ASP programmeur gezocht

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

B a s
Beheerder

B a s

16/07/2010 14:59:25
Quote Anchor link
Ik weet dat dit een PHP website is, maar heel misschien zijn er hier ook wel mensen die zijn overgestapt van ASP naar PHP en twee maanden goed willen bijverdienen in de vakantie:

--

Voor het ontwikkelen van een online rapportagetool, waarin op basis van realtime data een grafisch overzicht van onderzoeksresultaten moet worden getoond, is TNS NIPO op korte termijn en voor een periode van minimaal 2 maanden op zoek naar een:

Beginnende ASP.Net (C#) ontwikkelaar (m/v)

Competenties:

- HBO werk- en denkniveau;
- 2 jaar ervaring met het ontwikkelen van webbased applicaties;
- Kennis van en ervaring met ASP.Net (C#), XML en SQL databases;
- Kennis van en ervaring met CSS;
- Ervaring met JQuery of een gelijkwaardige library;
- Je bent flexibel, toont initiatief en denkt creatief mee over oplossingen;

--

Mocht je geïnteresseerd zijn, stuur me dan even een PM of reageer op dit topic.

PHP hulp

PHP hulp

28/11/2024 09:03:19

Veur Heur

Veur Heur

16/07/2010 15:12:28
Quote Anchor link
Dit is idd een PHP site, vandaar mijn tegenvraag: deze app is zeker in PHP te schrijven. Hebben ze de harde eis ASP? Zo niet, dan heb ik wel interesse.

B a s
Beheerder

B a s

16/07/2010 15:42:26
Quote Anchor link
Beginnende ASP.Net ontwikkelaar. Naar mijn weten is het alleen ASP dus niet als alternatief PHP, anders hadden ze het er wel bijgezet denk ik.

Veur Heur

Veur Heur

16/07/2010 16:01:40
Quote Anchor link
True, kon het proberen. Waar kan ik informeren?

Afshin Tav

Afshin Tav

26/01/2011 23:59:28
Quote Anchor link
Hallo ,
Ik heb een senior ASP.NET developer.
ziet meer dan 8 jaar in .
Wat wil je precies maken? is het van afstand mogelijk ?

Bas Kreleger op 16/07/2010 14:59:25:
Ik weet dat dit een PHP website is, maar heel misschien zijn er hier ook wel mensen die zijn overgestapt van ASP naar PHP en twee maanden goed willen bijverdienen in de vakantie:

--

Voor het ontwikkelen van een online rapportagetool, waarin op basis van realtime data een grafisch overzicht van onderzoeksresultaten moet worden getoond, is TNS NIPO op korte termijn en voor een periode van minimaal 2 maanden op zoek naar een:

Beginnende ASP.Net (C#) ontwikkelaar (m/v)

Competenties:

- HBO werk- en denkniveau;
- 2 jaar ervaring met het ontwikkelen van webbased applicaties;
- Kennis van en ervaring met ASP.Net (C#), XML en SQL databases;
- Kennis van en ervaring met CSS;
- Ervaring met JQuery of een gelijkwaardige library;
- Je bent flexibel, toont initiatief en denkt creatief mee over oplossingen;

--

Mocht je geïnteresseerd zijn, stuur me dan even een PM of reageer op dit topic.
Gewijzigd op 27/01/2011 00:02:18 door Afshin Tav

27/01/2011 00:01:25
Quote Anchor link
Kijk eens naar wanneer deze vacature is geplaatst....

Ozzie PHP

Ozzie PHP

27/01/2011 01:44:57
Quote Anchor link
Voortaan nutteloze offtopic berichten achterwege laten. Het is en blijft een vacature![/modedit]
Gewijzigd op 27/01/2011 08:57:55 door Chris -

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.