android phone vraagje

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ozzie PHP

Ozzie PHP

07/11/2011 13:31:02
Quote Anchor link
Hallo,

Ik heb nog niet zo lang een Android telefoon en ik vraag me het volgende af. Als ik gebeld wordt, of een mailtje ontvang of iets dergelijks, dan verschijnt in m'n notificatie balk (helemaal bovenin) een icoontje.

Ik kan dan de notificatiebalk naar beneden slepen en dan krijg ik de melding te zien (bijvoorbeeld dat ik een mailtje heb ontvangen).

Nu mijn vraag: om die melding te verwijderen moet ik op de "wissen" knop drukken. Dit vind ik een beetje vervelend. Is er een manier waardoor de melding automatisch verdwijnt als ik de balk omhoog sleep, zodat ik niet telkens op "wissen" hoef te drukken? Iemand een idee?

PHP hulp

PHP hulp

27/11/2024 17:52:40

Jordi Kroon

Jordi Kroon

07/11/2011 16:45:16
Quote Anchor link
Nee dit gaat helaas niet :).

Ik zit zelf te overwegen om een iphone 4(s) te kopen.

Ozzie PHP

Ozzie PHP

07/11/2011 16:46:43
Quote Anchor link
Hmmm, da's klote.. weet je zeker dat het niet gaat? Ik heb al gezocht naar een app waarmee ik dat voor elkaar krijg, maar ik weet niet goed waarnaar ik moet zoeken (welke zoekwoorden).

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.