Anti Iframe!?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

PHP/Symfony developer

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Bergen op Zoom ben je als PHP/Symfony Developer niet alleen bezig met software ontwikkeling. Je bent buiten ontwikkeling ook continu bezig met het zoeken naar nieuwe trends en ontwikkelingen die van waarde kunnen zijn voor de efficiëntie van software ontwikkeling. Techstack: PHP, Symfony & mySQL. Jouw takenpakket ziet er als volgt uit: Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony-framework; Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de eisen van de klanten; Het schrijven van een schone en efficiënte code volgens het Symfony framework; Onderhouden

Bekijk vacature »

BizTalk/ Azure Developer

Dit ga je doen •Understanding the scope of required functionality, translate them within context of way of working of the team into developed solutions, whilst safeguarding documentation; •Planning based on assigned sprint tasks; •Acting as an expert in estimation techniques and planning; •Understanding your role in the agile process and act in this way; •Facilitating internal communication and effective collaboration; •Working closely with scrum master to handle backlogs and new requests; •Providing information to the third parties about activities and needs for compliance. Hier ga je werken Our client is a leading organization focusing on animal nutrition, offering solutions that

Bekijk vacature »

Ontwikkelaar MS Dynamics 365 Projecten

Samengevat: Deze werkgever is de kwaliteitsdienst in de tuinbouwsector. Ben jij een ervaren ontwikkelaar? Heb jij ervaring met Ms Dynamics 365 BC? Vaste baan: Ontwikkelaar Ms Dynamics 365 BC ICT MBO 3.500 - 5.000 Ontwikkelaar Ms Dynamics 365 BC Ons bedrijf bewaakt en bevordert de kwaliteit van producten, processen en ketens in de tuinbouw. Wij kenmerken zich door openheid, ruimte voor initiatief, collegialiteit en zelfontplooiing. Deze werkgever is een veelzijdige organisatie. Je werkt voor de eigen IT organisatie. Zij werken met moderne technologie en staan open voor innovatie. Functie: Voor de vacature als Ontwikkelaar Ms Dynamics 365 BC Roelofarendsveen MBO

Bekijk vacature »

Software ontwikkelaar ASP .Net / C#

Functie omschrijving Gezocht! Software ontwikkelaar. Ben jij bekend met termen als ASP .Net, C# en SQL? Ben jij op zoek naar een afwisselende en uitdagende IT-functie binnen de agrarische sector? En omschrijf jij jezelf als zelfstandig, enthousiast en proactief? Dan hebben wij de perfecte functie voor jou! Als Software ontwikkelaar binnen deze organisatie ben je samen met één andere collega verantwoordelijk voor de ontwikkeling en modificatie van het support en controle programma dat binnen dit bedrijf gebruikt wordt. Je gaat hierbij bijdragen aan de vertaling van klantwensen naar effectieve softwareoplossingen. Verder bestaan je werkzaamheden uit: Technische uitwerking van de business

Bekijk vacature »

Front-end Developer Magento 2/Wordpress

Voor het aantrekkelijk houden en steeds vernieuwen van de huidige websites en webshops en het meedenken in de marketing zijn wij per direct op zoek naar een ervaren Front-end developer met gedegen kennis van Magento 2 (webshops) en Wordpress (websites). Wat bieden wij jou Mooi salaris! Meteen op contract bij de opdrachtgever! Gezellig, Kempisch bedrijf! 35 uur per week! Auto van de zaak! Wie ben jij Van een front-end developer verwachten wij: Een afgeronde Bachelor ICT opleiding met profiel ICT & Media Design. Dat je in het bezit bent van een Magento 2 professional front-end developer certificaat; Je hebt ruime

Bekijk vacature »

Ervaren C#.NET developer

Functieomschrijving We zijn op zoek naar een ervaren C#.NET programmeur voor een moderne werkgever in de regio Prinsenbeek. Als programmeur zal je bezig zijn met het ontwikkelen van op maat gemaakte webapplicaties voor verschillende klanten, waarbij je ervoor zorgt dat complexe processen zo goed mogelijk worden ondersteund. Je takenpakket omvat onder andere: Werken met databases en dataopslagoplossingen, implementeren van beveiligingsoplossingen en het waarborgen van de beveiliging van applicaties en gegevens, evenals het schrijven van technische documentatie en gebruikershandleidingen. Het ontwikkelen en onderhouden van C#.NET-applicaties. Bijdragen aan het ontwerp en de architectuur van softwaretoepassingen. Het schrijven van hoogwaardige en herbruikbare codes.

Bekijk vacature »

Full Stack Developer/ Applicatie Ontwikkelaar

Wat jij doet Als Applicatie Ontwikkelaar ben je onderdeel van het team die de Rimote omgeving ontwikkeld en onderhoud. Hierbij kan je denk aan de cloud, on premise en webapplicaties welke worden gebruikt in bijvoorbeeld industriële bakkerijen, biogasinstallaties en kwekerijen. Deze applicaties verzorgen (remote) de aansturing en monitoring van processen, machines en robots. Van a tot z ben je betrokken bij projecten. Dit betekent vanaf ontwerp tot oplevering. Je moet samen met jouw team een goed product neer zetten. Dit begint met het opzetten van het ontwerp. De basis van de software moet staan als een huis. Daarvoor moet jij

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar .NET te Zaandam

Bedrijfsomschrijving Je komt hier terecht bij een door-en-door softwarebedrijf, waarbinnen meerdere SaaS pakketten worden ontwikkelt voor diverse sectoren. Hierbij kun je denken aan bijvoorbeeld de logistieke en medische branche. Deze organisatie kenmerkt zich door de hoge mate van complexiteit in de applicaties, wat betekent dat jij je hier niet zal gaan vervelen. Integendeel: Jij gaat hier elke dag ontzettend veel leren en je in razend tempo ontwikkelen als C# .Net Developer met focus op back-end. Het team bestaat uit ongeveer 20 personen personen, waarvan het grootste deel zich richt op software development. De sfeer is informeel en professioneel. De producten

Bekijk vacature »

C#.NET developer

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een gepassioneerde Full Stack C#.NET Software Developer. Als Software Developer ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere ontwikkelaars en engineers om de sensoren in machines uit te lezen en deze data om te zetten in management informatie voor jullie klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Testen en valideren van de ontwikkelde software. Ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je gaat aan de slag met diverse technologieën en frameworks. Denk hierbij aan C#, JS frameworks, HTML, CSS, TypeScript,

Bekijk vacature »

Java Full Stack Developer

Java Full Stack developer What makes Cognizant a unique place to work? The combination of rapid growth and an international and innovative environment! This is creating a lot of opportunities for people like YOU — people with an entrepreneurial spirit who want to make a difference in this world. At Cognizant, together with your colleagues from all around the world, you will collaborate on creating solutions for the world's leading companies and help them become more flexible, more innovative and successful. And this is your chance to be part of the success story: we are looking for a (Senior) Java

Bekijk vacature »

.NET Developer Azure

Dit ga je doen Het ontwerpen en bouwen van diverse applicaties (C#, ASP.NET, MVC); Het ontwikkelen van Webservices (WCF); Het meewerken aan de transitie naar Azure; Het samenwerken met collega's binnen een Scrumteam en meedenken over de User Stories; Het bouwen van unittesten; Meedenken over nieuwe tooling, ontwikkelingen en technologieën in de markt. Hier ga je werken Je komt te werken bij een organisatie die verantwoordelijk is voor de ontwikkeling van verschillende portalen. Deze portalen worden gebruikt door diverse partijen en jouw taak is om ervoor te zorgen dat deze optimaal functioneren. Je wordt onderdeel van een Scrumteam en werkt

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Qua type opdrachten is er echt een verscheidenheid aan afnemers, zo werken ze met grote multinationals, maar ook met startups. Zo kom je te werken in een gevarieerde omgeving en kan je ook schakelen tussen verschillende culturen. De projecten variëren van greenfield projecten tot langdurige ontwikkeltrajecten. Hier wordt alleen maar gewerkt met aan front end projecten. Daarom maakt het onze partner niet uit waar jij kennis van hebt, als je maar gedegen kennis hebt van Javascript frameworks, Unit testing en ook bekend bent met de scrum methodiek. Eisen Minimaal 4 jaar relevante werkervaring Kennen en ervaring van Javascript frameworks

Bekijk vacature »

Node.js developer

Functie Onder begeleiding van 3 accountmanagers waarvan er 1 binnen jouw expertise je aanspreekpunt zal zijn ga je aan de slag bij diverse opdrachtgevers. Hij of zij helpt je bij het vinden van een passende en uitdagende opdracht. Hierin houden ze uiteraard rekening met jouw situatie, ervaring en (technische) ambities. De opdrachten duren gemiddeld één tot 2 jaar. Hierdoor kun je je ook echt vastbijten in een project en als consultant impact maken. Naast de opdracht ben je regelmatig met je collega’s van de IT-afdeling om bijvoorbeeld onderlinge kennis te delen, of nieuwe trends te bespreken. Ook worden er regelmatig

Bekijk vacature »

.NET Developer C#

Dit ga je doen Als developer nieuwe gave features implementeren; Werken met technieken als C# .NET en (REST) API's webservices; Ontwikkelen van koppelingen middels API's; Maken van technische keuzes en beslissingen over de architectuur; Junior collega's coachen; Initiatief nemen voor nieuwe technische mogelijkheden; Je bent een belangrijke schakel - en vindt het leuk - om te schakelen met de business. Hier ga je werken Als C# .NET Developer wordt je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van applicaties voor belangrijkste product van deze organisatie. Dit product is een applicatie voor alles omtrent hypotheken. De programmeertaal die je hierbij beheerst is C#. Er

Bekijk vacature »

Medior C# Developer

You'll build modern applications for Coolblue's back office. We have a lot of friends, and they crave well-structured data and user-friendly, task-focused applications. How do I become a Medior C# Developer at Coolblue? You regularly participate in brainstorm sessions about user experience, data, and task flow with the UX Designer, Product Owner, and Data Scientists in your team. Besides that you will create disconnected, highly congruent, and testable code that can easily be maintained and is future-proof. Want to become C# Developer at Coolblue? Read below if the job suits you. You enjoy doing this Working with various types of

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Thom Snijders

Thom Snijders

12/11/2005 10:01:00
Quote Anchor link
Eey,
Ik denk erover een iframe te gebruiken op mijn website, het kan jammer genoeg echt niet op een andere manier, maar nu is eerst mijn vraag aan jullie:

Waarom worden Iframes afgeraden? Overtuig me ff ;)

Ik heb al op een ander forum gevonden dat 'een zich zelf respecterende webbrowser' de mogelijkheid tot frames al niet eens meer ondersteund maar aangezien ik dan blijkbaar alleen maar browsers (IE, Firefox, Oprah) op mn computer heb staan die zichzelf niet respecteren lijkt het me dat niet klopt :P

Hopsaa

PHP hulp

PHP hulp

24/11/2024 18:49:28

Han eev

Han eev

12/11/2005 10:06:00
Quote Anchor link
Ik heb geen idee waarom iframe word afgeraden.
Maar je hebt altijd last met opmaak enz...
En je kan een iframe naar een adere site toe laten gaan.
Tja....
Ik gebruik het gewoon niet zal niet weten waarom ;)

Han

Remco van Arkelen

Remco van Arkelen

12/11/2005 10:26:00
Quote Anchor link
Pagina's in een (i)frame kunnen niet gebookmarked worden. Pagina's welke door zoekmachines worden gevonden en eigenlijk in een frame moeten worden getoond missen alle opmaak van de rest van de site, het is immers de frame-pagina die wordt geopend.

Communicatie tussen je hoofdpagina en (i)frames is moeilijker, je bent al gauw aangewezen op javascript.

Wim van Rijn

Wim van Rijn

12/11/2005 10:27:00
Quote Anchor link
Ik niets bedenken waarom er geen I-frames gebruikt kunnen worden.
Wij gebruiken het op onze site bv tijdens toernooien om de informatie van de toernooiprogramma's eenvoudig in onze site op te nemen.
Een voorbeld:

http://www.vtv-tennis.nl/pag3opentoernooi/dagprogrammas/0710zondag.htm

Het scheelt heel wat typewerk en je hebt verder geen database nodig.

Willem

12/11/2005 10:28:00
Quote Anchor link
Het wordt onder andere afgeraden omdat zoekmachines moeite hebben met het indexeren van site met frames of iframes. Maar verder zou ik niet veel redenen kunnen bedenken.

Maar toch mijdt ik frames wel!
http://www.w3schools.com:
The disadvantages of using frames are:
* The web developer must keep track of more HTML documents
* It is difficult to print the entire page

http://www.mijnhomepage.nl:
(...)
Voordat ik begin, zou ik je willen aanraden frames niet te gebruiken, tenzij het niet anders kan.

Er kleeft namelijk een aantal belangrijke nadelen aan het gebruiken van frames. Zo worden frames niet door oude browsers ondersteund (pas vanaf Netscape 2.0 en IE 3.0), ook hebben zoekmachines vaak moeite met het indexeren van frames- paginas, waardoor je bezoekers kunt mislopen.
Tenslotte kan het bookmarken van een framespagina problemen opleveren.
Veel dingen waarvoor men frames gebruikt, zijn ook te maken met tabellen, waarmee je deze nadelen niet hebt.

Toch zijn frames nu eenmaal onmisbaar wanneer je een pagina wilt maken met verschillende, onafhankelijk van elkaar werkende secties.

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

12/11/2005 10:32:00
Quote Anchor link
Afgezien van het feit dat er wat technische kleinigheidjes moeilijker door worden gemaakt (printen, bookmarken) en het voor zoekmachines moeilijk gemaakt word is er ook een groot stuk 'achter elkaar aanlopen' geweest wat ervoor gezorgt heeft dat niemand meer iframes gebruikt.

Net zoals met frames is er ooit iemand geweest die waarschijnlijk zo belangrijk was dat zijn uitspraken door iedereen gekopierd zijn....

12/11/2005 10:39:00
Quote Anchor link
Iframes zijn vervelend met de opmaak. Frames zelf heb ik niks tegen, sterker nog ze zijn soms hartstikke handig. Je moet er alleen goed mee om kunnen gaan.

Iframes hebben een slechte naam omdat deze vaak worden gebruikt voor reclame.

12/11/2005 10:40:00
Quote Anchor link
Webmakerij:
Iframes hebben een slechte naam omdat deze vaak worden gebruikt voor reclame.
Selecht naam dat wist ik niet!
Maar reclame, ja, dat zie je overal in iframes ja

Han eev

Han eev

12/11/2005 10:45:00
Quote Anchor link
Ach soms is het idd wel nodig...
Maar ik hou het toch zonder frames

Steff   an

Steff an

12/11/2005 10:47:00
Quote Anchor link
Quote:
Selecht naam dat wist ik niet!
Maar reclame, ja, dat zie je overal in iframes ja

Gelukkig zie je reclame vaak in iframes, dan worden ze tenminste apart van de site geladen.

Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

12/11/2005 11:02:00
Quote Anchor link
Ik zou niet weten waarom je enige oplossing een iframe is. Is dit bijvoorbeeld niet een oplossing?

Op die manier staat alles op 1 pagina (content en opmaak) wat op 1 adres te bekijken is. Voordeel: zoekmachine vindt het, deeplink is mogelijk. Alleen het afdrukken is nog niet alles...

Elwin

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

12/11/2005 11:11:00
Quote Anchor link
De meeste browsers ondersteunen iframes wel. Het is ooit bedacht om een pagina als inline element in een frame te kunnen tonen en te kunnen verversen zonder de hele pagina te hoeven verversen. "Iframe" staat dus voor "inline frame". De nadelen van bookmarken en indexeren zijn hier al genoemd en tegenwoordig kun je het prima af met een div. Gewoon hoogte een breedte opgeven in je CSS en overflow op auto zetten:

<style>
#frame {
width: 300px;
height: 100px;
overflow: auto;
}
</style>

Als je inhoud van zo'n div wilt aanpassen zonder pagerefresh gebruik je gewoon JavaScript
document.getElementById ('frame').innerHTML = 'blablabla';

12/11/2005 11:40:00
Quote Anchor link
Ja idd. Kan prima met een div.

Thom Snijders

Thom Snijders

12/11/2005 12:04:00
Quote Anchor link
Bedankt allemaal voor de reacties! De nadelen die jullie hebben genoemt zijn gelukkig geen probleem voor mijn website.

De pagina waar ik Iframes in wil gebruiken zit namelijk achter mijn inlogsysteem. Geen zoekmachine die die pagina dus hoeft te indexeren ;)

14/11/2005 21:37:00
Quote Anchor link
Nog een nadeel van iframes: Je site wordt bij voorbaat al negatief beoordeeld...

14/11/2005 23:04:00
Quote Anchor link
Is dat zo?

Willem Jan Z

Willem Jan Z

14/11/2005 23:05:00
Quote Anchor link
Volgens hem wel.... Zal wel sitekeuringen geven ofzo...

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

14/11/2005 23:08:00
Quote Anchor link
Ik snap de post niet. Door wie wordt je site negatief beoordeeld?

21/11/2005 10:13:00
Quote Anchor link
ik begrijp dat ik hier de oplossing kan vinden.
tot dus ver begrijp ik dat ik om de iframe <div></div> moet zetten
<div><iframe></iframe></div> enz.
en in mijn style

<style>
#frame {
width: px;
height: px;
}
</style>

en thats it? of lig ik er weer ver naast :D

Frisbee

Frisbee

21/11/2005 11:05:00
Quote Anchor link
nee, het iframe heb je dan helemaal niet meer nodig

dus gewoon zo:

<div id="test">
Hier de inhoud wat normaal in je iframe stond
</div>

en in je stylesheet:

#test {
width: 100px;
height: 100px;
}

het ziet er dan precies hetzelfde uit als met een iframe. alleen ziet een zoekmachine het dan als een normale pagina :)
Gewijzigd op 21/11/2005 11:06:00 door Frisbee

Willem Jan Z

Willem Jan Z

21/11/2005 12:39:00
Quote Anchor link
Je kan dan alleen geen links meer verwijzen naar dat stukje Frisbee, denk dat ze daarom Iframe's gebruiken...

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.