Anti Ddos

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Product Developer (M/F), Fulltime 40 h/week

A global Plantbased revolution – that is our dream. Maximising the protein transition – that is our mission. Producing and developing sustainable and delicious products – that is what we do. Ojah is a fast growing company with a mission and has the ambition to be the world leader in its field. To support this growth we are hiring new colleagues. People that would like to make a difference and dare to dream big. With currently a 150 colleagues proudly working on our exceptional products. Working in a dynamic surrounding that runs full speed ahead. We need you! Product Developer

Bekijk vacature »

Java Developer

Functie Wat ga je doen als Java developer? Jij komt terecht binnen een informeel team waarin je verantwoordelijk bent voor de backend systemen voor grote klanten als Ziggo en KPN. Als Medior Java developer werk je in teamverband en soms individueel. Gedurende de werkweek zal je veelvuldig sparren met je collega’s voor een goede implementatie van de software. Ben jij een echte Java developer? Ben je geïnteresseerd in de nieuwste technieken en de laatste ontwikkelingen? Dan ben je hier aan het juiste adres! Eisen Wat wordt er van jou verwacht? • Minimaal HBO/WO denk- en werkniveau; • Analytisch sterk, open

Bekijk vacature »

High level C++ QT Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 13486 Introductie Would you like to be involved in every aspect of software development for our exceptional products, from specification and design to testing and integration? If you're passionate about software development and eager to apply your programming skills to create customer-focused deliverables, then this is the perfect chance for you to expand your expertise. You can become a member of our Machine Control department's data-driven development team, where you'll design and build software solutions that optimize machine productivity. As a senior software design engineer, you'll participate in all phases

Bekijk vacature »

Junior Front end developer

Functie Als Front end developer binnen onze organisatie ga jij je bezig houden met het bouwen van de user experience van de webapplicaties. Je bent verantwoordelijk voor het vertalen van concepten, briefings en designs naar werkende functionaliteit. Hierbij zorg je ervoor dat applicaties betrouwbaar, veilig en toekomstbestendig zijn en een goede architectuur hebben en behouden. Verder denk je actief na- en mee over nieuwe ontwikkelingen en functionaliteiten om zo elke dag de klantervaring weer te verbeteren. Dit doe je natuurlijk niet alleen maar in een development team. Het team bedraagt momenteel 4 man bestaande uit 2 devops engineers en 2

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Start op 7 augustus 2023 bij de Experis Academy en ontwikkel jezelf tot een gewilde Full Stack .NET Developer. Maar hoe ziet het traineeship eruit en wat kun je verwachten? Periode 1 De eerste 3 maanden volg je fulltime, vanuit huis, een op maat gemaakte training in teamverband. Je leert belangrijke theorie en krijgt kennis van de benodigde vaardigheden en competenties die nodig zijn om de IT-arbeidsmarkt te betreden. Zowel zelfstandig als in teamverband voer je praktijkopdrachten op het gebied van front- en backend development uit. Wat er per week op het programma staat kun je

Bekijk vacature »

Experienced Lead Java Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Delft Vacature ID: 13301 Introductie We are seeking a Lead Java Developer for our team in the area of Delft. You will develop an application used exclusively by the engineers and geologists for site characterizations, which imports raw field and laboratory measurements for further processing, integration, ground modelling, and geotechnical analysis and reporting. The client/server application is entirely written in Java, and the server is hosted in the Amazon cloud, utilizing frameworks such as Spring and Hibernate, and connected to an MS SQL Server RDS instance. There is a trend towards using more

Bekijk vacature »

Medior/senior front end developer React Sportsoftw

Functie Voor deze functie ben ik op zoek naar een enthousiaste front end developer die communicatief vaardig is. Jij wordt onderdeel van een enthousiast jong team dat werkt aan grote websites. Binnen jouw rol ben jij diegene die de vertaling maakt van design naar functionele code en zorg jij voor goede experience op meerdere platformen. Dit doe je natuurlijk door gebruik te maken van onze stack; Javascript, HTML, CSS en React. Daarnaast wordt er gebruik gemaakt van Webcomponents en verschillende authenticatie tools. Doordat er hier gestreefd wordt naar de beste gebruikerservaringen, wordt het product constant doorontwikkeld. Hierdoor blijven ze voor

Bekijk vacature »

Medior .NET Ontwikkelaar

In het kort Als .NET ontwikkelaar ga je binnen onze business unit Transport en Logistiek aan de slag complexe maatwerk software voor bedrijf kritische systemen binnen de technische automatisering. Denk bijvoorbeeld een IoT-oplossing voor de logistieke sector waarbij we van ruim 200.000 machines de telemetrie en events verwerken. We zijn actief in de distributielogistiek, havenlogistiek en productielogistiek. Naast C# en .NET Core maken we ook gebruik van Azure technologie. En als trotse Microsoft Gold Partner leren we graag van en met jou. Wil jij jezelf blijven ontwikkelen binnen de technische automatisering met .NET, dan gaan we deze uitdaging graag met

Bekijk vacature »

C#.NET Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van de Back-end in .NET6 / C# en WebAPI (Focus);) Ontwikkelen van de Front-End in Nodje.js en Angular (secundair); Opstellen van een technisch ontwerp; Testen, documenteren en implementeren van de nieuwe applicatie; Verzorgen van de nazorg, na de implementatie; Het oplossen van bugs en incidenten. Hier ga je werken Als C#.NET Developer binnen deze organisatie kan jij het verschil maken. Zij werken momenteel nog met programmatuur die is ontwikkeld in C++. Hiervan gaan zij afscheid nemen zodra alle nieuwe software in C#.NET geschreven is. Een grootschalig en langdurig project. Voor hen is deze software van

Bekijk vacature »

APEX Ontwikkelaar in een team van Oracle Developer

Bedrijfsomschrijving Wij zijn op zoek naar een APEX Ontwikkelaar om onze opdrachtgever in Den Haag te versterken. In deze rol zul je verantwoordelijk zijn voor het ontwikkelen en onderhouden van de front-end van onze applicaties met behulp van Oracle Application Express (APEX). Je werkt aan zowel inhouse als externe projecten. De sfeer binnen het Oracle team is gemoedelijk en men probeert elkaar te helpen én van elkaar te leren. Zo ontstaat er een prettige en plezierige werksfeer waar ruimte is voor persoonlijke ontwikkeling en groei. Er wordt gewerkt met de meest nieuwe technologieën waardoor je kennis up-to-date blijft. Het bedrijf

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als developer heb jij de keuze om aan te sluiten bij het team (13 developers) die op locatie projectmatig bij klanten werkt. Wanneer jij liever intern bij de werkgever werkt is er ook alle ruimte voor jou in het interne team (8 developers) van dit bedrijf. Je werkt samen aan verschillende projecten bij of voor de klant. Het project wordt aangeleverd door sales aan de project manager. Die maakt samen met de Resourcer een planning en op basis daarvan wordt uit het development team een “projectgroep” opgesteld. Hoeveel en welke projecten jij wilt oppakken gebeurt geheel in samenspraak met

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Java developer (remote)

Functie Wat ga je doen als Java Developer? Jij als Java ontwikkelaar komt te werken in 1 van onze SCRUM teams. Momenteel werken er zo’n 30 ontwikkelaars binnen onze organisatie waarbij jij de brug slaat tussen het bouwen van verschillende functionaliteiten binnen onze applicaties en deze vervolgens te integreren in onze centrale hub. Je start je dag om 9 uur met een stand up en dan pak je jouw taken op voor de dag. Hieronder een aantal taken die jij zal uitvoeren: – Het bedenken en uitbouwen van features binnen de verschillende applicaties – Onderhouden van CI/CD pipelines – Bezighouden

Bekijk vacature »

Mendix Developer

Voor Troostwijk Groep zoeken wij een: Mendix Developer Wij zoeken Je bent een getalenteerde en ervaren Mendix Developer en het is tijd om je horizon te verbreden. Je wilt minder coderen en meer modelleren, minder bezig zijn met allerlei technische details en randvoorwaarden en meer met functionaliteit. Daarnaast ben je trots op de innovatieve en gebruiksvriendelijke applicaties die je in de loop van de jaren hebt gebouwd. Werk je graag in een enthousiast team, wil je veel vrijheid en kun je tegelijkertijd goed met deadlines omgaan, dan ben jij absoluut degene die wij zoeken! Wat je nodig hebt is ruime

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »
 - Diov  -

- Diov -

29/01/2013 21:05:01
Quote Anchor link
Hallo,

Ik wordt al sinds één week geddost door iemand die ik niet ken.
Hij doet het vooral 's avonds en dit is vrij lastig.

Is er een mogelijkheid om zijn ip te kennen, en hem misschien ook ff te ddossen?

En welk programma zou ik het best gebruiken? Het is NIET voor m'n website, maar voor m'n thuisinternet.

Alvast zeer erg bedankt
Mvg,
Diov

PHP hulp

PHP hulp

28/11/2024 08:50:35

Ozzie PHP

Ozzie PHP

29/01/2013 21:30:58
Quote Anchor link
Ik neem aan dat je z'n IP ergens in je logs moet kunnen terugvinden?

(terug ddossen lijkt me overigens niet de oplossing... het kan ook gewoon een bot/malware programma zijn die dat doet)

- Diov  -

- Diov -

29/01/2013 21:38:22
Quote Anchor link
@Ozzie, het is niet van m'n website, maar wel van mijn gewone internet (van me pc).
Anders zou het inderdaad makkelijk zijn.

Ozzie PHP

Ozzie PHP

29/01/2013 21:49:16
Quote Anchor link
Hoe weet je dan dat je geddost wordt?

Bart V B

Bart V B

29/01/2013 22:56:09
Quote Anchor link
Quote:
ik wordt al sinds één week geddost door iemand die ik niet ken.
Hij doet het vooral 's avonds en dit is vrij lastig.

Uhm, weet je überhaupt wel wat een Ddos is?
Als jij denkt dat dit 1 ipadres is wat je zo uit je verhaal niet eens weet, vraag ik me af of het eigenlijk wel een Ddos aanval is. Vooral omdat je erbij vertelt dat het hoofdzakelijk in de avonduren gebeurd.

Dit doe je niet met 1 computer en al zeker niet als een eenmansactie actie.
En niet om even in de avond uurtjes te vervelen.
Het doel van een Ddos is om een systeem geheel plat te gooien.
Dus zoiets doe je tot een dead end.

Geen enkel eigenschap daarvan lees ik terug in je vraagstelling.
Dus zou zeggen, doe eens een stapje terug, en ga eens wat logischer denken.
Enkele tips:
- Veel taken op een computer uitvoeren met een chronisch tekort aan geheugen? (Kappot misschien?)
- een overijverige virus scanner die een full scan uitvoert?
- Defragmenteren op een ongewenst moment?
- Schijfruimte tekort?
- Spyware draaien?
- Oververhitte processor?
- Te veel data over je netwerk?
- Een router die aan het eind van zijn latijn is?
- Slechte verbinding met het internet. (denk aan je modem)
- Toevallig bij Tele2 je internet zitten? En heb je een verkeerd kanaal ingesteld van je WIFI?
Zo kan ik er nog wel 1000 opnoemen..

Daar zou ik het eerst gaan zoeken alvorens je grote taal in de mond te nemen. ;)

- Diov  -

- Diov -

30/01/2013 13:39:35
Quote Anchor link
Welja,
Ik ken deze persoon half, heb hem leren kennen op internet door een spel.

Hij wilde dat ik mijn eigen team vermoorde, en kreeg daar een paysafecard voor.
In overleg met me team heb ik de psc aangenomen, maar ze niet vermoord.

(Vermoorden in spel he, niet in het echt :p)

Ik denk dat hij me ip gevonden heeft door skype, hij zij ook in het spel de eerste 3 letters van me ip.
Hij pingt me gewoon via cmd.

Wat zou ik best doen?
Ik weet , dit is niet echt een vorm van ddos. Ddos is op verschillende plaatsen een website proberen neer te halen door gegevenspakketjes te versturen zodat de server overlast denk ik.

Alvast bedankt voor de hulp
Diov

- Mark -

- Mark -

30/01/2013 13:46:16
Quote Anchor link
Quote:
Hij wilde dat ik mijn eigen team vermoorde, en kreeg daar een paysafecard voor.
In overleg met me team heb ik de psc aangenomen, maar ze niet vermoord.

Vind je het raar dat hij kwaad is? Ik weet niet hoeveel er op die paysafecard stond maar we hebben het wel over echt geld dus en niet wat virtueel geld in een spelletje. Zou het dan niet netjes zijn om zijn geld terug te geven?

- Diov  -

- Diov -

30/01/2013 14:11:58
Quote Anchor link
Er stond 10 euro op hun psc,
Wij zijn ook gescamt aan 50 euro psc. Dusja, dan proberen we terug te verdienen.

Maar ik zou graag weten, of er geen programma er tegen is.
Heb al anti ddos guardian geprobeert, maar proefversie is verlopen.

- Raoul -

- Raoul -

30/01/2013 14:42:01
Quote Anchor link
Terug dossen brengt je gewoon in de problemen en is ronduit kinderachtig. Niet doen dus.

- Mark -

- Mark -

30/01/2013 15:35:26
Quote Anchor link
Gezellig spelletje waarop jullie spelen.

Maar in ieder geval. De persoon die jouw aan het dossen is zal wel niet dezelfde persoon zijn die jullie voor 50 euro heeft bedondert of wel? Het is niet zo dat als je bestolen wordt dat je dan een vrijpas krijgt om hetzelfde bij iemand anders te doen. Dus in andere woorden, praat het eens met hem uit. Op deze manier blijven jullie bezig.

- Diov  -

- Diov -

30/01/2013 15:43:02
Quote Anchor link
We hebben al gevraagd om te stoppen, er worden 3 mensen gepingt of gedosst, hoe je het ook noemt, telkens als we gaan spelen.

Zou er geen programma zijn om dit te omzeilen?
Ik kan zelf ook wel pingen naar z'n ip als ik die had, maar die heb ik niet.

Ozzie PHP

Ozzie PHP

30/01/2013 15:51:05
Quote Anchor link
Even voor de duidelijkheid. Op dit forum werken we niet mee aan illegale praktijken. Je kunt hier dus geen advies vragen hoe je iemand moet dossen.

Als jij zelf in feite 10,- euro hebt gestolen, dan lijkt het mij een goede zaak om die 10,- euro weer terug te geven.

Verder aub ook niet meer gaan vragen hoe je een ip-adres moet achterhalen of hoe je moet dossen. Dit forum is niet het middel om een privé probleem wat je zelf veroorzaakt hebt op te lossen. Succes verder.
Gewijzigd op 30/01/2013 15:54:11 door Ozzie PHP

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

30/01/2013 16:24:21
Quote Anchor link
Mijn advies: Neem contact op met de provider van diegene, je hebt zijn IP, en via ripe.net kan je uitzoeken welke provider er achter hangt.

Als je wat logbestanden verzamelt (zeer handig), en deze naar abuse@zijnprivider.nl stuurt met een vermelding wat er gebeurt is, dan kan zijn provider even ingrijpen. Want wat onze scriptkiddie aan de andere kant van de lijn doet, is niets meer dan dan de algemene voorwaarden voor zijn internetverbinding te overtreden, en dat mag niet ;-)....
Gewijzigd op 30/01/2013 16:25:44 door - Ariën -

- Diov  -

- Diov -

30/01/2013 16:52:51
Quote Anchor link
@Ozzie, ik noem het niet echt stelen, maar gewoon terugkrijgen.
Denk maar aan een bank, hij leent 50 euro & krijgt die nooit terug.

Ik vraag niet voor illegale praktijken, ik zoek gewoon een programma hoe je maakt dat zijn ip geblokt wordt ofzo.

@Aar, ik heb jammer genoeg z'n ip adres niet.
Maar bedankt voor de handige link (ripe.net)

Bedankt voor de uitleg, ik zal anders eens contact opnemen met mijn provider. Die zou dit ook wel kunnen zien.

- Mark -

- Mark -

30/01/2013 17:25:57
Quote Anchor link
Quote:
Denk maar aan een bank, hij leent 50 euro & krijgt die nooit terug.

Dan krijg je zo'n aardige deurwaarder aan de deur.

Ik wil niet te hard van de toren blazen omdat ik het verhaal niet 100% compleet heb. Maar het lijkt me stug dat iemand je 10 Euro biedt als hij je van tevoren 50 Euro afhandig heeft gemaakt.

De vraag is je zowel direct als inderect al een paar keer gevraagd. Is de persoon van wie jij de 10 Euro hebt dezelfde die jouw / je team 50 Euro afhankelijk heeft gemaakt?

Als het iemand anders is dan hoef je hier dus niet de gebeten hond te spelen want dan heb je het aan jezelf te danken. Ja het is kinderachtig om iemand te gaan dossen maar je zit dan gewoon op je eigen blaren.

Als het dezelfde persoon is dan is mijn vraag waarom je geen aangifte hebt gedaan? Eerlijk is eerlijk, je krijgt je geld waarschijnlijk nooit terug. Maar je verlaagt je tenminste niet tot hetzelfde niveau van de persoon die je bestolen heeft. En je maakt geen nieuwe slachtoffers die er eigenlijk niets mee te doen hebben.

Tevens snap ik niet dat jullie paysafecards gebruiken voor zoiets? Heeft het spel geen ingame opties om anderen te betalen? Deze zijn namelijke traceerbaar en dan is het iets wat de beheerders van het spel voor je kunnen oplossen. Nu zullen ze je niet kunnen helpen en tevens riskeer je een ban want het is vaak niet toegestaan om echt geld te betalen aan anderen voor ingame items of wat dan ook. Tenzij het via hun eigen systeem gaat "Micro transacties".

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

30/01/2013 17:31:14
Quote Anchor link
- Diov - op 30/01/2013 16:52:51:
Bedankt voor de uitleg, ik zal anders eens contact opnemen met mijn provider. Die zou dit ook wel kunnen zien.

Jep, die hebben een hele grote monitor waarop ze alle data en requests kunnen zien die door hun netwerk gaat.....

Even serieus, hoe zou een provider met 1.5 mln klanten even weten dat Pietje een ddos doet naar jouw? Ze moeten toch echt een IP hebben om zulke zaken te kunnen uitzoeken.

- Diov  -

- Diov -

30/01/2013 17:34:55
Quote Anchor link
Mark, ze boden me 10 euro voor naar hun groep over te stappen.
Geld heb ik aangenomen en in de groep gestopt. En niet naar hun groep geweest.

Waarom aangifte doen? Ik zag dat geld toch nooit terug.

Is waar aar, zou je dit terug kunnen vinden via cmd commands? Heb nu altijd netstat aanstaan.

En is er geen programma om de ddossen te omzeilen?

Bart V B

Bart V B

30/01/2013 20:43:07
Quote Anchor link
Diov,

waarom geef jij mij het gevoel dat je nog een heel jong piepkuikentje bent?

Je word niet geddosed.
Nogmaals ddossen is net zolang doorgaan tot het systeem plat ligt.
Het enige waar jij last van hebt is wat ping aanvragen die je wil negeren.

Dan is de firewall een oplossing.
Het ip van de request bij de modem al blokkeren en je bent klaar.

verder wat je moet gaan doen is opbiechten bij je ouders. Zullen waarschijnlijk je de les lezen maar daar heb ik geen medelijden mee.

- Diov  -

- Diov -

01/02/2013 18:06:35
Quote Anchor link
@Bart,

- Zo'n heel klein piepkuikentje ben ik ook weer niet. Jouw gevoel kan je bedriegen he.

- Ik weet dat het niet ddossen is, maar eerder pingen via cmd.

- Ik ga op zoek naar een geschikte firewall voor dit, iemand een sugestie?
- Als ik het ip NIET heb, kan ik hem ook niet blokkeren.

- Je moet niet mij de les spellen, men ouders deden dit vroeger al genoeg :)

Bart V B

Bart V B

01/02/2013 19:17:37
Quote Anchor link
@Diov,

klopt, mijn gevoel kan me bedriegen.
Maar als je het topic zo leest als een buitenstaander dan komt dat zo wel over.
Laten we eerlijk zijn, als je al zo volwassen bent dan weet een ieder weldenkend persoon toch ook wel dat stelen van elkaar niet correct is.
Quote:
- Ik weet dat het niet ddossen is, maar eerder pingen via cmd.

Mooi! Dan weet je inmiddels wat het wel is.
Quote:
- Als ik het ip NIET heb, kan ik hem ook niet blokkeren.

Dan kan je dus ook niet met zekerheid zeggen dat de ander dus schuldig is.
Feitelijk valt er dus niets te blokkeren.
3 letters van je ipadres zegt me niet zoveel.
Is zo op te zoeken als je creatief bent.
Quote:
- Ik ga op zoek naar een geschikte firewall voor dit, iemand een sugestie?

Ja heel simpel, echter zonder ip word dat lastig.
Gewoon in je router een deny rule neerzetten.
Mik nou eens eerst alle rules van je poorten die je open hebt staan voor je spel dicht.
Kijk dan eens of het al verbetert.

Quote:
- Je moet niet mij de les spellen, men ouders deden dit vroeger al genoeg :)

dan heb je de les van andermans spullen afblijven niet mee gekregen, of ben je hem vergeten.
Ondanks dat je zelf bent opgelicht.
Dan moet je niet het heft in hand nemen, maar aangifte doen.
Het is niet eerlijk, maar dat zijn zoveel dingen in het leven.. :)

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.