balk onder div werkt niet

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Danny von Gaal

Danny von Gaal

18/07/2015 15:14:59
Quote Anchor link
Ik wordt echt even gek momenteel. Ik heb een <div> met daarin tekst en een plaatje. Dat plaatje heb ik een float:right; gegeven zodat de tekst ernaast komt. Het plaatje is alleen langer dan de tekst en wanneer ik nu een div eronder plaats dan komt dat onder de tekst en niet onder het plaatje.

iemand?

Heb even snel een fiddle gemaakt
Gewijzigd op 18/07/2015 15:15:19 door Danny von Gaal

PHP hulp

PHP hulp

19/12/2024 04:26:33

Eddy E

Eddy E

18/07/2015 17:00:37
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
p.header
 {
overflow: auto;
}

Dit moet er bij ;)

Danny von Gaal

Danny von Gaal

18/07/2015 17:52:56
Quote Anchor link
Thanks, maar dat plaatst de rest van de tekst onder me foto.
En als ik het bij p.middle doe dan werkt het niet.

Eddy E

Eddy E

18/07/2015 20:05:56
Quote Anchor link
Je wilt toch de rest van de tekst onder de foto?

Wat wil je wel precies? In je eerste bericht vertel je alleen wat je hebt (dat zien we in de Fiddle) en je geeft aan wat er gebeurt. Niet wat je wil.

Danny von Gaal op 18/07/2015 15:14:59:
Ik heb een <div> met daarin tekst en een plaatje. Dat plaatje heb ik een float:right; gegeven zodat de tekst ernaast komt. Het plaatje is alleen langer dan de tekst en wanneer ik nu een div eronder plaats dan komt dat onder de tekst en niet onder het plaatje.

Dus met display: block; komt de (tweede) tekst wel onder het plaatje.

Wil je de tekst als een soort van <caption> recht onder het plaatje? Dus als bijschrift, precies even breed als het plaatje? Als een kolom met het plaatje bovenaan?

Jan de Laet

Jan de Laet

18/07/2015 20:18:59
Quote Anchor link
Geef in CSS wittebalk "clear: both;" erbij om je "float: right;" op te heffen.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.