Alleen bepaalde gegevens uit de BD halen.
Raymond ---
24/10/2006 19:45:00Heey,
IK heb de volgende MySQL tabel:
| id | naam | beschrijving | afbeelding | kopen |
Dat is de tabel voor een catalogus, maar een aantal producten kan niet online gekocht worden. Toen bedacht ik het volgende:
Ik geef "kopen" de waarde 1 of 0. Als de waarde 1 is kan hij wel online gekicht worden, anders niet.
Maar nu wil ik alle producten die gekocht kunnen worden op een pagina zetten. Dus moet de tabel als het ware gefilterd worden zodat alleen de producten met waarde 1 worden weergegeven.
Nu de vraag :P
Hoe kan ik zorgen dat alleen de waardes 1 uit de database worden gehaald?
IK heb de volgende MySQL tabel:
| id | naam | beschrijving | afbeelding | kopen |
Dat is de tabel voor een catalogus, maar een aantal producten kan niet online gekocht worden. Toen bedacht ik het volgende:
Ik geef "kopen" de waarde 1 of 0. Als de waarde 1 is kan hij wel online gekicht worden, anders niet.
Maar nu wil ik alle producten die gekocht kunnen worden op een pagina zetten. Dus moet de tabel als het ware gefilterd worden zodat alleen de producten met waarde 1 worden weergegeven.
Nu de vraag :P
Hoe kan ik zorgen dat alleen de waardes 1 uit de database worden gehaald?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Raymond ---
PHP hulp
18/11/2024 18:55:37Frank -
24/10/2006 19:47:00Basiskennis SQL:
En ga je eens verdiepen in SQL, dit is zeg maar het aap-noot-Mies van SQL, absolute basiskennis.
En ga je eens verdiepen in SQL, dit is zeg maar het aap-noot-Mies van SQL, absolute basiskennis.