Anti dubbelpost code
mod-edit:
Volgende keer een betere titel verzinnen please.
hoi mensen,
Ik heb een vraagje.
Zijn er codes waarmee als je een pagina refresht als die een postcode opnieuw uitvoerd dat hij deze dan niet meer uitvoerd?
Mvg,
Tim Kampherbeek
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Tim Kampherbeek
waarom wil je dit?
Mag het niet 2x opgelsagen worden in bijv: een database ?
ALs je dit uit zou kunnen leggen kan er wel een passende oplossing gegeven worden :)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Erik Rijk
Het is een rangscript. Het is voor een crimegame.
Maar als mensen steeds refreshen met een addon programma kunnen ze dus vals spelen.
Snap je wat ik bedoel?
Edit:
Hmm, post verwijderd, maar hij was wel mooi :)
@Tim: bijhouden in een sessievariabele of een gebruiker al een keer een bepaalde actie uitgevoerd heeft?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Joren de Wit
@de mod die mijn script heeft verwijdert : Heb je toevallig nog een kopietje want ik volgens mij niet meer...
Jacco schreef op 07.01.2008 11:19:
You've got PM ;-)@de mod die mijn script heeft verwijdert : Heb je toevallig nog een kopietje want ik volgens mij niet meer...
Maar goed, nu maar weer ontopic dan...
Maar heeft iemand zon code misschien voor mij?
ok ff een ontopic antwoord/vraag van mijn kant. Als je je piost goed controleerd is het dan niet voldoende om aan het einde van je insertscript je post te unsetten?
Ontopic:
Je kunt met behulp van een header je pagina automatisch refreshen na een post. Deze refresh komt niet in je geschiedenis en de gebruiker zal het niet merken, toch is de $_POST data verdwenen en zal niet opnieuw verstuurd worden bij een refresh.
storeman schreef op 07.01.2008 13:31:
Toch, mensen lees de faq, titels als vraag kunnen gewoon niet!!
Ontopic:
Je kunt met behulp van een header je pagina automatisch refreshen na een post. Deze refresh komt niet in je geschiedenis en de gebruiker zal het niet merken, toch is de $_POST data verdwenen en zal niet opnieuw verstuurd worden bij een refresh.
Ontopic:
Blijkbaar wel ;)
Anders reageer je niet .. :)
Maar ja daar zijn de moderators voor die kunnen de title aanpassen ..
Verder niet op jou persoonlijk of op jou vraag gericht maar puur op de mod opmerking
Kan iemand me helpen?:P