Auto showroom script.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Sean

Sean

19/04/2005 13:07:00
Quote Anchor link
Ik heb gisteren snel een auto-showroom/occaison script gemaakt voor een klant.

Ik zou graag jullie mening willen hebben.

Functies:
- Admin
|- Beveiligde admin, login, high security
|- Voeg andere admins toe
|- Admin account bewerken/verwijderen
|- Merken toevoegen
|- Merken bewerken/verwijderen
|- Auto's/occaisons toevoegen
|- Autos'/occaisons bewerken/verwijderen
- Bezoeker
|- Browse door de categorien
|- Klik op een auto en krijg alle informatie erover

Preview: http://skillz2k.gfxunit.net/clients/cars/
Log-in gegevens:
username; tester
password; tester

PS: Gescript op hoogste error_reporting level (PHP 4.1.10).

Indien er mensen geintresseerd zijn om dit script ook te kopen kunnen ze hier kijken voor meer informatie:
http://sitedeals.nl/viewtopic.php?t=3029

PHP hulp

PHP hulp

23/11/2024 22:23:42

Ronny

ronny

19/04/2005 13:09:00
Quote Anchor link
Wil het wel kopen, maar dan wil eerst de code zien :)

Nee, serieus. Ik moet om 2 seconden opnieuw inloggen? Buggie.
Gewijzigd op 19/04/2005 13:11:00 door ronny

19/04/2005 14:15:00
Quote Anchor link
Wanneer je inlogt, krijg je de melding "Je bent succesvol ingelogd. Klik hier om naar de admin te gaan.". Waarom? Wanneer je op het admin-gedeelte terecht komt is het toch logisch dat je bent ingelogd? Overbodige informatie en het is ook niet nodig om door te moeten klikken.

De navigatiestructuur is niet gebruikersvriendelijk. Er zijn regelmatig meldingen van ".. is toegevoegd" en "klik hier ..". Ik verwacht niet anders dan dat een item is toegevoegd wanneer ik daar om vraag. Laat dit vervolgens ook zien (evt. met de melding) in het overzicht van deze items. Tevens ontbreekt de mogelijkheid om naar de home-page te gaan.

Na het uitloggen kom je niet terug op de home-page met de advertenties.

De opmaak van de advertenties is niet helemaal lekker. De foto is zo groot dat alle informatie over de auto onzichtbaar is, je moet scrollen om dit te kunnen lezen. Bij het maken van een website moet je proberen om scrollen te vermijden. Wanneer je kiest voor een resolutie van 1024 x 768 moet vrijwel alles hierin passen. Je mag er van uitgaan dat wat niet direct zichtbaar is, ook niet gelezen wordt.

Tikfoutje: Kilomterstand => Kilometerstand:

Je zou nog een validatie kunnen toevoegen op de gegevens Bouwjaar, Kilometerstand en nieuwprijs.

Het is niet duidelijk welke velden verplicht ingevuld moeten worden bij het toevoegen van een advertentie.

Functioneel is het wel aardig, maar voordat je dit echt kunt verkopen moet er nog wel e.e.a. gedaan worden.

Succes!

Sean

Sean

19/04/2005 17:32:00
Quote Anchor link
Nah, het is maar voor 50 euro, dus ik steek er niet al te veel moeite in.. ik noteer jullie tips wel voor enige verdere ontwikkelingen aan het script.

toch bedankt

Mark Vergroesen

Mark Vergroesen

19/04/2005 17:45:00
Quote Anchor link
zo dan doe je toch echt iets fout, ik heb simpelere sites gemaakt, voor het wat meer dan 50 euro. En zo te zien kun jij ook zeker meer verdienen..

Eris -

Eris -

19/04/2005 18:04:00
Quote Anchor link
Voor 50 euro voor een website start ik mijn PC nog geen eens op.

Sean

Sean

20/04/2005 16:23:00
Quote Anchor link
Ik weet het, mijn tarief bedraagt atm. 25 euro per uur.. het script had ik al deels af, ik hoefde alleen wat dingen te veranderen.. Ik zou het eerst voor 150 verkopen, maar toen heb ik besloten om het aan meerdere mensen te verkopen voor een lagere prijs, zodat ik meer eraan verdien.

Momenteel heb ik al 250 euro eraan verdient, waaronder een aankoper die er 100 voor had betaald (eerste koper, toen het script nog niet bewerkt was)

Dus ik ben tevreden.

- wes  -

- wes -

20/04/2005 16:31:00
Quote Anchor link
zal je een tip geven. als je script zo goed werkt en mensen willen het kopen, werk het dan in hun sites uit , kan je 10x zoveel vragen , mensen zijn lui, vooral klanten :)

Mitch X

Mitch X

20/04/2005 16:33:00
Quote Anchor link
Eris:
Voor 50 euro voor een website start ik mijn PC nog geen eens op.

Voor een taart van €5 wel ;)

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.