Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Randstad B.V.- Freelance Senior Fullstack Develope

Startdatum: 01.05.2023 Richttarief: € 75,00 - €85,00 Duur van de opdracht: 1 jaar Uren per week: 40 Werkmodel: Hybride, dinsdag en donderdag aanwezig op kantoor in Diemen en meer wanneer dit nodig is. Functieomschrijving: De ideale kandidaat gaat onderdeel uitmaken van een junior team binnen het foundation domein. Vanuit het foundation domein werkt dit team samen met andere foundation teams en teams uit het online domein (professionals B2B en B2C) voor het bouwen en integreren van HRM functionaliteiten (verlof en benefits) in de persoonlijke portal van Interim Professionals. Er is meer backend werk dan frontend, maar kandidaat moet beiden leuk

Bekijk vacature »

SQL beheerder / ontwikkelaar

Functie omschrijving Voor een klant in omgeving Tiel zijn wij op zoek naar een SQL beheerder met affiniteit met technisch applicatiebeheer. Je krijgt een fijne in-house werkplek waar je gaat werken aan diverse projecten. Dit bedrijf doet het beheer van databases voor een aantal bancaire klanten. Op dit momenten hebben zij ruim 1500 databases in beheer. Jouw werkzaamheden gaan er als volgt uit zien: Je gaat de development afdeling ondersteunen bij het ontwikkelen van MS SQL Scripts. Je zal zowel zelfstandig als in teamverband MS SQL databases installeren & beheren. Je monitort en onderzoekt incidenten en de achterliggende oorzaken. Je

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar C# .NET

Functie omschrijving C# .NET Developer gezocht. Ben jij een full stack developer die op zoek is naar een nieuwe uitdaging binnen een leuk snel groeiend bedrijf? Lees dan snel verder! Wij zijn op zoek naar een Developer met ervaring op het gebied van .NET die een organisatie in de regio Amersfoort gaat versterken. Jij gaat je binnen dit bedrijf vooral bezighouden met het verbeteren van de functionaliteiten van hun dataplatform. Samen met andere ontwikkelaars denk je mee in oplossingsrichtingen, architectuur en nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel De organisatie waar je voor gaat werken heeft een onafhankelijk dataplatform ontwikkelt voor de agrarische sector.

Bekijk vacature »

Ervaren PHP Developer

Functieomschrijving PHP Developer met brede ervaring gezocht! Ben jij een Full Stack PHP Developer met brede ervaring die toe is aan een volgende stap? Lees dan snel verder! Voor onze eindklant in de regio Nunspeet zijn wij op zoek naar een ervaren PHP Developer die het IT Team van deze organisatie gaat versterken. Wij zoeken een enthousiaste en breed georiënteerde IT-er die er voor gaat zorgen dat deze innovatieve organisatie de volgende stap gaat maken. Om deze functie goed uit te kunnen voeren moet je communicatief goed zijn en in staat zijn om zelfstandig problemen op te lossen. Daarnaast bestaat

Bekijk vacature »

Belastingdienst - Freelance Senior Applicatie ontw

Startdatum: 01.06.2023 Richttarief: €65,00 - €75,00 Duur van de opdracht: 6 maanden Uren per week: 36 Taal: Nederlands vereist! Gelieve in het Nederlands te solliciteren. Functieomschrijving: We verwachten van je, dat je: Brede ervaring hebt als JAVA-ontwikkelaar; Ervaring hebt met Agile/Scrum-werken en je thuis voelt in een Agile omgeving; Een aandeel levert aan het scrumproces en in de SAFe-releasetrain; Zelfstandig werkt in een scrumteam en intensief de samenwerking op zoekt met je directe collega’s en je omgeving; Ervaring meebrengt met het schattten en inplannen van taken tot en met het testen en demonstreren van de opgeleverde functionaliteit; Collega’s in je

Bekijk vacature »

Front-end Developer Magento 2/Wordpress

Voor het aantrekkelijk houden en steeds vernieuwen van de huidige websites en webshops en het meedenken in de marketing zijn wij per direct op zoek naar een ervaren Front-end developer met gedegen kennis van Magento 2 (webshops) en Wordpress (websites). Wat bieden wij jou Mooi salaris! Meteen op contract bij de opdrachtgever! Gezellig, Kempisch bedrijf! 35 uur per week! Auto van de zaak! Wie ben jij Van een front-end developer verwachten wij: Een afgeronde Bachelor ICT opleiding met profiel ICT & Media Design. Dat je in het bezit bent van een Magento 2 professional front-end developer certificaat; Je hebt ruime

Bekijk vacature »

C#.NET/Unity Developer

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in de omgeving van Breda zijn wij op zoek naar een software ontwikkelaar. Dit bedrijf houdt zich bezig met de ontwikkeling van WMS Software (C#/Unity & SQL). Past dit bij jou? Lees snel verder! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je werkt aan innovatieve softwareoplossingen voor het verbeteren en/of vernieuwen van processen; Samen met 6 applicatieontwikkelaars hebben jullie de verantwoordelijkheid voor de uitbreiding en ontwikkeling van de webapplicaties; Het uitvoeren van updates/aanpassingen aan de huidig draaiende applicaties; Je bent een luisterend oor naar klanten en vertaalt hun wensen door naar bruikbare software. Bedrijfsprofiel Wie

Bekijk vacature »

Lead C++ Developer

The role of Lead C++ Developer As Lead C++ Developer at KUBUS you will be responsible for the implementation design of requirements and the software architecture of the desktop applications of BIMcollab, our platform for 3D model validation and issue management aimed at improving the quality of 3D building design models. Better 3D models lead to better buildings, thus contributing to the sustainability of the built environment with smarter use of materials, less waste and energy-efficient buildings. A good user experience is of paramount importance to us; we go for innovation and quality in our development. In your role as

Bekijk vacature »

Sportieve Junior C#.NET developer gezocht!

Bedrijfsomschrijving Wil jij werken aan webapplicaties bij de marktleider binnen de branche? Voor een klant in de buurt van Oosterhout ben ik op zoek naar een Fullstack .NET developer. Dit bedrijf bestaat bijna 10 jaar en is inmiddels uitgegroeid tot marktleider in Nederland en heeft tevens kantoren in meerdere landen in Europa. Dit bedrijf bouwt webapplicaties waarbij internationaal enkele honderdduizenden deelnemers, soms tegelijk, een beroep doen op de realtime data uit deze applicaties. Dit brengt erg veel technische uitdaging met zich mee. Ze ontwikkelen nieuwe applicaties maar ook bestaande applicaties worden uitgebreid en verbeterd. Hier kan jij een onderdeel van

Bekijk vacature »

Cloud Developer

Cloud Developers opgelet! Bij Luminis zijn ze opzoek naar jou. Lees de vacature en solliciteer direct. Luminis is een software- en technologiebedrijf met meerdere vestigingen. Vanuit deze vestigingen werken 200 professionals aan technisch hoogwaardige oplossingen voor klanten zoals KLM, Nike en Bol.com. Ook ontwikkelt Luminis eigen oplossingen op het gebied van cloud, Internet of Things, data intelligence, e-sports en e-learning. Luminis onderscheidt zich door aantoonbaar voorop te lopen in technologie en innovatie. Luminis heeft drie kernpunten die verankerd zitten in alles wat we doen: het omarmen van nieuwe technologie, meesterschap en kennis delen. Functiebeschrijving First things first! Het is belangrijk

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van de Back-end in .NET6 / C# en WebAPI (Focus);) Ontwikkelen van de Front-End in Nodje.js en Angular (secundair); Ontwikkelen in Blazor; Opstellen van een technisch ontwerp; Testen, documenteren en implementeren van de nieuwe applicatie; Verzorgen van de nazorg, na de implementatie. Hier ga je werken Binnen deze organisatie werken duizenden mensen binnen allerlei verschillende disciplines. Tevens hebben zij veel specialiteiten in huis, waaronder ook .Net Developers. Ter uitbreiding van een nieuw team en ter ondersteuning van het project zijn ze opzoek naar een nieuwe collega voor het team. Als C#.NET Developer zal jij je

Bekijk vacature »

Front-end PHP Developer

Dit ga je doen Bouwen van de frontend van een nieuwe applicaties; Verbeteren van de user experience; Opstellen van een style guide; Schakelen met collega developers over de te bouwen oplossing; Je speelt een belangrijke rol in het neerzetten van het nieuwe systeem; Werken met o.a. Symfony 6, API Platform, Twig, Javascript, Redis Automatiseren van processen; Koppelen van verschillende functionaliteiten; Unit tests, integration tests, end-to-end tests; In de toekomst ga je nog werken aan andere projecten. Hier ga je werken Voor onze vaste opdrachtgever in de regio Breda zijn wij op zoek naar een Frontend Developer. Het betreft een organisatie

Bekijk vacature »

C#.NET Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van de Back-end in .NET6 / C# en WebAPI (Focus);) Ontwikkelen van de Front-End in Nodje.js en Angular (secundair); Opstellen van een technisch ontwerp; Testen, documenteren en implementeren van de nieuwe applicatie; Verzorgen van de nazorg, na de implementatie; Het oplossen van bugs en incidenten. Hier ga je werken Als C#.NET Developer binnen deze organisatie kan jij het verschil maken. Zij werken momenteel nog met programmatuur die is ontwikkeld in C++. Hiervan gaan zij afscheid nemen zodra alle nieuwe software in C#.NET geschreven is. Een grootschalig en langdurig project. Voor hen is deze software van

Bekijk vacature »

Medior/senior Python developer

Functie Bedrijven komen bij deze organisatie om technische vraagstukken op te lossen en hierin ook tot oplossingen te komen waar ze zelf misschien niet aan gedacht hadden. Jij gaat vanuit je ervaring dus niet alleen hands-on aan de slag met het ontwikkelen, maar zult ook zeker adviseren en proactief meedenken met de klant. Er zijn meerdere lange en/of korte projecten en het type klanten is heel uiteenlopend. Zo kun je terecht komen in een multidisciplinair scrumteam waarin je als Python developer meewerkt, of juist voor een kleiner (Greenfield) project aan de slag gaan waarin je veel breder bezig bent. Door

Bekijk vacature »

Software Programmeur PHP

Functie Wij zijn op zoek naar een PHP programmeur voor een leuke opdrachtgever in omgeving Alblasserdam. Heb jij altijd al willen werken bij een bedrijf dat veilige netwerkverbindingen levert door middel van veilige oplossingen? Lees dan snel verder. Hoe kan jouw dag er straks uitzien? Je gaat software en webapplicaties ontwikkelen met behulp van de talen C / C++ / PHP. Je gaat technische klussen uitvoeren op locatie bij klanten. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een projecten goed verlopen. Je gaat klanten ondersteunen op het gebied van geleverde software en webapplicaties. Tevens

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Guido S

Guido S

07/11/2007 20:53:00
Quote Anchor link
Hoi Allemaal

Hij is net online en krijg veel positieve reacties, van ook Avatar fans. Leuk natuurlijk allemaal. Maar ik wil ook dat er wat meer ervaren mensen er naar kijken. Dus brand maar los :P

http://www.avatar-fourelements.nl/

PHP hulp

PHP hulp

25/11/2024 07:09:43

Jorik

Jorik

07/11/2007 21:08:00
Quote Anchor link
Even wat puntjes die ik zie (Firefox 2):
- Op het beginscherm, de grijze tekst met de browsers loopt door de witte tekst van "nu ook goed in firefox te zien".
- Het enter website is mij part overbodig
- Als je erop komt, zie je een grote afbeelding/blok, ver hieronder zit pas de tekst. Ik persoonlijk vind dit een beetje irritant.

Verder een mooie website (qua layout), door het grote blok vind ik het ietwat onduidelijk..

Terence Hersbach

Terence Hersbach

07/11/2007 21:17:00
Quote Anchor link
mooie uitgebreide site, toch een paar min en plus puntjes:

[ - ] de achtergrond, die trekt teveel aandacht. Ikzelf zou kiezen voor een egale achtergrond, een minder naar voren komende of een groter, maar eentje met minder contrast, motief op de achtergrond.

[ + ] door de website bladeren. Door het anker dat erin zit hoef ik niet steeds naar beneden te scrollen om verder te gaan

[ + ] css. goed gedaan

[ - ] Het beginblok is overbodig, netzoals de informatie die eronder staat. De bezoeker vind dit (behalve wij van phphulp) niet intressant, weglaten dus.

[ - ] Veel tekst staat in blokken, maar veel tekst ook niet. Daardoor lijkt het alsof het er snel even bijgezet is. Probeer hier ook een blok voor te verzinnen.

[ tip ] laat de website nalezen door een vriend(in). Die zijn altijd beter dan spellingscorrector's.

Guido S

Guido S

07/11/2007 21:18:00
Quote Anchor link
@Jorik
- Handig op de eerste pagina staat al een fout in Firefox, lekker handig, vooral met de tekst "nu ook goed in firefox te zien" er bij :P zal het fixen
- De enter pagina gebruik ik om afbeeldingen te preloaden. Anders is de site erg traag.
- Misschien wel een beetje groot ja, maar persoonlijk vindt ik het er dus mooi uit zien. Voor mensen die snel naar beneden willen heb ik aan gedacht. Recht boven staat een link "Naar menu".

@Terence
- Ik had in het begin een mooiere achtergrond, maar die had problemen met grotere scherm resoluties dan 1280x960px. Heb deze achtergrond wel in het Groen en Blauw, misschien zijn die beter???
- Handige tip, zijn inderdaad veel beter dan spelling corrector :P

Bedankt voor het reageren...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Guido S

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

07/11/2007 21:23:00
Quote Anchor link
Ik zou die entreepagina weghalen:

Quote:
Internet Explorer 7 Uitmuntend te zien
Internet Explorer 6< Goed te zien
Firefox Bijna uitmuntend te zien

dat soort dingen interesseert de bezoekers niet echt. Je hebt tegenwoordig te maken met een stuk of 5 browsers waarin je site er echt goed uit moet zien. Dus je taak als designer is om te zorgen dat dat minimaal zo werkt.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jan Koehoorn

Jorik

Jorik

07/11/2007 21:24:00
Quote Anchor link
Op zich is het slecht dat je een afbeelding preloader nodig bent, het zou zonder moeten kunnen. Eventueel door wat minder afbeeldingen te gebruiken (vind ik persoonlijk). Voor mensen met een wat slomere verbindign is dit ook wel zo fijn..

Guido S

Guido S

07/11/2007 21:28:00
Quote Anchor link
@Jan Koehoorn
Ik zal die info wel even weg halen, beetje nutteloos inderdaad...
Tot zover is het me gelukt om de site goed te laten werken in IE7 en Firefox, nog 3 te gaan :P

@Jorik
Heb hem zo klein mogelijk proberen te houden, maar met.gif werken vindt ik maar niks inverband met die brokkelige randen, dus toen maar toch voor .png gekozen. Nadeel de website is wat zwaarder ja. Maar hij ziet er wel mooier uit. En tegen woordig heeft bijna iedereen, die in de doel groep van deze site vallen, wel minimaal een 3mb verbinding....

Wouter K

Wouter K

07/11/2007 21:41:00
Quote Anchor link
http://browsershots.org/

Je site om alles te uploaden testen ! tip

Ik maak hier zodra ook even een topicje over als ik zin heb :p

- -

- -

07/11/2007 21:42:00
Quote Anchor link
Ik heb niet alles gelezen, maar dit is het enige dat ik eraan zou veranderen:

- Of schap de beginpagina,
- Of maak de beginpagina even breed als de andere pagina's en zet er hetzelfde grote logo neer. Je zou evntueel ook in dat logo onderaan de tekst 'Enter website' kunnen zetten, en dat dat de link is.

Verder: netjes!

- -

- -

07/11/2007 21:42:00
Quote Anchor link
Leuke site, de header is misschien ietwat groot maar dat komt vanwege die plaatjes die je er bovenop heb gezet.

De entree pagina zou ik echt weg laten, dat is echt overbodig. Als het nou zou gaan vanaf 12 / 16 / 18+ zou ik het nog begrijpen, maar Avatar is voor de jeugd dus niet nodig.

De opbouw van de site zelf is makkelijk, links zijn overzichtelijk en verder is de layout leuk.

Guido S

Guido S

07/11/2007 21:48:00
Quote Anchor link
Die begin pagina gebruik om de afbeelingen te preloaden, de site is hier merkbaar sneller door geworden... Anders had ik die Enter Pagina er ook zeker uit gehouden.

Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

07/11/2007 22:21:00
Quote Anchor link
ziet er goed uit op ipod touch, safari ;)

Wouter K

Wouter K

07/11/2007 22:51:00

Guido S

Guido S

08/11/2007 07:08:00
Quote Anchor link
@ Tommy
Chill :P

@Wouter
Zeker met Firefox??? Heb kleine problemen met tabellen dacht dat ze opgelost waren maar niet dus. Zal er nog een keer naar kijken.

Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

08/11/2007 07:48:00
Quote Anchor link
er zit een foutje in je site,
als k met een groot venster begin, en ik verklein die, sgiet je nav naar rechts.
Begin ik met een klein venster, en vergroot ik die, schiet je nav naar links.

Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

08/11/2007 07:58:00
Quote Anchor link
maar hier is op alle sites de tekst wel erg groot. Maar daar kun je weinig aan doen.

- wes  -

- wes -

08/11/2007 08:33:00
Quote Anchor link
je hebt in IE6 geen png transparency

Simon

simon

08/11/2007 10:17:00
Quote Anchor link
ik krijg een error als ik een fout wil melden.. misschien dat je daar even naar kunt kijken ;)

Niek Weevers

Niek Weevers

08/11/2007 10:32:00
Quote Anchor link
Ziet er leuk uit, maar vind het vrij bruin (teveel bruine blokken) Zou je bijv aan kunnen passen in het menu of aan de rechterkant. En het is ook nog niet echt mijn favoriete bruin (maar is mijn smaak).

De site is traag, wanneer ik wil scrollen loopt hij niet soepel. Als het kan zou ik dit oplossen. Weet niet wat de oorzaak is.

Guido S

Guido S

08/11/2007 11:14:00
Quote Anchor link
@ Noci
Inderdaad die fout had ik ook al opgemerkt. Heb hem al proberen op te lossen. Maar steeds als ik de position aanpaste zag het menu er niet meer goed uit. Heb er dus nog geen oplossing voor gevonden :( Heeft iemand misschien een oplossing???

@ Wes
heb een .png fix aangebracht in de site. Maar zo te horen werkt hij niet... Weet imand hoe je dit oplost???

@ Simon
Pagina vergeten te uploaden :P zal ik als ik thuis ben even doen

@ Niek
Ik vindt het bruin er wel mooi uit zien. Op sommige beeldschermen ziet het bruin er iets te diaree bruin uit. Maar daar kan ik dus niets aan doen :P
Over de traagheid heb ik geen problemen met mijn computer. Kan aan jou videokaart liggen... ?

Niek Weevers

Niek Weevers

08/11/2007 11:30:00
Quote Anchor link
Dat kan aan mijn videokaart liggen. Ik zal hier wel niet de beste videokaart in hebben zitten, maar dat een site zo traag scrollt heb ik eigenlijk nog niet (vaak) mee gemaakt. Ik bedoel eigenlijk te zeggen dat je site in verband met andere sites een stuk(je) trager is.

ps dat bruin is je eigen keuze. Ik zei ook al dat het mijn smaak is. Een vormgever/ designer moet ook een beetje eigenwijs zijn en zich niet aan alle kritiek aanpassen.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Niek Weevers

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.