auto save
Ik wil dus iets maken dat hij om de 5 minuten het formuliertje opslaat zonder page refresh. Zoiets heeft gmail ook wanneer je email aan het schrijven bent.
Heeft iemand hier een script voor?
Het grootste probleem is denk ik: wanneer sla je op, en wanneer laad je de gegevens weer uit je cookie? Je wil immers niet dat je nieuwe bericht wordt overschreven met je oude, of dat je beslist om toch geen nieuw bericht te schrijven en op backspace ramt tot je veld weer leeg is, en bij een refresh je plots weer een gevuld tekstveld hebt.
edit: dat zou je kunnen oplossen door niet automatisch de tekst te herstellen, maar mocht er zo'n cookie aanwezig zijn, de gebruiker daarvan op de hoogte brengen met een balkje of een knopje ergens vlak bij met een link om de tekst te herstellen.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jelmer -
Hmm... ik ben nogal slecht in het maken van dat soort dingen. Kan iemand zoiets voor mij maken?
Webjoch, je kunt het gewoon proberen te maken en met behulp van de community leren? Ik denk niet dat iemand dit zomaar voor je gaat maken, tenzij iemand tijd te veel heeft ;-)