Background image, te groot, wat te doen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Milo S

Milo S

02/02/2011 14:08:18
Quote Anchor link
Beste,

Zoals mijn topic titel eigenlijk al zegt, mijn achtergrond van mijn website is een beetje te groot. Hij is maarliefst 303kb, nu duurt dit een beetje lang met laden, en eigenlijk wil ik dat zodra je klikt hij meteen verschijnt.

Zijn er opties, om zonder kwaliteitsverlies toch deze achtergrond te kunnen gebruiken, en dat hij snel laad?

Ik heb save for web al geprobeerd, maar dan word hij lelijk...

Tips van harte welkom!

Gr, Milo

PHP hulp

PHP hulp

09/01/2025 16:51:47

02/02/2011 14:18:57
Quote Anchor link
Sowieso laat je hem cachen? Cachen is altijd heel erg belangrijk.

Milo S

Milo S

02/02/2011 14:58:32
Quote Anchor link
Ben wel wat aan 't googlen er op, en tot nu toe las ik dat het in je htacces file zou kunnen, om alle afbeeldingen te cachen? Klopt dit?

Ozzie PHP

Ozzie PHP

02/02/2011 15:03:14
Quote Anchor link
Milo, kun je mij de afbeelding een mailen (via PM)

Milo S

Milo S

02/02/2011 15:08:12
Quote Anchor link
Ik zet ze online en stuur je de link wel ;). Maar wil graag ook zelf weten hoe het moet, dit is niet me eerste site, maar wel eerste met zulke afbeeldingen...

Dus als je me kunt vertellen wat je dan gaat doen zou ook wel makkelijk wezen ;)
Gewijzigd op 02/02/2011 15:08:40 door Milo S

Ozzie PHP

Ozzie PHP

02/02/2011 15:19:53
Quote Anchor link
om welke van de 3 gaat het?

Toevoeging op 02/02/2011 15:22:27:

ik probeer de 3e ff...

Toevoeging op 02/02/2011 15:26:46:

check pm

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.