alt / title teksten
Dan optie 2 Ozzie. Ik vind het ook mooi staan, hoofdletter aan het begin. Aan het einde hoeft geen punt, zie het als een lijst:
- Verkouden als een hond
- Je komt om in het werk
PHP hulp
23/11/2024 17:20:18Ozzie PHP
14/12/2011 12:31:23Elwin - Fratsloos
14/12/2011 15:44:24Bij een lijst horen juist weer wel leestekens:
Maar wat betreft Ozzie's vraag: het ligt een beetje aan de situatie, maar als het bovenin een layout staat en verder niet op bepaalde inhoud slaat, maar puur lay-out technisch op die positie staat, dan zou ik voor optie 2 of 3 gaan. En zeer waarschijnlijk voor 3, dit zou ik zo doen omdat het geen 'echte' zin is.
Ik zou het bijvoorbeeld ook op manier 3 doen bij, bijvoorbeeld, een bericht op een forum. Of een datumnotatie bij een nieuwsbericht.
Als het echt in de lopende tekst staat zou ik het wel als zin behandelen. Dus met een punt en eventueel met hoofdletters.
- Dit is het eerste item;
- En items sluiten we af met een punt-komma;
- Behalve de laatste, die krijgt een.
Maar wat betreft Ozzie's vraag: het ligt een beetje aan de situatie, maar als het bovenin een layout staat en verder niet op bepaalde inhoud slaat, maar puur lay-out technisch op die positie staat, dan zou ik voor optie 2 of 3 gaan. En zeer waarschijnlijk voor 3, dit zou ik zo doen omdat het geen 'echte' zin is.
Ik zou het bijvoorbeeld ook op manier 3 doen bij, bijvoorbeeld, een bericht op een forum. Of een datumnotatie bij een nieuwsbericht.
Als het echt in de lopende tekst staat zou ik het wel als zin behandelen. Dus met een punt en eventueel met hoofdletters.
Ozzie PHP
14/12/2011 15:53:14Het lullige is alleen dat "Dinsdag" het 1e woord op de pagina is, en op de een of andere manier oogt het toch lekkerder met hoofdletter... ik denk dat ik toch maar voor optie 1 ga... misschien moet ik er een nachtje over slapen :)