Avickum

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Junior/medior Back end developer PHP, Laravel

Functie Jij als ontwikkelaar komt te werken in een team bestaande uit 4 back end programmeurs, 2 vormgevers/ Front end developers en een online marketeer. Qua persoonlijkheden is het team erg gevarieerd van sportfanaten tot gameliefhebbers en Golfers. Een ding heeft iedereen hier gemeen; Passie voor goede code. In jouw rol zul je voor veel van je tijd je bezig houden met het ontwikkelen van maatwerk features en applicaties. Daarnaast hebben wij op aanvraag ook wel eens een website of onderhoudsklusje, die opgepakt moet worden en hier ben jij ook niet vies van. Jij als full stack developer zult dus

Bekijk vacature »

Ervaren C#.NET developer

Functieomschrijving We zijn op zoek naar een ervaren C#.NET programmeur voor een moderne werkgever in de regio Prinsenbeek. Als programmeur zal je bezig zijn met het ontwikkelen van op maat gemaakte webapplicaties voor verschillende klanten, waarbij je ervoor zorgt dat complexe processen zo goed mogelijk worden ondersteund. Je takenpakket omvat onder andere: Werken met databases en dataopslagoplossingen, implementeren van beveiligingsoplossingen en het waarborgen van de beveiliging van applicaties en gegevens, evenals het schrijven van technische documentatie en gebruikershandleidingen. Het ontwikkelen en onderhouden van C#.NET-applicaties. Bijdragen aan het ontwerp en de architectuur van softwaretoepassingen. Het schrijven van hoogwaardige en herbruikbare codes.

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

Front-end Developer - React - Data Driven

Bedrijfsomschrijving Onze klant is een snelgroeiende organisatie die een data-driven inspectieapp op de markt hebben gebracht die nu al een aantal jaar door verschillende organisaties wereldwijd gebruikt wordt. Er zijn zo'n 6 mensen werkzaam bij dit bedrijf en ze zijn nu vooral op zoek naar een sterke front-end developer die wil gaan werken aan nieuwbouw applicaties en de uitbouw van de huidige applicaties. De reden dat ze zoeken is omdat er veel werk op komst is en ze hier de juiste capaciteit voor willen hebben. Er heerst hier een hele prettige sfeer waarin respect en eerlijke communicatie belangrijk is. Ook

Bekijk vacature »

Software Programmeur

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een organisatie waar je samen met een team werkt aan iets moois en waar je naast hard werken ook hard kunt lachen? Dan ben je hier aan het juiste adres! Voor een informeel IT-bedrijf in omgeving Wassenaar zijn wij op zoek naar versterking. Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging als Software Programmeur lees dan snel verder! Werkzaamheden Programmeur Je bent bezig met het ontwikkelen van software en webapplicaties. Je kunt technische klussen uitvoeren op locatie. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een project goed

Bekijk vacature »

Full stack developer Python, React

Functie Jij als full stack developer komt binnen onze Technology afdeling te werken. Deze bestaat momenteel uit 15 man. De stack waarmee wij werken is voornamelijk Python, Javascript, React en GraphQL. Binnen deze afdeling wordt er met multidisciplinaire teams gewerkt aan verschillende projecten. Projecten duren vaak langer dan 3 maanden en je bent van begin tot eind vaak betrokken. Naast dat je als full stack ontwikkelaar aan de slag gaat ben je ook Consultant. Dit betekent dat je ook klantcontact hebt in je rol en werkshops geeft. De verhouding tussen deze werkzaamheden zijn ongeveer 70% development en 30% consultancy. Een

Bekijk vacature »

Software Developer

Functie omschrijving Heb jij affiniteit met ICT en een WO diploma in de pocket? Dan ben je hier aan het juiste adres. Voor een opdrachtgever in Amsterdam zijn wij op zoek naar kandidaten die (enige) ervaring hebben met Java, Javascript, C of C++. Je zal door middel van trainingen worden opgeleid tot een volwaardige Software Developer. Er wordt tijdens de training natuurlijk veel aandacht besteedt aan de vaktechnische aspecten, maar er gaat ook veel aandacht uit naar jouw persoonlijke ontwikkeling. Bedrijfsprofiel Bij deze opdrachtgever in de omgeving van Amsterdam zoeken ze meerdere enthousiaste kandidaten die hun carrière willen starten met

Bekijk vacature »

PHP ontwikkelaar

Functie Met een complex en uitgebreid e-commerce platform, een eigen PIM-systeem en eigen scan applicatie – krijg jij dagelijks te zien hoe jouw werk gebruikt wordt door miljoenen gebruikers. En we staan qua development pas in de startblokken, aangezien er nog meerdere projecten op de plank liggen te wachten! Ons huidige development team bestaat uit 8 programmeurs. Er wordt dagelijks gereflecteerd op geschreven code, Scrum taken en kennisdelen onderling is een must. Onze voertaal binnen ons team is Engels, dit omdat wij twee internationale collega’s hebben. Ons huidige “IT Landschap” bestaat voornamelijk uit allerlei losse onderdelen die individueel, maar ook

Bekijk vacature »

WordPress & Azure Developer

Dit ga je doen Zowel front- als back-end development aan de online website omgeving; Het up-to-date houden van alle WordPress-sites; Koppelingen maken tussen applicaties; Meedenken en adviseren over verbeteringen; Development door middel van WordPress, Javascript, HTML en CSS; Werken binnen Scrum/Agile team. Hier ga je werken Voor een grote overheidsinstelling in Den Haag zijn wij opzoek naar een WordPress developer, met kennis en ervaring op het gebied van Azure. De organisatie zit in een grote transitie waarbij de gehele website/online omgeving vernieuwd zal gaan worden. Binnen dit Scrum/Agile team ben je verantwoordelijk voor deze grote migratie/ombouw van de omgeving. De

Bekijk vacature »

Front-end Angular developer

Functie In jouw rol als Front-End developer werk je samen met de backend developers om middels tweewekelijkse sprints het platform naar een hoger niveau te tillen. Hiernaast heb je affiniteit met data en werk je graag samen met het team om de gegevensintegriteit en -beveiliging te waarborgen, om ervoor te zorgen dat de gebruiker wereldwijd de beste SaaS-services heeft. Deze organisatie heeft meer dan 100 mensen in dienst, waarvan er 45 in Nederland werken. Het ontwikkelteam bestaat uit 10 mensen en is verdeeld in 2 scrumteams. Het eerste team bestaat uit Java en Scala ontwikkelaars. Het tweede team, waar jij

Bekijk vacature »

Low Code Developer

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en ben jij HBO afgestudeerd in de richting van IT? Heb jij verstand van datamodellering, NO CODE Platformen en kun jij het aan om projecten te leiden? Voor een leuke opdrachtgever in omgeving Capelle aan den IJssel zijn wij op zoek naar een No Code developer die zich bezig gaat houden met het optimaliseren van bedrijfsprocessen bij klanten in heel het land! Wat ga je hier zoal doen? Je gaat geen code kloppen maar bedenken hoe applicaties eruit moet komen te zien. Je gaat werken met een non code platform, je

Bekijk vacature »

React developer Inhouse cloudplatform

Functie De functie: Als front-end developer kom je te werken naast 2 andere front-end/React developers, waaronder één senior. Een hele mooie kans dus om in korte tijd veel nieuwe kennis en ervaring op te doen. Ze hebben momenteel veel werk hierin en daarom willen ze het team graag uitbreiden. Het is van belang dat je, zeker gezien het vele thuiswerken, in ieder geval al een aantal projecten hebt gedaan in React. Taken waar je aan kunt denken zijn het ontwikkelen van client-applicaties o.b.v. HTML5, React en andere open standaarden. Ook ben je nauw betrokken bij het implementeren van designs o.b.v.

Bekijk vacature »

Front-end React developer

Functie Het frontend team bestaat momenteel uit 4 dedicated front-enders en is hard aan het groeien! Ook werken er diverse designers waar je veel mee schakelt. Samen leveren jullie een essentiële bijdrage aan de applicaties die ze voor hun klanten realiseren, jij bent hierin de schakel tussen de eindgebruiker en de slimme backend. Je werkt in het frontend team samen met de backend teams en product owners om te zorgen dat onze applicaties een fijne gebruikerservaring opleveren. Ze werken o.a. met: React, Atomic design, Styled components, JavaScript / TypeScript, NPM, Webpack Blade templates, HTML, SCSS, Git flow. Eisen • HBO

Bekijk vacature »

C# Ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor een software ontwikkelaar in de omgeving van Vught zijn we op zoek naar een gemotiveerde C# ontwikkelaar. Deel jij hun passie voor development en dan vooral in C#.NET? Dan kan dit wel eens jouw droombaan zijn! Jouw werkzaamheden zullen er ongeveer als volgt uit gaan zien Door de wensen van de klant goed te begrijpen ga jij aan de slag dit om te zetten naar passende oplossingen en werk je deze uit tot een sterk eindproduct. Je gaat je bezighouden met de ontwikkeling van webapplicaties en websites, dit doe je door middel van ASP.NET, MVC Frameworks en C#.

Bekijk vacature »

Front-end developer (HTML, CSS, SASS, JavaScript)

Functie Momenteel zijn we voor ons Digital team op zoek naar een (medior) Front-end developer. Samen met je collega’s werk je in een Agile/Scrum omgeving aan de ontwikkeling van onze webapplicaties, websites en andere oplossingen. Je draagt bij aan een sterk ontwikkelproces waarin kwaliteit voorop staat. Hiervoor ben je niet alleen bezig met eigen code maar ook code reviews van andere collega’s. Ben jij graag op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen in je vakgebied en wil je deze toepassen voor diverse projecten? Dan komen wij graag met je in contact! Eisen • HBO werk- en denkniveau • Minimaal 2

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Lord Gaga

Lord Gaga

22/02/2011 12:05:53
Quote Anchor link
Hallo allemaal,

Al een tijdje ben ik bezig met mijn website, en nu zou ik graag willen weten wat anderen hier van vinden (is de opmaak goed, is het bestand tegen SQL-Injection).

Daarom heb ik een gast-account aangemaakt.
Mijn website is www.avickum.nl

De inloggegevens zijn:

Naam: Gast
Wachtwoord: gast

(Let niet op het nieuwsbericht, dat was gewoon een test :P )

PHP hulp

PHP hulp

13/01/2025 06:53:01

Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

22/02/2011 12:30:49
Quote Anchor link
Ik vind de lay-out erg saai.

- ik kan me niet registreren
- als ik op enter toets (firefox) log ik niet in, maar moet speciaal met de muis op login klikken.
- Je chat staat vol met rare tekentjes en denk dat je, je database niet op utf8 hebt staan
- pagina contact duurt lang met laden

Algemene voorwaarden:
Quote:
en we beloven dat we onze site zo veilig en priv? mogelijk houden.

Je kan ergens naar streven maar in je voorwaarden moet je nooit iets beloven!

Persoonlijke Informatie
Quote:
Persoonlijke Informatie is informatie over jou

[sarcasm]Dat wist ik nog niet![/sarcasm]

vervolg:
Quote:
waarmee we jou kunnen identificeren

identificeren nog wel. kopie paspoort opsturen. Thuis bezoek voor controle? of wordt het autopsie als ik dood ben in het spel?

Quote:
Persoonlijke Informatie wordt verzameld als gevolg van contact met ons, waaronder:
- Het invullen van online formulieren, zoals het registratieformulier
- Jouw inschrijving voor nieuwsbrieven en anderen diensten
- Door jou geplaatste berichten op (persoonlijke) profielen en de chat
- Door jou aan ons verstuurde e-mails of andere berichten
In bepaalde gevallen kunnen we ook de conversaties die jij met andere gebruikers via de website hebt gevoerd opslaan en verwerken.

Het verzamelen heeft als gevolg -> contact? vage zin

laatste zin: welke gevallen? -> je conversaties worden toch altijd in een database opgeslagen?

Auteursrecht en copyright
Quote:
Alles wat op Avickum staat valt onder onze copyright. Dit houd in dat niks mag worden gekopiee?rd of op welke andere wijze dan ook mag worden overgenomen. Bij het kopie?ren (van delen) van onze site staat een Permanente IP Ban tot gevolg.

Deze (beide) heb jij volgens mij nog nooit gelezen of weet wat het inhoud. Maar goed: Ik jat jou hele site en krijg alleen een IP-ban? Dat zou ik best aan willen gaan. Trouwens, ik log op een andere computer in en heb een ander IP-adres. Ik heb hier 4 computers staan, dus dat wordt hem denk ik niet.

en verder schort het in elk geval niet aan je eigendunk:
Quote:
Gepost op 19-02-2011

Welkom terug!

Hallo jonge tovenaars,

We wisten het natuurlijk allemaal al!
Maar toch wil ik het nog even melden:

WP IS THE BEST!

wp
administrator

maar goed hier mochten we niet opletten

eind conclusie:
Het is een review maar volgens mij is de website nog maar half af. Je algemene voorwaarden is wol en mocht je ooit iets krijgen wat betrekking heeft tot deze voorwaarden o.i.d. heb je geen poot om op te staan.

er moet dus nog veel gebeuren.
Gewijzigd op 22/02/2011 12:33:13 door Bas IJzelendoorn

Lord Gaga

Lord Gaga

22/02/2011 12:35:56
Quote Anchor link
De website is idd nog niet af, en zou je eens een screen willen sturen van de chat want het werkt bij mij (en bij de rest die de site heeft gezien) wel goed,

In het schrijven van voorwaarden ben ik zoals je ziet niet echt goed, iemand anders zou dit nog voor mij doen maar daar is diegene nog nooit mee aangekomen.

En wat het nieuwsbericht betreft, ik had een nieuwsbericht nodig om te testen of het goed werkte, deze komt van een andere BETA site, en daar was de medebeheerder aan het 'oefenen' met nieuwsberichten (ook eigendunk), en zo is dit nieuwsbericht een beetje ontstaan. (Zolang de site nog niet open is, is dit ook niet zo erg).

Dat is ook meteen de reden waarom het registratieforumlier uit staat: omdat de site nog niet open is.

Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

22/02/2011 12:40:29
Quote Anchor link
zie hier een linkje naar een screenshot:

image

Het gaat om al die vraagtekens.

Lord Gaga

Lord Gaga

22/02/2011 12:46:01
Quote Anchor link
Hmm, klopt inderdaad niet, even proberen om op te lossen.

Edit:
Als het goed is werkt het nu goed
Gewijzigd op 22/02/2011 12:57:20 door Lord Gaga

Vincent Huisman

Vincent Huisman

22/02/2011 14:18:09
Quote Anchor link
Quote:
Music / Muziek
Om je tekst dikgedrukt te krijgen zet je je tekst tussen [m] en [/m], het resultaat ziet er zo uit: ?? tekst ??

Dat klopt dus ook niet

Lord Gaga

Lord Gaga

22/02/2011 15:36:17
Quote Anchor link
Nu moeten de speciale tekens het echt doen.

En wat die buttons betreft:
Het zijn opgemaakte links, en als je op enter drukt om in te loggen bijvoorbeeld, werkt dat inderdaad niet. Ik weet niet of daar iets aan te doen is.

- Mark -

- Mark -

22/02/2011 15:41:16
Quote Anchor link
Waarom verstuur jij je formulier met een link doormiddel van javascript en niet met een button?

Lord Gaga

Lord Gaga

22/02/2011 15:42:17
Quote Anchor link
Omdat het me niet lukte de button op deze manier op te maken. Vandaar dat sommigen mij aanraadden een link te gebruiken ipv een button.

Maar als iemand weet hoe ik dit met een button moet doen hoor ik het graag :)

- Mark -

- Mark -

22/02/2011 15:50:32
Quote Anchor link
Wat lukte er dan niet? Je kunt een button gewoon met CSS stylen dus ik zie het probleem niet echt.

Die "sommigen" van jouw zitten toch niet op dit forum of wel?

Lord Gaga

Lord Gaga

22/02/2011 15:56:32
Quote Anchor link
De button moet ronde hoeken hebben en dat lukte me niet met een gewone button.

En nee, ze zitten niet op dit forum.

- Mark -

- Mark -

22/02/2011 16:04:16
Quote Anchor link
Dat kun je doen met border-radius. helaas wordt dit nog niet door alle browsers ondersteund. Je zou natuurlijk ook gewoon een afbeelding kunnen gebruiken als achtergrond voor de button.

Lord Gaga

Lord Gaga

22/02/2011 16:05:19
Quote Anchor link
achtergrond zou kunnen maar dan moeten alle buttons evenlang zijn, en ik ben niet goed genoeg in css om zelf iets in elkaar te knutselen zodat je die achtergrond kunt opsplitsen in 2 delen zodat de button langer en korter kan.

Jordi Kroon

Jordi Kroon

22/02/2011 16:14:14
Quote Anchor link
Heb jij toestemming om de afbeeldingen van hyves te kopieren?

- Mark -

- Mark -

22/02/2011 16:14:36
Quote Anchor link
http://border-radius.com Dit werkt helaas niet in elke browser "Voornamelijk oudere".

Jordi Kroon

Jordi Kroon

22/02/2011 16:16:13
Quote Anchor link
Ook lijkt de layout nogal op dit:
http://www.habbo.nl/me

Lord Gaga

Lord Gaga

22/02/2011 16:19:53
Quote Anchor link
Nee, ik heb geen toestemming van Hyves en dat lijkt me ook niet nodig aangezien die smilies gewoon op een site staan waar je gratis afbeeldingen van af kunt halen.

En dat van habbo klopt. Ik had een opstapje nodig maar het is dus langzamerhand steeds meer op habbo gaan lijken.. Ik probeer het nog steeds aan te passen zodat het meer iets van mij word maar of dat lukt zullen we nog zien..

Edit:
Ik hou de buttons liever bij links omdat ik mijn site er goed wil laten uit zien in alle soorten browsers.
Gewijzigd op 22/02/2011 16:20:29 door Lord Gaga

Vincent Huisman

Vincent Huisman

22/02/2011 16:21:43
Quote Anchor link
en ik druk graag op enter bij het verzenden van een formulier

Maarten PHP

Maarten PHP

22/02/2011 16:22:59
Quote Anchor link
een halfjaar terug ging ik nog wel een loginsystemen maken met als profielpagina me net als bij habbo en dit buttons van jouw lijken ook wel op die van habbo

Lord Gaga

Lord Gaga

22/02/2011 16:23:47
Quote Anchor link
Er moet volgens mij ook wel een manier zijn om die links te activeren met de enter toets, het is mij bij 1 formuliertje gelukt (staat er nu niet meer op), maar ik zie niet wat het verschil zou moeten maken.

Toevoeging op 22/02/2011 16:25:08:

PHPer PHPer op 22/02/2011 16:22:59:
een halfjaar terug ging ik nog wel een loginsystemen maken met als profielpagina me net als bij habbo en dit buttons van jouw lijken ook wel op die van habbo

Alleen omdat ze ronde hoeken hebben?
De buttons van habbo zijn namelijk gekleurd, hebben als mouse-over een kleurverandering en hebben meer schaduw,

de enige overeenkomst is dat ze ronde hoeken hebben?

- Mark -

- Mark -

22/02/2011 17:06:02
Quote Anchor link
Quote:
Ik hou de buttons liever bij links omdat ik mijn site er goed wil laten uit zien in alle soorten browsers.

Ik denk dat de meeste mensen liever een goede gebruikers ervaring hebben. Een mooie website is natuurlijk altijd een voordeel. Maar het moet niet zo zijn dat iets onbelangrijks als ronde hoeken inplaats van rechte hoeken de gebruikersvriendelijkheid verminderd. Je krijgt een website toch bijna nooit voor 100% gelijk in elke browser. Die paar mensen met een oude / niet ondersteunde browser hebben gewoon pech. Als we oude meuk blijven ondersteunen komen we er nooit van af en dat remt voortgang alleen maar af.

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.