Automatische scripts

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Medior C# Developer

Samen met het development team zorg je ervoor dat alle systemen achter de schermen vlekkeloos werken. Wat doe je als Medior C# Developer bij Coolblue? Als C# developer doe je regelmatig mee aan brainstormsessies over user experience, data en task flow met de UX Designer, Product Owner en Data Scientist in je team. Daarnaast schrijf je op zichzelf staande, consistente en testbare code die goed onderhoudbaar en toekomstbestendig is. Ook C# Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen Werken met verschillende soorten data-opslag, zoals Oracle of AWS. Problemen oplossen

Bekijk vacature »

Robot Programmeur

In het kort Drie redenen waarom deze vacature uniek is! Programmeren van zelflerende robots Werken op kantoor en testen in de bedrijfshal Je krijgt verantwoordelijkheid, vrijheid en je mag werken naar eigen inzicht De organisatie Hier ga je aan de slag Een bedrijf dat innovatieve robottoepassingen ontwerpt en bouwt voor onder andere de staal industrie, energie- bouw- en agrarische sector. De robots die vaak in combinatie met diverse randapparatuur geleverd worden vormen een totaaloplossing voor de klant. Dit zijn klanten over de hele wereld, van België en Duitsland tot China, India, maar ook in Nederland. Projecten waar momenteel aan wordt

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Senior Javascript developer

Functie Het platform is gebouwd in een moderne JavaScript stack, die gebruikt maakt van:  React.js  Redux  TypeScript  Node.js  Google Cloud functions (node.js)  Semantic UI Alle code wordt getest en beoordeeld door collega developers. De continuous integration pipeline maakt het mogelijk om elke dag waarde te leveren aan hun klanten. Het ontwikkelproces is pragmatisch en gebaseerd op Scrum. Wat je zult doen: Ten eerste kun je nadrukkelijk jouw eigen stempel drukken op de technologie, het product en de cultuur van het bedrijf. Je bent bezig met het uitwerken van de architectuur van nieuwe functionaliteiten op

Bekijk vacature »

Java Full Stack Developer

Java Full Stack developer What makes Cognizant a unique place to work? The combination of rapid growth and an international and innovative environment! This is creating a lot of opportunities for people like YOU — people with an entrepreneurial spirit who want to make a difference in this world. At Cognizant, together with your colleagues from all around the world, you will collaborate on creating solutions for the world's leading companies and help them become more flexible, more innovative and successful. And this is your chance to be part of the success story: we are looking for a (Senior) Java

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET ontwikkelaar start jij in ons development team met twee andere .NET developers. Als team werken jullie in scrum en is er iedere ochtend om 11.00 een standup. Jij krijgt als junior .NET ontwikkelaar een inwerk traject dat echt specifiek wordt ingericht op basis van wat jij nodig hebt. Een van de grootste pluspunten bij ons is dat wij binnen ons bedrijf veel (technische) vrijheid geven en juist eigen initiatieven erg stimuleren. Jouw werkzaamheden gaan er bij ons als volgt uit zien: – Het ontwikkelen van nieuwe software samen met interne en eventueel externe ontwikkelaars; – Het

Bekijk vacature »

Medior .NET developer

Functie Jij gaat als Medior .NET ontwikkelaar aan de slag in ons scrumteam met 6 developers die gepassioneerd en actief bezig zijn om onze spelers kwalitatieve en mooie spelervaringen aan te bieden. Als medior .NET developer ga jij werken aan een technisch hoogwaardig platform welke bezoekerspieken verwerkt van tienduizenden tot honderdduizenden gebruikers per minuut! Ons scrumteam werkt in drie wekelijkse sprints en wij beginnen iedere ochtend met een stand-up. Jij werkt bij ons met C# .NET, .NET Core, React.JS, Xamarin, Azure, Docker en Kubernetes. Wij hechten enorm veel waarde aan het leveren van hoogwaardige en kwalitatieve code. Zodra jij de

Bekijk vacature »

SQL beheerder / ontwikkelaar

Functie omschrijving Voor een klant in omgeving Tiel zijn wij op zoek naar een SQL beheerder met affiniteit met technisch applicatiebeheer. Je krijgt een fijne in-house werkplek waar je gaat werken aan diverse projecten. Dit bedrijf doet het beheer van databases voor een aantal bancaire klanten. Op dit momenten hebben zij ruim 1500 databases in beheer. Jouw werkzaamheden gaan er als volgt uit zien: Je gaat de development afdeling ondersteunen bij het ontwikkelen van MS SQL Scripts. Je zal zowel zelfstandig als in teamverband MS SQL databases installeren & beheren. Je monitort en onderzoekt incidenten en de achterliggende oorzaken. Je

Bekijk vacature »

.NET Developer Azure

Dit ga je doen Het ontwerpen en bouwen van diverse applicaties (C#, ASP.NET, MVC); Het ontwikkelen van Webservices (WCF); Het meewerken aan de transitie naar Azure; Het samenwerken met collega's binnen een Scrumteam en meedenken over de User Stories; Het bouwen van unittesten; Meedenken over nieuwe tooling, ontwikkelingen en technologieën in de markt. Hier ga je werken Je komt te werken bij een organisatie die verantwoordelijk is voor de ontwikkeling van verschillende portalen. Deze portalen worden gebruikt door diverse partijen en jouw taak is om ervoor te zorgen dat deze optimaal functioneren. Je wordt onderdeel van een Scrumteam en werkt

Bekijk vacature »

Laravel / PHP developer gezocht!

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Laravel PHP Developer voor een leuk bedrijf in de omgeving van Amsterdam! Je zult je bezig houden met de volgende werkzaamheden: Je gaat aan de hand van de wensen van klanten software ontwikkelen; Je bent bij het gehele proces betrokken; van A tot Z; Je hebt na de oplevering contact met de klant wanneer zij problemen ervaren; Je denkt mee over het verbeteren van de werkprocessen; Je denkt mee over softwareoplossingen; Je speelt in op de behoefte van de klant; Je houdt je bezig met het verbeteren, aanpassen en vernieuwen van de

Bekijk vacature »

Back-end PHP Software Developer - Juniorfunctie

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Software Developer om ons team te versterken en mee te werken aan de ontwikkeling van eigen IOT-oplossingen. In deze functie ben je verantwoordelijk voor het bouwen van webapplicaties, apps en dashboards voor het uitlezen en managen van sensoren in machines. Je werkt nauw samen met een team van ontwikkelaars en engineers om de beste software-oplossingen te creëren. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Je bent in deze rol verantwoordelijk voor het ontwerpen, ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties en softwaretoepassingen voor in-house ontwikkelde IOT oplossingen. Je werkt aan complexe databases en back-end

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Gezellige team, passie en een groene toekomst! Lees hier de vacature van Front-end Developer bij All in Power! All in power heeft zich tot doel gesteld écht bij te dragen aan de energietransitie. Dit doen wij door de markt voor energie volledig op zijn kop te zetten. Producenten van schone (wind- of zonne-)energie verkopen via ons platform hun energie rechtstreeks aan gebruikers. Of dit nu huishoudens, bedrijven of bijvoorbeeld laadpalen zijn ons platform maakt het uitwisselen van energie mogelijk. Zo maken we de business case van onze klanten veel sterker en loont het om (meer) te investeren in vergroening voor

Bekijk vacature »

Full stack developer

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functie omschrijving C# .NET Developer gezocht. Ben jij een full stack developer die op zoek is naar een nieuwe uitdaging binnen een leuk snel groeiend bedrijf? Lees dan snel verder! Wij zijn op zoek naar een Developer met ervaring op het gebied van .NET die een organisatie in de regio Bennekom gaat versterken. Jij gaat je binnen dit bedrijf vooral bezighouden met het verbeteren van de functionaliteiten van hun dataplatform. Samen met andere ontwikkelaars denk je mee in oplossingsrichtingen, architectuur en nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel De organisatie waar je voor gaat werken heeft een onafhankelijk dataplatform ontwikkelt voor de agrarische sector.

Bekijk vacature »

Senior Front-end developer (React)

Functie Met een ontwikkelafdeling van ruim 20 collega’s is dit zo ongeveer de helft van alle medewerkers. De software(ontwikkeling) is dan ook de drijvende kracht binnen de organisatie. Ze werken aan het verbeteren dan de bestaande, maar zeker ook nieuwe producten. De software bestaat uit verschillende (React) webapplicaties, maar ook een mobile (React native) app. Hierdoor kom je met verschillende uitdagingen in aanraking en is Mobile kennis natuurlijk mooi meegenomen. De software wordt door vele duizenden professionals dagelijks gebruikt en bevatten grote hoeveelheden data. Aan het team de uitdaging om hierin de best mogelijke gebruiksvriendelijkheid neer te zetten door gebruik

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »

Mitch X

Mitch X

25/02/2004 19:46:00
Quote Anchor link
Ah mijn shell... de shell waarvan en waar staat ie default? (Jaja ik weet dat ik een beetje zeur maarja ik ken dit helemaal niet :( )

Bedank iig voor de al gegeven relpys :)

PHP hulp

PHP hulp

25/11/2024 12:47:32

Arend a

Arend a

25/02/2004 21:08:00
Quote Anchor link
Er rijst bij mij een donkerbruin vermoeden dat je niet door hebt dat dit linux functies zijn en je onder 'mij programma's' je dol hebt gezocht naar cron.

Mitch X

Mitch X

25/02/2004 21:21:00
Quote Anchor link
Nee dat heb ik niet :)
Ik ken linux wel :) (btje dan : mn ouwe pc werd linux-servertje tot ie ut begaf :S)

Maar kan ik dit niet op Apache draaien?
Zo ja? Hoe? (ok die was logisch)
Zo nee? Hoe kan ik het het beste oplossen?
Zou bij bv Kingsofchaos gebruik worden gemaakt van cron jobs of gewoon php scripting?

Arend a

Arend a

25/02/2004 22:28:00
Quote Anchor link
Nee, dit kan niet gewoon met apache, dit heeft simpelweg niets met apache te maken.

Beide.

Je bent toegestaan zelf onderzoek te doen naar het periodiek uitvoeren van scripts. Windows heeft haar eigen manier van periodiek commando's uitvoeren. 'geplande taken'. Dit werkt alleen minder batch achtig als je met linux gewend bent, maar het werkt.
Gewijzigd op 25/02/2004 22:31:00 door Arend a

Mitch X

Mitch X

25/02/2004 22:31:00
Quote Anchor link
En staat toch ook hoe?
Arend je bent de laatste tijd wel bot tegen de mensen hier hoor...
Omdat jij alles al weet mag je het met ons delen dat is toch een hele eer (hehe)

Dus graag even een uitleg als dat je niet te zwaar belast :)

Arend a

Arend a

25/02/2004 22:56:00
Quote Anchor link
Haha, ik weet verre van alles, maar als iemand zelf niet zn best doet om een vraag te stellen en uit gemakszucht maar hier vraagt, mag ik best bot zijn :)

Ik heb dingen als geplande taken genoemd. Start -> Help -> Geplande taken (scheduled tasks) voor de engelsen onder ons.

Mitch X

Mitch X

26/02/2004 13:03:00
Quote Anchor link
[1] Op het moment (omdat we nog aan de Beta werken en er dus nog weinig is) hebben we even gratis lycos hosting. Maar ik kan niets vinden over cron jobs en crantabs :(

[2] Dus ik zou het (zeker in het begin) graag anders doen. Nou is het wel de bedoeling dat ieder uur alle spelers geld krijgen zodat mensen die dan online zijn dat gelijk kunnen stelen ipv dat het geld bij de login van die speler pas komt. Hoe doe ik dit?

Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

26/02/2004 13:10:00
Quote Anchor link
Je kan een computer aan laten staan. Die computer een pagina laten bezoeken die elk uur een refresh doet (<META HTTP-EQUIV="refresh" CONTENT="3600; URL=script.php">)... Zou het zelfde moeten werken, is alleen wat omslachtiger.. :D

Elwin

Mitch X

Mitch X

26/02/2004 13:31:00
Quote Anchor link
Kan het echt niet anders?
Bv als het uur verstreken is dat de een speler de query uitvoerd via zijn/haar pc en daarna de teller weer op nul zet. (zodat niet alle spelers de query uitvoeren en iedereen gelijk steenrijk is)

Rick

Rick

26/02/2004 14:48:00
Quote Anchor link
je kan toch elke keer bij het pagina laden de tijd nu laten vergelijken met de tijd van toen?
als dat meer dan een uur is weer op nul zetten en anders gewoon laten staan

Mitch X

Mitch X

26/02/2004 14:51:00
Quote Anchor link
Eigenlijk snapte ik dit al voordat ik de vraag stelde maar omdat ik hoopte op iets automatisch vroeg ik het toch. Alleen is het probleem dat de user die het eerst bij dat uur is voor ALLE users het geld moet updaten. Stel er zijn 50.000 users is dit dan wel verantwoord?

Rick

Rick

26/02/2004 15:00:00
Quote Anchor link
anders moet je gewoon een cronjob maken die dit doet "php link_naar_het_php_bestand.php"

Mitch X

Mitch X

26/02/2004 15:04:00
Quote Anchor link
Heb je de rest al gelezen?
Niet zoveel (gratis) hosten geven toegang tot cronjobs (of ondersteunen dat).
En zeker de gratis lycos voor de eerste beta niet :(
Mijn machientje met linux heeft een tijd geleden de geest gegeven dus ook dat is geen oplossing.

Maar de vraag was:
Quote:
Stel er zijn 50.000 users is dit dan wel verantwoord?

Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

26/02/2004 16:10:00
Quote Anchor link
Quote:
En zeker de gratis lycos voor de eerste beta niet :(
Mijn machientje met linux heeft een tijd geleden de geest gegeven dus ook dat is geen oplossing.

Maar de vraag was:
Quote:
Stel er zijn 50.000 users is dit dan wel verantwoord?

En jij denkt dat je op een Lycos-account 50.000 gebruikers kan verwerken? Ben je dan niet door je dataverkeer heen?

Elwin

Mitch X

Mitch X

26/02/2004 16:15:00
Quote Anchor link
Ok buiten dat :)

Maar geef nou eens je mening over de werkelijke vraag...

Mitch X

Mitch X

26/02/2004 19:43:00
Quote Anchor link
[Btje offtopic] Lycos maakt gebruik van een FUP je mag dus eigenlijk zoveel als je wil :) [einde]

Arend a

Arend a

26/02/2004 19:59:00
Quote Anchor link
Als je 50.000 users hebt, mag je wel zorgen dat je 3 dedicated webbakken hebt die goed geloadbalanced zijn, en dat je php code of geen php code meer is of, zo vernuftig geschreven dat niet je webbak en apache (die ubergeoptimalizeerd moeten zijn) niet op hun bek gaan.

Dan kan je je ook nog zorgen maken over dat de constructie via php misschien niet handig is.

Mitch X

Mitch X

26/02/2004 20:03:00
Quote Anchor link
Maar zou het (iig in het begin) een optie zijn om om het uur een user het geldoptelscript uit te laten voeren?

[ En kun je even zeggen hoe ik in mijn shell kom?
Heb nl weer een nieuw oud bakkie wat mss wel linux kan hebben :) ]

Arend a

Arend a

26/02/2004 20:27:00
Quote Anchor link
Koop eerst een een klein boekje over linux.

Maar dat zal vast een optie zijn, maar je moet er wel rekening mee houden: wat gebeurd er als er neit om het uur een user voorbij komt?

Grtz,

Arend

Mitch X

Mitch X

26/02/2004 20:36:00
Quote Anchor link
Uhh idd dat is dan een probleem :S

Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.