Apache en PHP tips
Max van den Bosch
01/03/2013 22:58:02Hallo allemaal.
Ik heb net een Windows VPS. Ik heb php, mysql en apache erop gezet. Nu vraag ik me af, zijn er nog speciale tweaks voor?
Hebben jullie ook nog andere tips over apache Mysql en php?
Met vriendelijke groet, Max
Ik heb net een Windows VPS. Ik heb php, mysql en apache erop gezet. Nu vraag ik me af, zijn er nog speciale tweaks voor?
Hebben jullie ook nog andere tips over apache Mysql en php?
Met vriendelijke groet, Max
PHP hulp
28/11/2024 11:00:59Jordi Kroon
01/03/2013 23:00:49Max van den Bosch
01/03/2013 23:08:03In mijn "prijsklasse" was er vreemd genoeg geen linux server. Ik heb er ook mijn mail en FTP-server op staan.
Offtopic:
Mijn "prijsklasse" is €10 p/m, 1 GB RAM, min. 10 GB HDD),
Offtopic:
Mijn "prijsklasse" is €10 p/m, 1 GB RAM, min. 10 GB HDD),
Jordi Kroon
01/03/2013 23:43:34Dat is raar, je zou toch zeggen dat windows duurder moet zijn dan linux. Voor Windows heb betaal je namelijk ook voor de licentie.
Bart V B
02/03/2013 08:31:57Ben wel benieuwd waar dat je die server hebt afgenomen.
Zelf heb ik een linux vps met 1 gib ram 100 gib hdd, 1000 gib traffic.
Betaal wel ietsje meer.
Maar zou je een servertje lager nemen, dus voor 10 euro dan halveert het allemaal.
Op zich zou je daar voldoende aan hebben als je applicatie niet mega groot word.
Ik zou heel goed naar veiligheid kijken.
Denk aan een fire wall, virus scanner e.d.
Het is misschien wat algemeen wat ik schrijf maar dat komt omdat ik eigenlijk te weinig van windows servers weet. Ben meer van de linux kant. :)
Zelf heb ik een linux vps met 1 gib ram 100 gib hdd, 1000 gib traffic.
Betaal wel ietsje meer.
Maar zou je een servertje lager nemen, dus voor 10 euro dan halveert het allemaal.
Op zich zou je daar voldoende aan hebben als je applicatie niet mega groot word.
Ik zou heel goed naar veiligheid kijken.
Denk aan een fire wall, virus scanner e.d.
Het is misschien wat algemeen wat ik schrijf maar dat komt omdat ik eigenlijk te weinig van windows servers weet. Ben meer van de linux kant. :)
Max van den Bosch
02/03/2013 09:16:17Heb het eerst afgenomen bij star-servers, daar was de uptime te laag, en prosaphosting bood hetzelfde aan, heb nu een proefweek daar. De VPS werkt nu wel prima. 40 GB HDD, alleen windows gebruikt er ook nog wat van :/