array uitsplitsen in onderdelen
lex moen
29/03/2013 10:57:29Ik krijg van idealbetalingen via mollie gegevens terug na een betaling.
bijvoorbeeld $amount= $iDEAL->getAmount(); dat is 1 getal en komt netjes in de variabele $amount terecht en kan ik zo in de mysqldatabase stoppen.
maar het gros van de informatie over de betaling zit in een array: $variabele= $iDEAL->getConsumerInfo ();
en dat werkt niet. Ik krijg dan in de database het woord array, dat zal komen omdat er meerdere info instaat, bank, omschrijving, naam van de klant enzo (denk ik) hoe splits ik dat uit in meerdere aparate variabelen zodat het de database in kan?
bedankt
lex
bijvoorbeeld $amount= $iDEAL->getAmount(); dat is 1 getal en komt netjes in de variabele $amount terecht en kan ik zo in de mysqldatabase stoppen.
maar het gros van de informatie over de betaling zit in een array: $variabele= $iDEAL->getConsumerInfo ();
en dat werkt niet. Ik krijg dan in de database het woord array, dat zal komen omdat er meerdere info instaat, bank, omschrijving, naam van de klant enzo (denk ik) hoe splits ik dat uit in meerdere aparate variabelen zodat het de database in kan?
bedankt
lex
PHP hulp
22/11/2024 17:52:01Erwin H
29/03/2013 11:01:57Je weet dat je gewoon elk element in de array direct kunt aanspreken?
Uiteraard moet je wel even kijken welke elementen er precies in die array zitten.
Code (php)
1
2
3
4
2
3
4
<?php
$variabele = $iDEAL->getConsumerInfo();
echo $variabele['bank']; //en dit kan je ook gebruiken in je query
?>
$variabele = $iDEAL->getConsumerInfo();
echo $variabele['bank']; //en dit kan je ook gebruiken in je query
?>
Uiteraard moet je wel even kijken welke elementen er precies in die array zitten.
Frank Nietbelangrijk
29/03/2013 11:29:10met tover je de complete inhoud even op je scherm. dan weet je wat er allemaal in zit
Gewijzigd op 29/03/2013 11:29:47 door Frank Nietbelangrijk