Automatisch datums "doorschuiven"

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Frontend Developer

Functieomschrijving Voor de NIPV zijn wij opzoek naar een Frontend Developer. Als Frontend Developer ga jij aan de slag om dashboards te bouwen vanuit het datawarehouse. Dit stelt NIPV in staat om snel en eenvoudig bij correcte bedrijfsvoeringsinformatie te kunnen. Je ontwikkelt dashboards in PowerBI, publiceert en onderhoud die, verzameld en verwerkt feedback in overleg met het ontwikkelteam. Naast dashboards ontwikkel en onderhoud je een datamodel in Excel waarmee adviseurs, controllers en analisten in staat worden gesteld om de gegevens uit de dashboards te raadplegen en anders te filteren of bepaalde gegevens nader te verfijnen, zodat verdiepende vragen kunnen worden

Bekijk vacature »

.NET Developer Medior Senior

Dit ga je doen Ontwikkelprocessen verder optimaliseren en verder ontwikkelen met C#; CI/CD-pipelines automatiseren; Herbruikbare componenten maken; Testen; Front-end pagina's gebruiksvriendelijk maken. Hier ga je werken Als .NET Developer kom jij terecht binnen een grote en internationale organisatie. Zij streven naar een positieve impact op de mens, milieu en maatschappij. Het bedrijf is oorspronkelijk een familiebedrijf en werkt aan de productie van hoogwaardige en technische systemen voor de gezondheidszorg. Momenteel willen zij betere ontwikkelprocessen creëren op internationaal gebied en staat kwaliteit en veiligheid voor hun op nummer 1! Als .NET Developer werk jij aan het ontwikkelen van verbeterde software voor

Bekijk vacature »

C# Ontwikkelaar

In het kort Als C# .NET Core ontwikkelaar ga je binnen onze business unit Transport en Logistiek aan de slag complexe maatwerk software voor bedrijf kritische systemen binnen de technische automatisering. Denk bijvoorbeeld een IoT-oplossing voor de logistieke sector waarbij we van ruim 200.000 machines de telemetrie en events verwerken. We zijn actief in de distributielogistiek, havenlogistiek en productielogistiek. Naast C# en .NET Core maken we ook gebruik van Azure technologie. En als trotse Microsoft Gold Partner leren we graag van en met jou. Wil jij jezelf blijven ontwikkelen binnen de technische automatisering met .NET, dan gaan we deze uitdaging

Bekijk vacature »

PHP Software Developer

Functie omschrijving PHP Software Developer gezocht! Voor een organisatie in de regio Zeist die zich bezighoud met het verbeteren van de medicatieveiligheid zoeken wij een Software Developer. In deze functie zijn wij op zoek naar een slimme en enthousiaste Developer die interesse heeft in farmacie, logistiek en ICT. Daarnaast beschik je over een goed analytisch vermogen en ben je van nature gestructureerd en resultaatgericht. Je moet in deze functie daadkrachtig, flexibel en communicatief goed zijn. Je verantwoordelijkheden bestaan uit: Object georiënteerd programmeren; Werken in een scrumteam aan de ontwikkeling van een medicatiebewakingssysteem; Meedenken over de mogelijkheden en onmogelijkheden van projecten;

Bekijk vacature »

Starter/junior Magento developer gezocht!

Functie Je komt te werken in een zelfsturend team waarin vertrouwen voorop staat en inbreng en ideeën worden gewaardeerd. Ook staat innovatie centraal. Ze bieden jou de mogelijkheid om jezelf door te ontwikkelen. Denk hierbij aan cursussen en een persoonlijk ontwikkelplan. Je komt terecht in het team van momenteel 4 (ervaren) collega’s en zal meewerken aan de doorontwikkeling en nieuwbouw van de Magento platformen van meerdere opdrachtgevers volgens Agile/Scrum. Denk hierbij aan nieuwe functionaliteiten, UX en koppelingen met verschillende back-end systemen. Als starter/junior developer zul je direct begeleid worden door een senior uit het team. Het is van belang dat

Bekijk vacature »

Medior PHP developer

Functie Samen met je development team werk je Agile Scrum en met jullie gezamenlijke kennis en ervaring bepalen jullie samen de beste keuze voor techniek en architectuur. Naast het ontwikkelen van software ben je continue bezig om ook jezelf te ontwikkelen. Ze werken met o.a.: PHP, Laravel, Doctrine, PHP Unit, Behat, React, TypeScript, (My)SQL, Postgress, Redis, ElasticSearch, Docker, Nginx, GIT flow, JIRA, AWS. Eisen • HBO werk- en denkniveau • Je hebt goede kennis en ervaring met PHP • Je bent niet bang voor complexe projecten • Je werkt graag zelfstandig aan applicaties • Je bent altijd nieuwsgierig naar nieuwe

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Dit ga je doen Je komt in een DevOps-cultuur te werken waarbij je met je team werkt aan de front-end van diverse brand websites; Het ontwerpen van functionele en grafische ontwerpen die worden geïmplementeerd; Draagt zorg voor het maken van analyses; Je werkt nauw met je collega’s samen en geeft elkaar feedback en suggesties waar nodig; Het uitwerken van vraagstukken die afkomstig zijn van verschillende klanten; Hier ga je werken Deze marktleider op gebied van fietsen en fietservaring is gevestigd in twee provincies, verspreid over meerdere locaties. Jij zult voornamelijk in regio Joure aan de slag gaan. De organisatie doelt

Bekijk vacature »

Software Developer

Longship.io gaat de wereld veroveren met baanbrekende software en legendarische... pizza-avonden! Lees hier de vacature van Software Developer! Bij Longship werken we met een team van 5 mensen aan software voor laadpaal operators. Longship is ontstaan in 2020 met als doel om de elektrische mobiliteitstransitie aan te jagen. We zijn nu al een wereldwijde speler doordat we continu voorop lopen in innovatie. Ons platform helpt het versneld elektrificeren van wagenparken, internationaal! Wij zijn een startup met grote ambities die we willen bereiken met een relatief klein en efficiënt team. Je krijg de kans om ontzettend veel te leren van ervaren

Bekijk vacature »

Fullstack JavaScript developer (ReactJS, NodeJS, T

Functie Het team bestaat momenteel uit ruim 15 collega’s, waarvan ruim de helft in het ontwikkelteam werkzaam is. Er zijn gave plannen om het platform ook te gaan toepassen op bijv. vliegvelden, maar ook internationale groei zit in het verschiet en daarom zijn ze op zoek naar versterking. Als Fullstack JavaScript developer werk je nauw samen met 9 fullstack (Python en .NET) developers. Binnen het team ga jij je toespitsen op het creeren van de optimale toegankelijkheid en user experience. Om dit voor elkaar te krijgen zul je ontwerpen, programmeren, testen en implementeren. Het hele proces dus! Maar ook bijvoorbeeld

Bekijk vacature »

Full stack Developer / .NET / Angular / Azure

Dit ga je doen Jij gaat je als Full Stack .NET Developer voornamelijk bezighouden met: Het vertalen van concepten naar passende innovatieve en duurzame oplossingen; Het ontwikkelen van bedrijf kritische en gebruiksvriendelijke applicaties voor de internationale markt en intern gebruik; Bouwen aan software om het Internet of Things netwerk te ondersteunen; Het maken en onderhouden van interfaces tussen systemen aan de hand van API's; Het onderhouden en blijven verbeteren van de ontwikkelde software. Hier ga je werken Binnen deze organisatie zal jij als Full Stack .NET Developer een belangrijke rol krijgen en ga je dagelijks de uitdaging aan om maatwerk

Bekijk vacature »

Embedded Software Developer

Functie omschrijving Ben jij een Embedded Software Developer die affiniteit heeft met de allernieuwste technieken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Gouda zijn wij op zoek naar een Embedded Software developer. Binnen deze rol houdt jij je bezig met alle werkzaamheden die nodig zijn om een functionaliteit te bouwen. Denk aan ontwerpen, architectuur, programmeren en algoritmes. Je voert test en validatie werkzaamheden uit bij de implementatie bij de klant. Ben jij enthousiast en een echte team player? Lees dan snel verder en laat wat van je horen! Bedrijfsprofiel Onze opdrachtgever bestaat uit een groot aantal creatieve en ambitieuze ontwikkelaars. Ze

Bekijk vacature »

Oracle Developer / PL SQL

Dit ga je doen Software ontwikkeling aan een internationaal gebruikt pakket; Werken met technieken als Oracle 19c, Toad, PL/SQL, Oracle Forms, Reports en Designer; Meedraaien in internationale projecten; Meedenken over technisch en functioneel ontwerp; Samenwerken met collega's als Informatie Analisten, Testers en Release Managers; Soms wensen en eisen afstemmen met de business. Hier ga je werken Onze klant, een internationaal bekend bedrijf dat essentiële producten maakt waar iedereen graag gebruik van maakt, zoekt versterking in het Software Development team. Samen met 3 developers, een release manager, een informatie analist en 3 testers werk jij aan een systeem waarmee complexe producten

Bekijk vacature »

Als Front-end developer samenwerken met de beste c

Functie Momenteel zijn we voor één van de projecten bij hun key partner, een voorloper in de energiesector, op zoek naar gedreven Front-end developers. Ze nemen de lead in dit project en werken uitsluitend met vooruitstrevende technologieën. Ze verwachten dat de technologie die hier wordt ontwikkeld uiteindelijk door veel meer grote corporates, in verschillende sectoren zal worden toegepast. Dit is dan ook een heel uitdagend project om aan mee te gaan werken. Het team bestaat o.a. uit User Experience designers, Data Scientists en Software Engineers. De consultants en ontwikkelaars werken volgens de Design Thinking methode waarbij de eerste stappen van

Bekijk vacature »

Lead developer (PHP, Symfony, DDD)

Functie Als Lead developer zorg je ervoor dat het team (bestaande uit zowel junior als ervaren developers) in staat is om de kwaliteit van de software (en code) verder te verhogen. In samenwerking met het team, de product owner en de andere lead developers zet je technische lijnen uit en bepaal je de prioriteiten per sprint. Lijkt het jou interessant om complexe problemen op te lossen en bijvoorbeeld een nieuwe applicatiestructuur in Symfony op te zetten? Dan komen wij graag met je in contact. Eisen • HBO werk- en denkniveau (ze kijken niet naar papieren, maar naar denkniveau, motivatie en

Bekijk vacature »

Back-end ontwikkelaar

Functie omschrijving Wil jij meebouwen aan diverse databasesystemen in een klein bedrijf met een platte organisatie? In een team van ruim 10 ontwikkelaars wordt er aan diverse ICT oplossingen gewerkt. Jouw taken hierbij zullen bestaan uit: Het onderhouden en door-ontwikkelen van bestaande databases. Denk hierbij aan schema verbeteringen en performance-tuning. Bij nieuwe ontwikkelingen ga jij ook bezig met het bouwen van het databaseschema. Omdat je in een klein team werkt zal je ook de C# routine verder uitbouwen en ontwikkelen. Ook kan je meedraaien in algemene refactory-, ontwikkel- of testwerkzaamheden. Je zal voornamelijk gebruik maken van de volgende technieken: .NET

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Michel van B

Michel van B

04/02/2013 14:53:09
Quote Anchor link
Hey,

Ik zit met een probleempje.
Ik heb er voor gekozen om als vriendendienst voor iemand zijn website aan te pakken.
Nu is dit redelijk gelukt.
Echter loop ik tegen het volgenden aan:
Deze persoon heeft een website waar hij en zijn vrienden wekelijks op kunnen geven of zij wel of niet ergens aan mee doen.
Dit is simpel een tabel waar de data in staat en een ja of nee antwoord kan worden gegeven.
Elke week "schoof" hij dit handmatig op. Er worden bijvoorbeeld 2 maanden getoond en op het moment dat er een nieuwe week is begonnen werd deze toegevoegd en de eerste weer verdween.

Dit is vrij arbeidsintensief. Ik wil nu kijken of ik dit kan vergemakkelijken door dit te automatiseren.
Echter heb ik geen idee hoe ik dit technish voor elkaar zou kunnen krijgen.

Ik hoop dat iemand hier dit al eerder heeft gedaan of hier een idee voor heeft.

M.

PHP hulp

PHP hulp

22/11/2024 16:24:42

Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

04/02/2013 17:17:03
Quote Anchor link
Jammer dat je niet even de opbouw van de tabel laat zien, ik ga er van uit dat je in de tabel een DATE field hebt.

Je kunt een php bestand maken dat bijvoorbeeld vanaf de huidige datum (vandaag) enkele activiteiten toevoegt aan de tabel tot bijvoorbeeld twee maanden vooruit. Hij moet natuurlijk wel eerst even inlezen tot hoever de tabel de vorige keer was bijgewerkt. Daarnaast kan dit script ook simpelweg alle records waarvan de datum ouder is als 'vandaag' in één keer verwijderen.

dit script kan dan bij veel providers als 'crownjob' opgegeven worden wat inhoud dat je vooraf instelt wanneer het script automatisch uitgevoerd dient te worden.

Eddy E

Eddy E

04/02/2013 20:21:43
Quote Anchor link
Waarom niet met
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
WHERE datum_kolom BETWEEN DATE_SUB(NOW(), INTERVAL 1 WEEK) AND DATE_ADD(NOW(), INTERVAL 2 WEEK))

Geeft dus alles van afgelopen week + komende 2 weken.

Aad B

Aad B

04/02/2013 20:32:32
Quote Anchor link
@Frank, het heet cron-job maar persoonlijk zou ik de pagina on-the-fly genereren op basis van de datum. Geen gedoe met cron-jobs die je in moet stellen en fout kunnen lopen. Ik denk dat Eddy hetzelfde bedoelt, pagina opbouwen on on-the-fly.
Gewijzigd op 04/02/2013 20:33:19 door Aad B

Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

04/02/2013 20:47:48
Quote Anchor link
cronjob dus natuurlijk. ehm on the fly de relevante info uit de database halen: ja, maar nieuwe records toevoegen zodat bijvoorbeeld een event om de veertien dagen opnieuw aan de tabel wordt toegevoegd en deze een uniek ID krijgt zodat gebruikers zich kunnen inschrijven voor deze ene unieke datum, dat zou ik denk ik toch met een cronjob doen.

Aad B

Aad B

04/02/2013 21:01:05
Quote Anchor link
Frank Nietbelangrijk op 04/02/2013 20:47:48:
cronjob dus natuurlijk. ehm on the fly de relevante info uit de database halen: ja, maar nieuwe records toevoegen zodat bijvoorbeeld een event om de veertien dagen opnieuw aan de tabel wordt toegevoegd en deze een uniek ID krijgt zodat gebruikers zich kunnen inschrijven voor deze ene unieke datum, dat zou ik denk ik toch met een cronjob doen.
Je doet een aanname die mogelijk niet relevant is. Misschien maken de gebruikers ook zelf de events aan. Anderzijds is er misschien een (jaar)tabel met events, bijvoorbeeld verjaardagen. Beide gevallen geen cron nodig. Ik realiseer me dat ik nu ook aannames doe....

Michel van B

Michel van B

07/02/2013 14:16:09
Quote Anchor link
Om iedereen even uit het aanname gebied te verdrijfen :-)
Ga er voor het gemak even van uit dat ik alles wat nu bestaat verwijder.
met andere woorden ik ga het opnieuw maken want alles, echt alles, wordt een voor een handmatig gemaakt.

Dus begin lekker bij 0.
Ik heb geen DATE field voor zover ik kan zien.
Het is een WP website waar lekker aan gesleuteld kan en mag worden.
Heb inmiddels volledige toegang tot Wp-admin en FTp server.

Het volgende wil ik bereiken
Ik heb een tabel nodig die per week alleen de zondag laat zien.
De gebruiker ziet 12 weken vooruit.
Nu is het de bedoeling dat als de eerste week geweest is deze uit de database moet/mag verdwijnen en er een nieuwe week moet worden toegevoegd.

Leef jullie uit :-)

Ozzie PHP

Ozzie PHP

07/02/2013 14:20:34
Quote Anchor link
Michel van B op 07/02/2013 14:16:09:
Leef jullie uit :-)

Het is de bedoeling dat JIJ je uitleeft, en als je dan concrete vragen hebt dan kun je die hier stellen. Het is niet zo dat je hier om een kant-en-klaar script kunt vragen. "U vraagt wij draaien" zo werkt het hier niet. Mocht je dit toch willen dan kun je een vacature plaatsen.

Succes!

Michel van B

Michel van B

07/02/2013 14:24:30
Quote Anchor link
haha dat was ook niet mijn bedoeling met de tekst "Leef je uit"
Ik wil het ook zelf doen, maar loop hier een beetje vast.
Ik heb er niets aan als jullie het doen en ik alles kopier. Ik wil ook snappen wat ik doe....

Dus om misopvatting te voorkomen was het niet de bedoeling om een compleet script te krijgen maar een schop in de goede richting.

Excuus.

Ozzie PHP

Ozzie PHP

07/02/2013 14:25:51
Quote Anchor link
oké... bij deze rechtgezet ;)

Michel van B

Michel van B

08/02/2013 16:33:15
Quote Anchor link
Heb helaas nog geen vooruitgang geboekt betreft het 'opschuiven'

Iemand nog ideeën?

- SanThe -

- SanThe -

08/02/2013 16:43:49
Quote Anchor link
Wat heb je ondertussen al?

Michel van B

Michel van B

08/02/2013 16:53:11
Quote Anchor link
Niets.

:-)

Het is nu zo dat ik heb afgesproken dit gedeelte eerst even in theorie uit te zoeken en dan pas gaan doen.
Dus alles wat nu bestaat laten voor wat het is en opnieuw beginnen.

Eigenlijk zat ik te denken om maar een datum in de database te plaatsen en een teller mee te laten lopen die iedere keer +7 laat zien.

Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

08/02/2013 18:02:23
Quote Anchor link
Maak je niet druk om het verwijderen van 'verlopen records' uit je database. Als de website er staat dan is dat een vrij simpele aanvulling.

De vraag die we ons moeten stellen is: Hoe krijgen we nu automatisch die nieuwe records in onze tabel?
De antwoorden zijn hier al gegeven. Naar mijn idee zijn er twee mogelijkheden:
1. een Cronjob. Dit is een php script dat bijv. op iedere zondag door de server automatisch uitgevoerd wordt. In het script moet dan heel simpel een lusje komen te staan die tot acht weken vooruit records aan de database toevoegt indien die nog niet bestaan:
2. on the fly: Telkens als er een gebruiker op de agenda (zo noem ik jouw pagina nu maar even) beland dan wordt tijdens het genereren van de pagina (met PHP) een zijstapje gemaakt naar een lus die checkt of er nog minimaal 8 records in de database staan, en zo niet dan vult hij ze aan tot acht.

Jij mag kiezen welke van de twee het wordt. Daarnaast laat ons eens weten hoe je tabellen er uit moeten komen te zien:

Ik kan me zo voorstellen een tabel met users, een tabel met events, en een koppeltabel users-events opdat een user kan inschrijven op meerdere events maar ook dat elke event meerdere users kan laten inschrijven.

Opzet voorbeeld zoals het zou kunnen:

Users:
- user_id
- loginnaam
- wachtwoord (versleuteld)
- email
- fullname

Events:
event_id
- event_date
- event_name
- event_description (uitgebreide omschrijving)
- (eventueel) event_location
- (eventueel) even_starttime
- enzovoorts

Users_Events:
- user_id
- event_id

Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

08/02/2013 18:43:45
Quote Anchor link
Als het gewoon om toevoegen of verwijderen van records kan je dat ook met een EVENT in MYSQL af.
In ieder geval is het de vraag wat de bedoeling is, moeten alle data van de komende periode getoond worden, of alleen de event die binnen die periode plaats vinden. In het laatste geval heb je sowieso dat tabelletje niet nodig, en in het eerste in principe ook niet. Overigens zou ik in het eerste geval het oplossen in stored procedure.

PS.
@Frank, ik persoonlijk zou de fullname opsplitsen.

Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

08/02/2013 20:38:07
Quote Anchor link
Hoi Ger,

Fullname opsplitsen is wat ik ook doe.
Heb jij een voorbeeldje van wat jij bedoelt met EVENT in mysql?
en welk 'tabelletje' is niet nodig?

Groet, Frank

Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

08/02/2013 21:13:15
Quote Anchor link
Event in mysql is heel eenvoudig:
Code (php)
1
2
3
4
CREATE EVENT get_rid_of_event
    ON SCHEDULE AT CURRENT_TIMESTAMP + INTERVAL 12 HOUR
    DO
      DELETE FROM events WHERE datefield <= CURRENT_DATE();

Het tabelletje:
Een db is bedoeld om dynamische data op te slaan, dus als het vandaag 8 februari is, is het over 2 weken (pak 'm beet) 22 februari. Dit ga je niet in en db opslaan.

Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

10/02/2013 00:17:53
Quote Anchor link
Ger bedankt! ik heb zeker weer iets geleerd.
Had er wel even google bij nodig om wat meer uitleg te krijgen.
voor anderen geïnteresseerden: http://phpmaster.com/working-with-mysql-events/

Michel van B

Michel van B

11/02/2013 15:30:46
Quote Anchor link
@Frank nietbelangrijk
Quote:
Jij mag kiezen welke van de twee het wordt. Daarnaast laat ons eens weten hoe je tabellen er uit moeten komen te zien:

Hoewel ik het ontzettend wardeer dat je me helpt wil ik voor mijzelf ook de doelstelling zetten om er nog wat van te leren.

Echter zou ik heeeeeeel blij zijn met een opzetje.
Here goes wat betreft de structuur van tabellen.
Het is een WordPress install dus vandaaruit moet ik ook rekening houden betreft gegevens aanvragen. Voor alle gebruikers heb ik die namelijk al :-)
Het gaat hier om een "agenda" om dit maar even aan te houden voor een groepje golfers.
Deze mensen vinden het fijn om vooruit te plannen. Dit doen ze door iedere zondag een baan ergens te reserveren en aan te geven of zij wel of niet komen.
Dus de pagina waar op aan gegeven wordt of zij wel of niet komen is als volgt:

- Naam speler waarde: radio ja(1) of nee(0)
- Golfbaan waarde: dropdown met 5 banen
- Tijd van afslaan waarde: text veld
- Eerste Hole waarde: text veld
- Flight-indeling waarde: afhankelijk van aantal spelende mensen (ja(1) of nee(0) optellen)

Users:
- user_id
- loginnaam
- wachtwoord (versleuteld)
- email
- fullname

Deze gegevens bestaan al en zijn zo op te vragen

Dat zou het in theorie moeten zijn.
Ik hoop dat het allemaal duidelijk is. En graag als jullie een reactie hebben met een voorbeeld leg het dan aub ook een beetje uit.

Nogmaals het is wel de bedoeling dat ik hier iets van leer!
Gewijzigd op 11/02/2013 15:31:50 door Michel van B

Michel van B

Michel van B

13/02/2013 09:26:54
Quote Anchor link
Ger van Steenderen op 08/02/2013 21:13:15:
Event in mysql is heel eenvoudig:
Code (php)
1
2
3
4
CREATE EVENT get_rid_of_event
    ON SCHEDULE AT CURRENT_TIMESTAMP + INTERVAL 12 HOUR
    DO
      DELETE FROM events WHERE datefield <= CURRENT_DATE();

Het tabelletje:
Een db is bedoeld om dynamische data op te slaan, dus als het vandaag 8 februari is, is het over 2 weken (pak 'm beet) 22 februari. Dit ga je niet in en db opslaan.

Super interesant.
Geen idee hoe en wat verder nog maar wel erg leuk!!!

Michel van B

Michel van B

14/02/2013 10:30:05
Quote Anchor link
Heren,

Ben een STAP verder gekomen.
Ik moet nu een manier hebben om data op te slaan bij de datum
Als volgt:
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
<?php
echo '<table cellpadding="0" cellspacing="0" border="1">';
echo'<tr>';
$sunday_date = strtotime("next sunday");
$current_date = date("d-m-y");
echo '<td width="250">' . $current_date .'</td>';
for ($i=0; $i<=10; $i++){
echo '<td width="250">' . date('d-m-y',$sunday_date). '</td>';
$sunday_date = strtotime("next sunday", $sunday_date);
}

echo'</tr>';
echo'</table>';
?>

Dit maakt een mooi tabelletje waar de komende 12 zondagen worden getoond.
Hoe zou ik nu de data aan de hand van de datum op kunnen slaan?
Gewijzigd op 14/02/2013 10:32:44 door Michel van B

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.