Automatisch mail doorsturen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Back end developer

Functie Jij als full stack ontwikkelaar komt te werken in een team bestaande uit 4 back end programmeurs, 2 vormgevers/ Front end developers en een online marketeer. Qua persoonlijkheden is het team erg gevarieerd van sportfanaten tot gameliefhebbers en Golfers. Een ding heeft iedereen hier gemeen; Passie voor goede code. In jouw rol zul je voor 90% van je tijd je bezig houden met het ontwikkelen van grote maatwerk applicaties. Daarnaast hebben wij op aanvraag ook wel eens een website of onderhoudsklusje, die opgepakt moet worden en hier ben jij ook niet vies van. De technische uitdaging momenteel is dat

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een andere uitdaging? Voor een erkende werkgever in de omgeving van Breda zijn wij op zoek naar een Fullstack developer. Kennis of ervaring met C# & SQL is een must! Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten; Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de software; Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in

Bekijk vacature »

Senior Cobol Applicatieontwikkelaar

Bedrijfsomschrijving De IV- organisatie van de Belastingdienst is verantwoordelijk voor en verzorgt de ICT- voorzieningen. Het merendeel van de applicaties wordt op dit moment door de IV- organisatie zelf ontwikkeld, onderhouden en beheerd in het eigen data center. Naast de zorg voor continuïteit op de massale heffing- en inningsprocessen die plaatsvinden binnen een degelijke, stabiele omgeving, wordt er tevens volop gewerkt aan modernisering van het IV- landschap. Dit gebeurt deels intern door gebruik te maken van de expertise die intern aanwezig is, maar ook door het aantrekken van (kant-en-klaar) oplossingen en expertise uit de markt. Functieomschrijving In de applicatie ETM

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functie omschrijving Voor een bedrijf in Den Bosch zoek ik een PHP Developer, die al wat werkervaring heeft. Jij gaat aan de slag met de verdere professionalisering van de interne applicaties en software. In de functie ga je verder: Verdere ontwikkeling eigen CRM systeem, vooral middels PHP; Bouwen van verschillende API's & koppelingen; Meedenken om de software/applicaties te verbeteren/optimaliseren; Aan de slag met de interne tooling. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf is actief binnen de telecombranche. Het hoofdkantoor zit in regio van Den Bosch en er werken ruim 70 medewerkers, verdeeld over verschillende afdelingen. De afdeling Development bestaat uit vijf collega's, onder

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

Web Application Developer

Dit ga je doen Samen met het team werk je aan de visualisatie functionaliteiten en hoe dit gebruikt kan worden in een operationele setting; Het ontwerpen, ontwikkelen, onderhouden en leveren van support betreft het Warehouse Management Systeem en de bijbehorende web visualisaties; Je gebruikt hierbijde tools WebGL en ASP.net; Het meewerken in implementatieprojecten; Het leveren van Go-Live Support; Sparren met jouw Amerikaanse collega's. Hier ga je werken Voor een internationale organisatie in de transport zijn wij momenteel op zoek naar een Web Application Developer. Ze zijn wereldwijd de grootste speler en lopen voorop met het automatiseren van alle processen van

Bekijk vacature »

PHP developer

Functie omschrijving Voor een klein bedrijf in de buurt van Nieuwegein zijn wij per direct op zoek naar een talentvolle PHP developer. Er wordt veel ruimte geboden voor eigen initiateven, waardoor je een mooie stempel kan drukken op jouw eigen werkzaamheden (zowel operationeel als strategisch). Het bedrijf heeft middels externe programmeurs een multimedia platform ontwikkeld, maar willen geleidelijk de ontwikkeling naar binnen halen. Om die reden zoeken zij een communicatieve interne PHP developer die graag meebouwt aan het succesvolle product. Je gaat de volgende werkzaamheden verrichten: Platform beheren en programmeren (PHP, MySQL, JQuery, Javascript, XML & HTML); Communicatie en aansturing

Bekijk vacature »

Senior PHP developer met ambities tot Software Arc

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een ervaren PHP developer die zichzelf graag bezighoudt met zaken als architectuur en de algehele verbetering van structuren en standaarden. Het is eigenlijk meer operationeel als uitvoerend omdat je bezig gaat met zaken als het verder uitrollen en verbeteren van testautomatisering, codereviews, tickets en de doorloop hiervan en architectuurkeuzes. Mocht je hiernaast ook wat DevOps kennis meenemen is dit mooi meegenomen! Vanwege het kleine team maar de wereldwijde impact die zij leveren is er veel focus op kwaliteit. In deze functie werk je aan één van hun belangrijkste applicaties. Hierin werk je nauw

Bekijk vacature »

C# developer

Functie Als C# ontwikkelaar ben jij de spin in het web bij deze organisatie. Jij begeleidt en traint de field engineers die bij de klanten machines leveren en installeren. Daarnaast ondersteun jij de field engineers als zij bij de klant vastlopen bij het installeren van de machine m.b.t. software matige vragen. Jouw doel is dan ook om de technische kennis van de field engineers door middel van training zoveel mogelijk uit te breiden. Dit om ervoor te zorgen dat zij zelfstandiger software matige problemen kunnen oplossen. Ook ben jij verantwoordelijk voor het bedenken van software oplossingen voor klanten en dit

Bekijk vacature »

Junior Software Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Junior Software Developer .NET, C# voor een gaaf bedrijf in de omgeving van Utrecht! Sta jij aan het begin van je carrière en heb je net je HBO of WO-diploma in de richting van ICT of Techniek mogen ontvangen? En heb jij grote affiniteit met software development? Lees dan snel verder! Voor een opdrachtgever in de omgeving van Utrecht, zijn wij op zoek naar een Junior Software Developer. Werk jij graag aan verschillende projecten en ga je graag klanten op bezoek? Dan is dit de ideale functie voor jou! Binnen deze functie

Bekijk vacature »

Functioneel applicatiebeheerder - SOP-SYS-SAM

TenneT is hard groeiend om de onze ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Functioneel Applicatiebeheerder voor het financiele domein op onze locatie Arnhem die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je gaat samenwerken in een team van circa 15 functioneel applicatiebeheerders en gaat onderdeel uitmaken van een DevOps team. Met dit team ga je applicaties (laten) ontwikkelen en beheren. Hierbij concentreer je je vooral op

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

.Net developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als .Net Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling. Mede hierdoor zij wij dit jaar Microsoft Partner of the year geworden. Sogetisten staan klaar voor elkaar, hebben lol met elkaar en daarmee behalen we de mooiste resultaten! Werken bij Sogeti

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

.NET Developer Microservices

Dit ga je doen Je taken zullen voornamelijk bestaan uit: Het ontwikkelen van software, inclusief vormgeving, implementaties, integraties en (automatisch) testen (.NET, C#, Azure, Docker, Microservices, Angular); Het in kaart brengen van software requirements; Zorgen dat jouw code kwalitatief hoogstaand is; Het uitvoeren van risico analyses; Een bijdrage leveren aan het continuous quality improvement process. Hier ga je werken Dat kanker een verschrikkelijke ziekte is die de wereld uit geholpen moet worden, is duidelijk. Binnen deze Gelderse organisatie die duizenden ziekenhuizen van producten voorziet, proberen ze daar via technische innovaties aan bij te dragen. Samen met 10 collega .NET developers

Bekijk vacature »
Erik van Maanen

Erik van Maanen

27/08/2006 20:28:00
Quote Anchor link
Even een volledig niet php-vraagje...

Op mijn werk hebben ze een Microsoft exchange server waarop ze de mogelijkheid tot auto-forward uit hebben gezet. Weet iemand een makkelijke manier om die mail alsnog automatisch naar mijn gmail-account door te sturen?

Op internet kom je wel wat programma's daarvoor tegen, maar ik vraag me af hoe netjes die met je inloggegevens omgaan.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Erik van Maanen

PHP hulp

PHP hulp

18/02/2025 23:15:41

Luke Banning

Luke Banning

27/08/2006 20:48:00
Quote Anchor link
En ik vraag me iets anders af.
Als jou baas en de IT mensen iets 'verbieden' (auto-forward). Waarom ga je het dan toch doen?
Niet dat ik me er verder mee wil bemoeien maar snap je waar ik heen wil?
Waarom iets doen als het toch niet mag??

Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

27/08/2006 20:49:00
Quote Anchor link
Kan het ook niet via:

Extras--> Regels en waarcshuwingen?

Erik van Maanen

Erik van Maanen

28/08/2006 21:27:00
Quote Anchor link
Met behulp van regels werkt juist niet omdat dat geblocked is.

En Luke, ze hebben het me niet verboden, het komt erop neer dat de functie uitgezet is omdat hij voor ons als bedrijf onhandige gevolgen kan hebben. In mijn geval weten ze dat het geen punt is omdat ik daar al rekening heb gehouden, maar ze hebben nu even geen tijd om het aan te passen voor me. Vandaar.

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

28/08/2006 21:29:00
Quote Anchor link
Mail je daar met Outlook? Dan maak je nog een kans met VBA misschien?

Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jan Koehoorn

Arend a

Arend a

28/08/2006 21:35:00
Quote Anchor link
Je kan op een externe bak fetchmail installeren. Dit is een unix/linux programma, maar er is ook een windows port. Dit is bedoeld om email van mailbox a naar b te transporteren.

PHP Newbie

PHP Newbie

28/08/2006 21:39:00
Quote Anchor link
Weet je ook WAAROM dat dit is uitgeschakeld?

Dit is namelijk een erg gemakkelijke manier om alles plat te leggen.

Je hebt van die mensen die zijn een tijdje weg, en instaleren dan een autoreplay, of doorstuur functie, en om deze te testen sturen ze een e-mailtje naar zichzelf, waardoor je een oneindige loop creeert.

Dit is waarschijnlijk ook waarom heb bij jou is uitgeschakeld.

Ik zou het dus gewoon niet doen, gewoon om de tijd even een zipje maken van je e-mailtjes en die in 1x naar jezelf mailen.

Arend a

Arend a

28/08/2006 21:42:00
Quote Anchor link
In principe kunnen mailservers daar wel tegen. Mailtjes kunnen maar een paar keer door een loop gaan.

(Anders kan je natuurlijk met een zooitje slecht geformatte mailtjes elke willekeurige mailserver platgooien, en zo simpel is het nu ook weer niet).

Het lijkt me eerder dat je niet meer functies installeerd dan je echt nodig acht - voor de ongeoefende gebruiker is het meer mogelijkheden om het kapot te maken en dus meer moeite voor de support afdeling.

Maar met fetchmail kan je uit mailboxes a,b,c,d,e mail fetchen en die naar mailbox b droppen. Dit staat compleet los van het hele outlook gebeuren, dus zou moeten kunnen werken.

Erik van Maanen

Erik van Maanen

29/08/2006 22:43:00
Quote Anchor link
Bedankt voor alle tips jongens.

Bij het zoeken naar fetchmail kwam ik getmail tegen... iemand een idee wat het verschil is? Lees: welk veiliger is?

Overigens; de functie is uitgezet om te voorkomen dat mensen alsnog vanaf hun eigen adres replyen ipv het werkadres. Dat heb ikzelf met gmail al ondervangen, aangezien je vandaar vanaf elk adres dat je hebt kunt mailen.

Pim Vernooij

Pim Vernooij

29/08/2006 23:53:00
Quote Anchor link
PHP:
Je hebt van die mensen die zijn een tijdje weg, en instaleren dan een autoreplay, of doorstuur functie, en om deze te testen sturen ze een e-mailtje naar zichzelf, waardoor je een oneindige loop creeert.
Dat is niet helemaal waar:

Mail sturen naar jezelf -> mail komt binnen in mailbox -> mail automatisch forwarden naar ander e-mail adres -> ?

Geen oneindige loop hoor :-)

Arend a

Arend a

30/08/2006 00:28:00
Quote Anchor link
Beste Erik,

Getmail lijkt ook prima te werken en iets minder gecompliceerd dan fetchmail, ik zou zeggen: probeer het eens :)

Andries Louw Wolthuizen

Andries Louw Wolthuizen

30/08/2006 00:45:00
Quote Anchor link
Autoreply aan:

Stuurt mailtje naar jezelf ([email protected]) ->
Autoreply naar verzender ([email protected]) ->

Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

30/08/2006 08:29:00
Quote Anchor link
Inderdaad kan makkkelijk een oneindige loop creeren hoor.
Ik stuur alles door naar collega en collega stuurt alles door naar mij. Klaar in principe een oneindige lus

Arend a

Arend a

30/08/2006 10:16:00
Quote Anchor link
@Andries:

Een auto reply is vaak wel net weer iets anders dan een forwarder.

Een auto reply is namelijk een reply - een nieuw mailtje, het is wel is waar een proces wat altijd blijft lopen, maar in feite stuur je gewoon ontzettend veel mailtjes naar jezelf.

Waar het over ging is een mailtje dat in min of meer dezelfde spool bleef rondhangen omdat hij naar zichzelf verwees. En daar kunnen de meeste mailservers wel tegen.

@Klaasjan: had je die getest? Mail adressen op dezelfde mailserver?

Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

30/08/2006 10:43:00
Quote Anchor link
@Arend

We hebben het (om systeembeheer evt wat werk te besparen) niet getetst (op mijn werk).
Maar ik ga ervanuit dat het zeker gaat lukken en ik denk dat dat een prima manier is om een server plat te leggen

btw Host wil htmldoc niet erbij in compilen:(

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.