avatar systeem bij me ledensysteem

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Robert V

Robert V

23/09/2005 20:27:00
Quote Anchor link
Hey iedereen,
ik zou graag een avatar systeem bij me ledensysteem hebben ik draai nu een ledensysteem zonder avatar.
Hoop dat iemand me kan helpen met het intergrere van het avatar systeem in me ledensysteem
alvast bedankt!!!

PHP hulp

PHP hulp

23/11/2024 21:24:54

Willem Jan Z

Willem Jan Z

23/09/2005 21:09:00
Quote Anchor link
Hoeveel heb je te besteden...
Zoals je vast vaker hebt gemerkt, krijg je niet veel gratis... Zeker niet als iemand wat moet integreren... Er zijn zat mensen die hulp willen bieden...

Robert V

Robert V

23/09/2005 21:20:00
Quote Anchor link
nah ik ben een beginner dus ik wil niets besteden van geld eraan (A) maar volgens mijna mate al de reacties die zijn gekomen op me berichtje in tussentijd zijn er veel mensen bereid om gratis help te bieden

Jelmer -

Jelmer -

23/09/2005 22:02:00
Quote Anchor link
Helpen met problemen oplossen is dat wat wij hier voornamelijk gratis doen (en als we ergens zelf behoefte aan hebben, wil men ook nog wel eens wat maken, heel zelden) Complete dingen maken speciaal voor iemand anders wordt hier heel weinig gedaan.

Maar als je zelf een beginnetje probeert te maken, en het presenteert als 'probleem' in plaats van 'vraag naar iemand die iets voor mij wil doen', heb je een hele grote kans dat men je wil helpen. Je bewijst eigen inzet, en dat is in mijn oogpunt een win-win situatie.

Willem Jan Z

Willem Jan Z

23/09/2005 22:50:00
Quote Anchor link
En typ een beetje meer Nederlands a.u.b.

robert:
Nah ik ben een beginner, en ik wil niets besteden *delete* (A). Maar volgens mijn vriend, >> al de reacties die zijn gekomen op mijn berichtje, << ?? in de tussentijd zijn er veel mensen bereid om gratis hulp te bieden.

Op weg help hint:
http://www.phphulp.nl/php/scripts/1/270/
Gewijzigd op 23/09/2005 22:52:00 door Willem Jan Z

26/09/2005 12:51:00