Automatisch mail doorsturen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.NET Developer

Functie omschrijving Ben jij een senior .NET developer en heb jij tevens ervaring als teamlead? Ben jij iemand met een helikopterview en denk jij graag mee met de klanten? Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor een geweldig bedrijf zijn wij namelijk op zoek naar een ervaren .NET developer. Het bedrijf houdt zich bezig met het ontwerpen en bouwen van websites, portalen en applicaties voor met name zorg- en onderwijsinstellingen en overheidsinstanties. Jouw taken: Het fungeren als Lead Developer; Het meedenken met de business (dit vergt commercieel inzicht); Het begeleiden van diverse projecten (van klein tot groot); Het ontwerpen

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Frontend Developer - Leeuwarden

Frontend Developer – Leeuwarden Als Frontend Developer bouw jij mee aan het onderwijs van de toekomst! In een scrum team werken met jonge en enthousiaste collega’s, moderne technieken, ruimte voor eigen ontwikkeling en op een proactieve wijze kunnen meewerken aan innovatie binnen het onderwijs. Magister is het state-of-the-art softwarepakket dat scholen in het voortgezet onderwijs op alle fronten ontzorgt. Van leerlingenadministratie tot het ondersteunen van individuele leerlijnen, van toegang tot digitaal lesmateriaal tot het plannen van het lesrooster. In de Magister app bedient Magister ruim 2,5 miljoen gebruikers waarvan, dagelijks meer dan 600.000 unieke. Hiermee is Magister de absolute marktleider

Bekijk vacature »

Full Stack C#.NET developer

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een gepassioneerde Full Stack C#.NET Software Developer. Als Software Developer ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere ontwikkelaars en engineers om de sensoren in machines uit te lezen en deze data om te zetten in management informatie voor jullie klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Testen en valideren van de ontwikkelde software. Actief deelnemen aan code reviews en bijdragen aan het verbeteren van de kwaliteit van de software. Je gaat aan

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET ontwikkelaar start jij in ons development team met twee andere .NET developers. Als team werken jullie in scrum en is er iedere ochtend om 11.00 een standup. Jij krijgt als junior .NET ontwikkelaar een inwerk traject dat echt specifiek wordt ingericht op basis van wat jij nodig hebt. Een van de grootste pluspunten bij ons is dat wij binnen ons bedrijf veel (technische) vrijheid geven en juist eigen initiatieven erg stimuleren. Jouw werkzaamheden gaan er bij ons als volgt uit zien: – Het ontwikkelen van nieuwe software samen met interne en eventueel externe ontwikkelaars; – Het

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Functie omschrijving Gezocht front-end developer! Voor een toffe organisatie in de regio Rhenen zij wij op zoek naar een front-end developer die de eindverantwoordelijkheid op zich neemt van alles wat met design te maken heeft. In deze functie heb je een adviserende rol en beschik je over een grote dosis vakinhoudelijke kennis. Samen met collega’s en klanten overleg je om aangeleverde designs om te zetten naar unieke concepten. Zo draag jij je steentje bij aan de groeiambities van de klant. Voor klanten wordt jij het vaste aanspreekpunt als het gaat over planningen hierin houdt je alle betrokkenen goed op de

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar

Functie omschrijving Voor een echt familiebedrijf in de omgeving van 's-Hertogenbosch ben ik op zoek naar een Software Developer. Jij gaat in de functie van Software Developer werken met C# en .NET framework Jij gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Oplossingen waar de klant echt iets aan heeft, jij krijgt er energie van op dit te realiseren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving(ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is

Bekijk vacature »

Lead C++ Developer

De rol van Lead C++ Developer Als Lead C++ developer bij KUBUS word je verantwoordelijk voor het implementatie design van requirements en de software architectuur van de desktop applicaties van BIMcollab, ons platform voor 3D model-validatie en issue-management bedoeld om de kwaliteit van 3D design-modellen voor gebouwen te verbeteren. Betere 3D modellen leiden tot betere gebouwen, dus zo draag je bij aan verduurzaming van de gebouwde omgeving met slimmer gebruik van materialen, minder verspilling en energie-efficiënte gebouwen. Een goede gebruikerservaring staat bij ons hoog in het vaandel; we gaan in onze ontwikkeling voor innovatie en kwaliteit. In je rol als

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een C# .NET Developer voor een bedrijf in de omgeving van Utrecht! Wil jij werken voor een internationaal bedrijf waar je legio mogelijkheden krijgt als Software Ontwikkelaar? Grijp nu je kans! Je kunt een uitdagende rol gaan vervullen als C#.NET Developer binnen een internationaal bedrijf dat gevestigd is in omgeving van Utrecht. Je zult gaan samenwerken met collega's die over de hele wereld verspreid zitten. Dit bedrijf is zeer vooruitstrevend en werkt met de nieuwste technieken. Als C#.NET Developer ga jij je bezig houden met het volgende: Je blijft op de hoogte van

Bekijk vacature »

Infrastructure Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 12945 Introductie Our client is one of the most innovative companies within the Netherlands. Currently we are looking for an Infrastructure Platform Engineer. Within this role you will be developing the infrastructure. Functieomschrijving Within this role you are responsible in the development of our distributed data and compute platform infrastructure. You will design, develop and implement new features and fixes. Next to this you will integrate and configurate other packages that supports the development of tuning applications within the organisation. You will support customer sites remotely. Design and implement the

Bekijk vacature »

Lead developer

Functie Als Lead developer wordt jij onderdeel van een multidisciplinair team van circa 23 software engineers. Als team werken jullie agile en zijn termen als Continuous Integration en Continuous Delivery dagelijkse koek. Jullie werken aan uitdagende en afwisselende projecten met als doel klanten een totaal oplossing aan te kunnen bieden. Jij wordt verantwoordelijk voor complete projecten waarbij jij als verantwoordelijke zorgt dat het project op de juiste manier blijft draaien. Zo haal jij ook de requirements op bij de klant en kijk jij samen met het team en met de salesafdeling hoeveel uren hiervoor nodig zijn. Daarnaast stuur jij jouw

Bekijk vacature »

Team Lead/ Lead developer gezocht (Hands-on, PHP,

Functie Als Team Lead ben je de leider van één van de ontwikkelteams binnen de organisatie. Je leidt als lead developer een goed draaiend team dat werkt aan complexe en duurzame applicaties en API’s. Vanuit je kennis en ervaring ben je in staat het grote plaatje te blijven overzien, en kritisch mee te denken over bijvoorbeeld de architectuur, maar ook de algehele aanpak binnen het project. Je laat je team niet alleen technisch goed functioneren maar ben ook betrokken bij het menselijke aspect. Zo weet jij je collega’s te motiveren en begeleiden in hun dagelijkse werk. Buiten het team ben

Bekijk vacature »

No-Code Betty Blocks ontwikkelaar

Bedrijfsomschrijving Wil jij de bedrijfsprocessen van klanten revolutionair digitaliseren en optimaliseren zonder beperkt te worden door programmeertalen? Kom werken bij een snelgroeiende en professionele organisatie met een gezonde dosis humor en veel vrijheid om jezelf te ontwikkelen. Als No-Code Betty Blocks ontwikkelaar werk je vanuit ons kantoor in het hart van Nederland, je thuiswerkplek of op locatie bij de klant. We faciliteren de juiste trainingen en ondersteuning zodat je een echte Betty Blocks expert wordt. Naast het werk zijn er bij ons bijzondere events, zoals een jaarlijkse zeildag, een zomerse barbecue en een knus kerstdiner om de grillige maanden door

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Software Programmeur PHP

Functie Wij zijn op zoek naar een PHP programmeur voor een leuke opdrachtgever in omgeving Alblasserdam. Heb jij altijd al willen werken bij een bedrijf dat veilige netwerkverbindingen levert door middel van veilige oplossingen? Lees dan snel verder. Hoe kan jouw dag er straks uitzien? Je gaat software en webapplicaties ontwikkelen met behulp van de talen C / C++ / PHP. Je gaat technische klussen uitvoeren op locatie bij klanten. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een projecten goed verlopen. Je gaat klanten ondersteunen op het gebied van geleverde software en webapplicaties. Tevens

Bekijk vacature »
Erik van Maanen

Erik van Maanen

27/08/2006 20:28:00
Quote Anchor link
Even een volledig niet php-vraagje...

Op mijn werk hebben ze een Microsoft exchange server waarop ze de mogelijkheid tot auto-forward uit hebben gezet. Weet iemand een makkelijke manier om die mail alsnog automatisch naar mijn gmail-account door te sturen?

Op internet kom je wel wat programma's daarvoor tegen, maar ik vraag me af hoe netjes die met je inloggegevens omgaan.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Erik van Maanen

PHP hulp

PHP hulp

16/11/2024 07:59:07

Luke Banning

Luke Banning

27/08/2006 20:48:00
Quote Anchor link
En ik vraag me iets anders af.
Als jou baas en de IT mensen iets 'verbieden' (auto-forward). Waarom ga je het dan toch doen?
Niet dat ik me er verder mee wil bemoeien maar snap je waar ik heen wil?
Waarom iets doen als het toch niet mag??

Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

27/08/2006 20:49:00
Quote Anchor link
Kan het ook niet via:

Extras--> Regels en waarcshuwingen?

Erik van Maanen

Erik van Maanen

28/08/2006 21:27:00
Quote Anchor link
Met behulp van regels werkt juist niet omdat dat geblocked is.

En Luke, ze hebben het me niet verboden, het komt erop neer dat de functie uitgezet is omdat hij voor ons als bedrijf onhandige gevolgen kan hebben. In mijn geval weten ze dat het geen punt is omdat ik daar al rekening heb gehouden, maar ze hebben nu even geen tijd om het aan te passen voor me. Vandaar.

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

28/08/2006 21:29:00
Quote Anchor link
Mail je daar met Outlook? Dan maak je nog een kans met VBA misschien?

Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jan Koehoorn

Arend a

Arend a

28/08/2006 21:35:00
Quote Anchor link
Je kan op een externe bak fetchmail installeren. Dit is een unix/linux programma, maar er is ook een windows port. Dit is bedoeld om email van mailbox a naar b te transporteren.

PHP Newbie

PHP Newbie

28/08/2006 21:39:00
Quote Anchor link
Weet je ook WAAROM dat dit is uitgeschakeld?

Dit is namelijk een erg gemakkelijke manier om alles plat te leggen.

Je hebt van die mensen die zijn een tijdje weg, en instaleren dan een autoreplay, of doorstuur functie, en om deze te testen sturen ze een e-mailtje naar zichzelf, waardoor je een oneindige loop creeert.

Dit is waarschijnlijk ook waarom heb bij jou is uitgeschakeld.

Ik zou het dus gewoon niet doen, gewoon om de tijd even een zipje maken van je e-mailtjes en die in 1x naar jezelf mailen.

Arend a

Arend a

28/08/2006 21:42:00
Quote Anchor link
In principe kunnen mailservers daar wel tegen. Mailtjes kunnen maar een paar keer door een loop gaan.

(Anders kan je natuurlijk met een zooitje slecht geformatte mailtjes elke willekeurige mailserver platgooien, en zo simpel is het nu ook weer niet).

Het lijkt me eerder dat je niet meer functies installeerd dan je echt nodig acht - voor de ongeoefende gebruiker is het meer mogelijkheden om het kapot te maken en dus meer moeite voor de support afdeling.

Maar met fetchmail kan je uit mailboxes a,b,c,d,e mail fetchen en die naar mailbox b droppen. Dit staat compleet los van het hele outlook gebeuren, dus zou moeten kunnen werken.

Erik van Maanen

Erik van Maanen

29/08/2006 22:43:00
Quote Anchor link
Bedankt voor alle tips jongens.

Bij het zoeken naar fetchmail kwam ik getmail tegen... iemand een idee wat het verschil is? Lees: welk veiliger is?

Overigens; de functie is uitgezet om te voorkomen dat mensen alsnog vanaf hun eigen adres replyen ipv het werkadres. Dat heb ikzelf met gmail al ondervangen, aangezien je vandaar vanaf elk adres dat je hebt kunt mailen.

Pim Vernooij

Pim Vernooij

29/08/2006 23:53:00
Quote Anchor link
PHP:
Je hebt van die mensen die zijn een tijdje weg, en instaleren dan een autoreplay, of doorstuur functie, en om deze te testen sturen ze een e-mailtje naar zichzelf, waardoor je een oneindige loop creeert.
Dat is niet helemaal waar:

Mail sturen naar jezelf -> mail komt binnen in mailbox -> mail automatisch forwarden naar ander e-mail adres -> ?

Geen oneindige loop hoor :-)

Arend a

Arend a

30/08/2006 00:28:00
Quote Anchor link
Beste Erik,

Getmail lijkt ook prima te werken en iets minder gecompliceerd dan fetchmail, ik zou zeggen: probeer het eens :)

Andries Louw Wolthuizen

Andries Louw Wolthuizen

30/08/2006 00:45:00
Quote Anchor link
Autoreply aan:

Stuurt mailtje naar jezelf ([email protected]) ->
Autoreply naar verzender ([email protected]) ->

Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

30/08/2006 08:29:00
Quote Anchor link
Inderdaad kan makkkelijk een oneindige loop creeren hoor.
Ik stuur alles door naar collega en collega stuurt alles door naar mij. Klaar in principe een oneindige lus

Arend a

Arend a

30/08/2006 10:16:00
Quote Anchor link
@Andries:

Een auto reply is vaak wel net weer iets anders dan een forwarder.

Een auto reply is namelijk een reply - een nieuw mailtje, het is wel is waar een proces wat altijd blijft lopen, maar in feite stuur je gewoon ontzettend veel mailtjes naar jezelf.

Waar het over ging is een mailtje dat in min of meer dezelfde spool bleef rondhangen omdat hij naar zichzelf verwees. En daar kunnen de meeste mailservers wel tegen.

@Klaasjan: had je die getest? Mail adressen op dezelfde mailserver?

Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

30/08/2006 10:43:00
Quote Anchor link
@Arend

We hebben het (om systeembeheer evt wat werk te besparen) niet getetst (op mijn werk).
Maar ik ga ervanuit dat het zeker gaat lukken en ik denk dat dat een prima manier is om een server plat te leggen

btw Host wil htmldoc niet erbij in compilen:(

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.