avatar systeem bij me ledensysteem
ik zou graag een avatar systeem bij me ledensysteem hebben ik draai nu een ledensysteem zonder avatar.
Hoop dat iemand me kan helpen met het intergrere van het avatar systeem in me ledensysteem
alvast bedankt!!!
Zoals je vast vaker hebt gemerkt, krijg je niet veel gratis... Zeker niet als iemand wat moet integreren... Er zijn zat mensen die hulp willen bieden...
nah ik ben een beginner dus ik wil niets besteden van geld eraan (A) maar volgens mijna mate al de reacties die zijn gekomen op me berichtje in tussentijd zijn er veel mensen bereid om gratis help te bieden
Maar als je zelf een beginnetje probeert te maken, en het presenteert als 'probleem' in plaats van 'vraag naar iemand die iets voor mij wil doen', heb je een hele grote kans dat men je wil helpen. Je bewijst eigen inzet, en dat is in mijn oogpunt een win-win situatie.
robert:
Nah ik ben een beginner, en ik wil niets besteden *delete* (A). Maar volgens mijn vriend, >> al de reacties die zijn gekomen op mijn berichtje, << ?? in de tussentijd zijn er veel mensen bereid om gratis hulp te bieden.
Op weg help hint:
http://www.phphulp.nl/php/scripts/1/270/
Gewijzigd op 23/09/2005 22:52:00 door Willem Jan Z
Niks beter te doen als mensen afzeiken op hun taal gebruik ?
SlickRick:
Niks beter te doen als mensen afzeiken op hun taal gebruik ?
En typ een beetje meer Nederlands a.u.b.
Ik noem dit een verzoek en niet afzeiken.
Edit: Het taalgebruik is zo af en toe diep triest.
Edit2: Als we zouden 'zeiken' dan had er allang iemand op jouw schrijven gereageerd. Het is namelijk 'dan' in plaats van 'als'.
Edit3: Trouwens 'taalgebruik' is één woord.
Gewijzigd op 26/09/2005 13:04:00 door - SanThe -
Zal geen voorbeeld geven *grinnnnnnnnnnnnn*
Suc6 met de gratis hulp en site en ach laat ik coulant zijn ook je gratis leven *knipoog*
lissy