Andere pagina laten openen in het midden?
Jordy
14/06/2006 12:51:00Heey allemaal,
Ik heb een script gedownload via een site, nu zit ik met een probleem, www.crazyblog.nl is mijn site, maar alle pagina's worden automatish geopend in het midden, als ik dan in dreamweaver op een link klikt, zie ik dat hij zo linkt index.php?p=linkpartners weet iemand hoe ik zelf gemaakte pagina's in het midden kan laten openen dan???
Mvg Jordy
Ik heb een script gedownload via een site, nu zit ik met een probleem, www.crazyblog.nl is mijn site, maar alle pagina's worden automatish geopend in het midden, als ik dan in dreamweaver op een link klikt, zie ik dat hij zo linkt index.php?p=linkpartners weet iemand hoe ik zelf gemaakte pagina's in het midden kan laten openen dan???
Mvg Jordy
PHP hulp
17/11/2024 10:36:39Simon Blok
14/06/2006 13:00:00de pagina in het midden is afhankelijk van die p-waarde, en wordt dan telkens een andere pagina geïncluded, afhankelijk van die p-waarde dus! Ergens in de index-file staat dus een ifelse blok of een switch, daar kun je aangeven welke files je nog meer wilt kunnen weergeven. Hopelijk snap je het een beetje zo, het is een beetje moeilijk uit te leggen! Althans, voor mij!!:-)
Arjan Kapteijn
14/06/2006 13:00:00Door op die locatie in het midden te kijken of er een GET variabelen is en aan de hand daarvan de juiste pagina te includen of info uit de database te trekken.
Emile Verbunt
14/06/2006 13:33:00wat ik altijd doe is dat script in een tabel zetten.
dan opent hij die bestanden in die tabel.
werkt bij mij altijd
dan opent hij die bestanden in die tabel.
werkt bij mij altijd