avatar systeem bij me ledensysteem

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2

Eris -

Eris -

04/10/2005 18:14:00
Quote Anchor link
Laten we zeggen. Het kost ongeveer 3 a 4 uur a gemiddeld uur tarief van 30 euro per uur ex BTW is dus 90 a 120 euro EX BTW

Als je me dat even wilt geven dan hoor ik het wel.

PHP hulp

PHP hulp

27/11/2024 17:05:30

Willem Jan Z

Willem Jan Z

04/10/2005 18:27:00
Quote Anchor link
robert:
Daarom heb ik ook aan begin af aan gezegt ik ben een beginner

Uhm... Waar dan precies?

Quote:
Jullie hoeven het script niet helemaal goed te maken ik vraag alleen is het mogelijk om er een avatar systeem in te krijgen en kunnen jullie me hierbij helpen om het stap voor stap voor elkaar te krijgen zo leer ik er oook van....

Alles is mogelijk...
En nogmaals, waar vroeg je dat dan?

Robert V

Robert V

04/10/2005 18:40:00
Quote Anchor link
ow sorry dat was dan een ander plek waar ik ook in het forum sta op een andere site daar heb ik het wel vermeld ben namelijk heel erg op zoek na een persoon die me heirbij wil helpen omdat ik zo'n avatarsysteem heel graag wil en GRATIS

Han eev

Han eev

04/10/2005 18:40:00
Quote Anchor link
Je kan beter gelijk een GOED systeem maken/downloaden

Robert V

Robert V

04/10/2005 18:52:00
Quote Anchor link
ja geef me een link zou ik zgegen ik dacht dat ik nu een goed script had.
hij had de mogelijkheid
* met forumsysteem voor members
* pm systeem voor members
* admin gedeelte

Dat was het enige script dat ik had kunnen vinden gratis met zoveel mogelijkheden. Ja ik had ook liever een ledensysteem gedownload met:
* forum systeem
* pm systeem
* admin gedeelte

Als U mij een link kunnen geven waar ik gratis daar aan ken komen zou ik u dankbaar zijn en kijk ik tegen u op want ik heb na dagen zwoegen niets beters gevonden dan het script wat ik nu heb.....

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

04/10/2005 18:58:00
Quote Anchor link
phpbb of mambo systemen niks voor jou? Die hebben dat, en nog meer. En ook lekker doorontwikkeld dus ook een stuk veiliger. Modules voor extra functionaliteit zijn zo toe te voegen ook als je minder/geen verstand van de matterie heb.

Niels Beckers

Niels Beckers

04/10/2005 20:10:00
Quote Anchor link
er bestaan tochandere scripts waar het al is ingebouwd

Robert V

Robert V

04/10/2005 21:57:00
Quote Anchor link
Mambo even mee gewerkt maar was ik niet echt tevreden over wilde het zelf draaiende krijgen maar goed niemand kan mij dus een link geven waar een helemaal kant en klare staat waar Han het overhad?

Pagina: « vorige 1 2

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.