archief niet op zijn plek:s

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

21/04/2005 11:26:00
Quote Anchor link
hallo
ik heb echt maar dan ook echt alles al geprobeerd om mijn achief (zie www.rachel-niomi-rashel.nl) helemaal onderaan gewoon onder me andere linken te krijgen, die dus boven aan de pagina staan......heb het wel voor mekaar gekregen maar als ik dan op achief klikte zag je en het archief en me site.....niet de bedoeling dus....heeft iemand hier een oplossing voor??? heel graag

groetjes reetz

PHP hulp

PHP hulp

15/11/2024 16:04:05

Willem Jan Z

Willem Jan Z

21/04/2005 11:36:00
Quote Anchor link
Misschien omdat je 8 keer de body opent?
Lijkt me niet erg logisch

Zit waarschijnlijk in de logs.. Die moet je niet met body openen en sluiten, omdat ze in een body worden gezet
Gewijzigd op 21/04/2005 11:37:00 door Willem Jan Z

21/04/2005 11:43:00
Quote Anchor link
mmm ik snap het nu helemaal niet meer:s
die body's die je bedoelt heb ik nodig om die kleur aan te geven toch? dat zijn volgens mij de enigste body's in me log....... of zie ik het verkeer (zou niet de eerste x zijn:P)

Jelmer -

Jelmer -

21/04/2005 11:49:00
Quote Anchor link
Misschien moet je dan er eerst maar eens achterkomen waar <body> nu werkelijk voor is.

http://www.w3schools.com/html/default.as

Willem Jan Z

Willem Jan Z

21/04/2005 11:51:00
Quote Anchor link
Wel de enige (niet enigste :P ) maar wel te veel, je mag/hoort maar 1 body in je script te hebben... Voor achtergrond kleuren kan je bijvoorbeeld tabellen gebruiken, daar kan je een achtergrondkleur insteller...

21/04/2005 11:56:00
Quote Anchor link
aha!! nou dan gaat ik daar vanmiddag maar eens even voor zitten. want ja ik ik me logs bij de instelling daarvan, nou ja dat heb je al gezien bij elk onderdeel die body gebruikt:s
iig bedankt voor de uitleg

groetjes reetz

21/04/2005 12:27:00
Quote Anchor link
nou...pff heb het geprobeerd maar toen ging alles schots en scheef staan:s die log heb ik met een include code gedaan en als ik die gaat verplaatsen is alles weg of staat helemaal onderaan de pagina......
nog tips of ideetjes?

groetjes reetz

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.