Arnhems Persagentschap
Wat vinden jullie van deze site die ik gemaakt heb voor het Arnhems Persagentsschap? Druk ook af en toe eens op F5!!
www.arnhemspersagentschap.nl
MAAR, paar kleine puntjes.
1- waar je scrolling content hebt is de marge van de tekst helemaal strak tegen je blauwe balk aan ietsje meer marge misschien?
2- moet de achtergrond persee licht-groen misschien kun je iets doen met een tafelprintje en dan wat losse divjes met tafel atributen koppiemok pen, dat soort dingen. draag bij aan het lezen van een blad idee. (persoonlijke mening)
3- wat ik nog mis in het tijdschript thema is de jaargang, nummer, datum. op de voorpagina.
4- je werkt met tabellen, dat een minpunt, maar wel met css is een pluspunt.
5- mag ik het lenen? je idee dan.
Over de puntjes:
1- inderdaad iets meer marge is mooier maar is ook weer anders in verschillende browsers
2- huisstijl van de opdrachtgever helaas. Ik had ook gedacht aan een buro-achtige stijl, maar dat kost ook wel weer veel bytjes.
3- Ook weer in overleg met de opdrachtgever is dat eruit gelaten. Er zit trouwens een heel cms systeem achter!
4 en 5- je mag het lenen als je hem met div's in elkaar zet ;) !!!
of heb ik nu dat pas door dat punt 1 overbodig is?
Edit:
ik werk sinds een jaar alleen nog maar met divs. als ik het ooit ook nog uitvoer dan krijg je bericht.
heb je wat printscreen van je cms ben heel erg benieuwd lijk heel ingewikkeld...
ja de huisstijl, ja dat is jammer maar helaas
ik werk sinds een jaar alleen nog maar met divs. als ik het ooit ook nog uitvoer dan krijg je bericht.
heb je wat printscreen van je cms ben heel erg benieuwd lijk heel ingewikkeld...
ja de huisstijl, ja dat is jammer maar helaas
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door bart van der veen
Bart, kan je wat url's van jouw werk sturen?
http://www.nvmac.nl/new/
laatste werk afgerond: (klant vult verder in)
http://www.medisch-fotografen.nl
ik zag net nog een puntje. je mist iets in de geest van een copyright pagina, disclaimer achtig iets. Dat wil zeggen ik zag jou naam nergen, en dit is best iets om trots op te zijn.
echt leuk... de kritiek heb je al gehad van collega Bart :), maar zo'n soort site heb ik nog nooit gezien!
Sorry Bart, maar die van jou vindt ik niet zo mooi!
Ik vind de navigatie met al zijn scrollen niet fijn. Lees zelf toch liever van boven naar beneden...
dit recente bericht op tweakers.net
Userinterface technisch gesproken is dit inderdaad klote. Ook omdat bewezen is dat het menselijk ook op een andere manier naar het scherm kijkt... zie bijv. Maar even ontopic:
Naast het feit dat horizontaal scrollen niet mijn favoriete internet mogelijkheid is, vind ik het een mooie website!
van tweakers.net
Quote:
Moet je webpagina's inrichten in de f-vorm om goed gelezen te worden, of worden webpagina's gelezen in de f-vorm omdat ze zo zijn ingericht? That's the question.
Let tijdens het surfen maar eens op waar je naar kijkt. Je zoekt vooral naar het eerste het beste dat bevestigd of je hebt gevonden wat je zocht.
Je begint bovenaan met de eerste regels: nee niet echt. volgende alinea... enz...... Daar heb je je F
Let tijdens het surfen maar eens op waar je naar kijkt. Je zoekt vooral naar het eerste het beste dat bevestigd of je hebt gevonden wat je zocht.
Je begint bovenaan met de eerste regels: nee niet echt. volgende alinea... enz...... Daar heb je je F
Maar inderdaad. Ik denk dat het nog steeds aan te raden is om de artiekelen die je nu naast elkaar hebt onder elkaar te plaatsten Boudewijn! Dit behoud de originaliteit wel, maar komt de navigatie en gebruikersgemak ten goede.
Het scrollwieltje is niet voor hiets uitgevonden!!!
Verder super tof idee!
Ik heb zo'n soort site al eerder gezien, maar kom ff niet op die naam.. Als ik em weet laat ik nog wel weten :P
Maar zoals de andere al zeggen, beetje irritant lezen ;)
Niet alleen kost jou dat klauwen vol geld (dataverkeer), ook kan ik mij voorstellen dat niet iedereen dat zo leuk gaat vinden (56k'ers halen zo'n 5kb/seconden, dat betekend 3.3 minuten voordat de site klaar is).
Tenzij je natuurlijk zoals ik een muis hebt die ook zijwaarts scrollt :)
Ik heb wel eens met flash gezien dat je ook echt als een soort boek de bladzijdes om kon slaan. Dat was opzich ook wel grappig. Prachtisch is anders overigens ;).
dit. Is inderdaad ook wel mooi denk ik. Als ik de bron zo bekijk van die pagina is het denk ik ewoon een prorammaatje waar je een aantal afbeeldinen invoegt en daar word dan een flash movie van gemaakt.
Meer info -> google
Edit:
Typo
Arjan, jij bedoelt Meer info -> google
Edit:
Typo
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Raymond ---
was jij niet die gozer van chtmlenzo.nl?
ga iemand anders dissen ofzo....
Ziet er goed uit, alleen het laden gaat beetje traag (en ik heb 20mb verbinding)