Apache en PHP tips

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Max van den Bosch

Max van den Bosch

01/03/2013 22:58:02
Quote Anchor link
Hallo allemaal.
Ik heb net een Windows VPS. Ik heb php, mysql en apache erop gezet. Nu vraag ik me af, zijn er nog speciale tweaks voor?

Hebben jullie ook nog andere tips over apache Mysql en php?

Met vriendelijke groet, Max

PHP hulp

PHP hulp

28/11/2024 11:00:59

Jordi Kroon

Jordi Kroon

01/03/2013 23:00:49
Quote Anchor link
Gebruik je het puur als webserver? Dan beveel ik je eerder Linux dan Windows aan.

Max van den Bosch

Max van den Bosch

01/03/2013 23:08:03
Quote Anchor link
In mijn "prijsklasse" was er vreemd genoeg geen linux server. Ik heb er ook mijn mail en FTP-server op staan.

Offtopic:
Mijn "prijsklasse" is €10 p/m, 1 GB RAM, min. 10 GB HDD),

Jordi Kroon

Jordi Kroon

01/03/2013 23:43:34
Quote Anchor link
Dat is raar, je zou toch zeggen dat windows duurder moet zijn dan linux. Voor Windows heb betaal je namelijk ook voor de licentie.

Bart V B

Bart V B

02/03/2013 08:31:57
Quote Anchor link
Ben wel benieuwd waar dat je die server hebt afgenomen.
Zelf heb ik een linux vps met 1 gib ram 100 gib hdd, 1000 gib traffic.
Betaal wel ietsje meer.

Maar zou je een servertje lager nemen, dus voor 10 euro dan halveert het allemaal.
Op zich zou je daar voldoende aan hebben als je applicatie niet mega groot word.

Ik zou heel goed naar veiligheid kijken.
Denk aan een fire wall, virus scanner e.d.
Het is misschien wat algemeen wat ik schrijf maar dat komt omdat ik eigenlijk te weinig van windows servers weet. Ben meer van de linux kant. :)

Max van den Bosch

Max van den Bosch

02/03/2013 09:16:17
Quote Anchor link
Heb het eerst afgenomen bij star-servers, daar was de uptime te laag, en prosaphosting bood hetzelfde aan, heb nu een proefweek daar. De VPS werkt nu wel prima. 40 GB HDD, alleen windows gebruikt er ook nog wat van :/

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.