken]piet=henk">bla</a>
Edit:
Het is ook goed als ik alleen de link kan ophalen, dus als ik een pagina heb met <a href="www.bla.nl?bla=henk" title="blablablazeur..."> dat ik dan door een of andere code alleen www.bla.nl?bla=henk terugkrijg. Maar hoe doe ik dat dan?
Het is ook goed als ik alleen de link kan ophalen, dus als ik een pagina heb met <a href="www.bla.nl?bla=henk" title="blablablazeur..."> dat ik dan door een of andere code alleen www.bla.nl?bla=henk terugkrijg. Maar hoe doe ik dat dan?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Wessel
zelfde principe maar dan met $_GET?
ke, thanx