Avickum
Al een tijdje ben ik bezig met mijn website, en nu zou ik graag willen weten wat anderen hier van vinden (is de opmaak goed, is het bestand tegen SQL-Injection).
Daarom heb ik een gast-account aangemaakt.
Mijn website is www.avickum.nl
De inloggegevens zijn:
Naam: Gast
Wachtwoord: gast
(Let niet op het nieuwsbericht, dat was gewoon een test :P )
- ik kan me niet registreren
- als ik op enter toets (firefox) log ik niet in, maar moet speciaal met de muis op login klikken.
- Je chat staat vol met rare tekentjes en denk dat je, je database niet op utf8 hebt staan
- pagina contact duurt lang met laden
Algemene voorwaarden:
Quote:
en we beloven dat we onze site zo veilig en priv? mogelijk houden.
Je kan ergens naar streven maar in je voorwaarden moet je nooit iets beloven!
Persoonlijke Informatie
Quote:
Persoonlijke Informatie is informatie over jou
[sarcasm]Dat wist ik nog niet![/sarcasm]
vervolg:
Quote:
waarmee we jou kunnen identificeren
identificeren nog wel. kopie paspoort opsturen. Thuis bezoek voor controle? of wordt het autopsie als ik dood ben in het spel?
Quote:
Persoonlijke Informatie wordt verzameld als gevolg van contact met ons, waaronder:
- Het invullen van online formulieren, zoals het registratieformulier
- Jouw inschrijving voor nieuwsbrieven en anderen diensten
- Door jou geplaatste berichten op (persoonlijke) profielen en de chat
- Door jou aan ons verstuurde e-mails of andere berichten
In bepaalde gevallen kunnen we ook de conversaties die jij met andere gebruikers via de website hebt gevoerd opslaan en verwerken.
- Het invullen van online formulieren, zoals het registratieformulier
- Jouw inschrijving voor nieuwsbrieven en anderen diensten
- Door jou geplaatste berichten op (persoonlijke) profielen en de chat
- Door jou aan ons verstuurde e-mails of andere berichten
In bepaalde gevallen kunnen we ook de conversaties die jij met andere gebruikers via de website hebt gevoerd opslaan en verwerken.
Het verzamelen heeft als gevolg -> contact? vage zin
laatste zin: welke gevallen? -> je conversaties worden toch altijd in een database opgeslagen?
Auteursrecht en copyright
Quote:
Alles wat op Avickum staat valt onder onze copyright. Dit houd in dat niks mag worden gekopiee?rd of op welke andere wijze dan ook mag worden overgenomen. Bij het kopie?ren (van delen) van onze site staat een Permanente IP Ban tot gevolg.
Deze (beide) heb jij volgens mij nog nooit gelezen of weet wat het inhoud. Maar goed: Ik jat jou hele site en krijg alleen een IP-ban? Dat zou ik best aan willen gaan. Trouwens, ik log op een andere computer in en heb een ander IP-adres. Ik heb hier 4 computers staan, dus dat wordt hem denk ik niet.
en verder schort het in elk geval niet aan je eigendunk:
Quote:
Gepost op 19-02-2011
Welkom terug!
Hallo jonge tovenaars,
We wisten het natuurlijk allemaal al!
Maar toch wil ik het nog even melden:
WP IS THE BEST!
wp
administrator
Welkom terug!
Hallo jonge tovenaars,
We wisten het natuurlijk allemaal al!
Maar toch wil ik het nog even melden:
WP IS THE BEST!
wp
administrator
maar goed hier mochten we niet opletten
eind conclusie:
Het is een review maar volgens mij is de website nog maar half af. Je algemene voorwaarden is wol en mocht je ooit iets krijgen wat betrekking heeft tot deze voorwaarden o.i.d. heb je geen poot om op te staan.
er moet dus nog veel gebeuren.
Gewijzigd op 22/02/2011 12:33:13 door Bas IJzelendoorn
In het schrijven van voorwaarden ben ik zoals je ziet niet echt goed, iemand anders zou dit nog voor mij doen maar daar is diegene nog nooit mee aangekomen.
En wat het nieuwsbericht betreft, ik had een nieuwsbericht nodig om te testen of het goed werkte, deze komt van een andere BETA site, en daar was de medebeheerder aan het 'oefenen' met nieuwsberichten (ook eigendunk), en zo is dit nieuwsbericht een beetje ontstaan. (Zolang de site nog niet open is, is dit ook niet zo erg).
Dat is ook meteen de reden waarom het registratieforumlier uit staat: omdat de site nog niet open is.
Quote:
Music / Muziek
Om je tekst dikgedrukt te krijgen zet je je tekst tussen [m] en [/m], het resultaat ziet er zo uit: ?? tekst ??
Om je tekst dikgedrukt te krijgen zet je je tekst tussen [m] en [/m], het resultaat ziet er zo uit: ?? tekst ??
Dat klopt dus ook niet
En wat die buttons betreft:
Het zijn opgemaakte links, en als je op enter drukt om in te loggen bijvoorbeeld, werkt dat inderdaad niet. Ik weet niet of daar iets aan te doen is.
Waarom verstuur jij je formulier met een link doormiddel van javascript en niet met een button?
Maar als iemand weet hoe ik dit met een button moet doen hoor ik het graag :)
Die "sommigen" van jouw zitten toch niet op dit forum of wel?
En nee, ze zitten niet op dit forum.
Dat kun je doen met border-radius. helaas wordt dit nog niet door alle browsers ondersteund. Je zou natuurlijk ook gewoon een afbeelding kunnen gebruiken als achtergrond voor de button.
achtergrond zou kunnen maar dan moeten alle buttons evenlang zijn, en ik ben niet goed genoeg in css om zelf iets in elkaar te knutselen zodat je die achtergrond kunt opsplitsen in 2 delen zodat de button langer en korter kan.
Heb jij toestemming om de afbeeldingen van hyves te kopieren?
http://border-radius.com Dit werkt helaas niet in elke browser "Voornamelijk oudere".
En dat van habbo klopt. Ik had een opstapje nodig maar het is dus langzamerhand steeds meer op habbo gaan lijken.. Ik probeer het nog steeds aan te passen zodat het meer iets van mij word maar of dat lukt zullen we nog zien..
Edit:
Ik hou de buttons liever bij links omdat ik mijn site er goed wil laten uit zien in alle soorten browsers.
Gewijzigd op 22/02/2011 16:20:29 door Lord Gaga
en ik druk graag op enter bij het verzenden van een formulier
een halfjaar terug ging ik nog wel een loginsystemen maken met als profielpagina me net als bij habbo en dit buttons van jouw lijken ook wel op die van habbo
Toevoeging op 22/02/2011 16:25:08:
PHPer PHPer op 22/02/2011 16:22:59:
een halfjaar terug ging ik nog wel een loginsystemen maken met als profielpagina me net als bij habbo en dit buttons van jouw lijken ook wel op die van habbo
Alleen omdat ze ronde hoeken hebben?
De buttons van habbo zijn namelijk gekleurd, hebben als mouse-over een kleurverandering en hebben meer schaduw,
de enige overeenkomst is dat ze ronde hoeken hebben?
Quote:
Ik hou de buttons liever bij links omdat ik mijn site er goed wil laten uit zien in alle soorten browsers.
Ik denk dat de meeste mensen liever een goede gebruikers ervaring hebben. Een mooie website is natuurlijk altijd een voordeel. Maar het moet niet zo zijn dat iets onbelangrijks als ronde hoeken inplaats van rechte hoeken de gebruikersvriendelijkheid verminderd. Je krijgt een website toch bijna nooit voor 100% gelijk in elke browser. Die paar mensen met een oude / niet ondersteunde browser hebben gewoon pech. Als we oude meuk blijven ondersteunen komen we er nooit van af en dat remt voortgang alleen maar af.