Banner script gezocht

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Jan Pieter

Jan Pieter

02/07/2010 21:44:48
Quote Anchor link
Heey,

Ik ben opzoek naar een script voor mijn ptc site.

Het is de bedoeling dat ik zelf een aantal banners toevoegt en wanneer een ingelogd lid op 1 van de banners klikt, krijgt hij bijvoorbeeld 0.1 cent erbij ofzo. meteen wanneer hij geklikt heeft moet de banner gelockt worden voor 24 uur.

Ik ben opzoek naar zo een soort script, ik weet niet of die er zijn ?
Ik heb veel gezocht op internet, maar het geen wat het dicht bij kwam is een Private WoW voting script.

Zou iemand me verder kunnen helpen ?

Titel aangepast zodat hij de inhoud van je vraag dekt. Denk hier in het vervolg zelf aan.[/modedit]
Gewijzigd op 03/07/2010 23:07:21 door Joren de Wit

PHP hulp

PHP hulp

22/12/2024 10:11:50

Jurrian Nijland

Jurrian Nijland

02/07/2010 21:46:51
Quote Anchor link
Volgens mij moet je daarvoor toch echt experts inschakelen, die kosten ook wat heá?

Mark L

Mark L

02/07/2010 21:51:55
Quote Anchor link
Je moet je banner een link geven naar een phpbestand op je eigen site. Als deze pagina geopend word, schrijf je dit bij in de database en d.m.v. een Location-header(); kun je deze weer doorverwijzen naar de goede pagina.

Wat heb je tot nu toe zelf?

Jan Pieter

Jan Pieter

02/07/2010 22:06:53
Quote Anchor link
ik heb nu nog niks.
ben opzoek naar een voorbeeldje of een versimpelde versie.
ik kan niet zo 1,2,3 een script maken, maar aanpassen en lezen kan ik wel gewoon.

Jurrian Nijland

Jurrian Nijland

02/07/2010 22:17:02
Quote Anchor link
Misschien moet je dan echt iemand gaan betalen. Maar waarvoor wil je dit doen? Wil je er geld mee verdienen? Houdt er rekening mee dat 1 click op een banner niet veel oplevert ofzo, meestal verdien je pas echt wat als die persoon iets koopt. Uiteindelijk maak je verlies aan de enorme kosten van bandbreedte, misschien ook aan de abbonomentskosten van je reclameserver, ...

En hoe wil je je website bekend maken? Heb je wel een groot budget? Je moet namelijk eerst reclame bij anderen maken, voordat jij dan weer bezoekers krijgt die weer reclame verder plaatsen. Schema:
Jouw reclame > Betaald ergens geplaatst > Bezoeker klikt > Komt op je website > Het lijkt hem niks > Hij gaat weg.

Misschien krijg je dan 1 op de 10 bezoekers die wat doen met je site. Als het op gang gekomen is:
Jouw reclame > Gratis op site van je geregistreerde bezoeker > Site van bezoeker is meestal gratis > Levert 1 bezoeker per dag op > Die doet weer niks met je site > Levert nog niks op...

Ik wil jou niet tegenhouden, maar misschien moet je iets anders verzinnen. Anders zou ik je eventueel willen helpen met de rest van je site.
Gewijzigd op 02/07/2010 22:23:41 door Jurrian Nijland

Jan Pieter

Jan Pieter

02/07/2010 22:38:36
Quote Anchor link
Jurrian,

Het is een PTC site, een lid krijgt 0.1 cent per click terwijl ik er max cent 10 voor vang.
dan heb ik nog enquetes, snel geld actie (aanmelden op iets bijv.) en reclame als mensen op mijn site willen adverteren. dan zijn er nog meer dingen waarmee ik inkomsten genereer. Website heb ik al, Onbeperkt bandbreedte. en relcame wil ik over het algemeen via google adwords gaan regelen, waar ik nog een € 50 coupon voor heb.
verder betaal ik ze ook als ze anderen mensen aanmelden. Maar dan pas bijvoorbeeld als diegene € 4 heeft verdient.

geloof me maak je maar geen zorgen. :)
ik vroeg alleen op een simple script, de rest heb ik allemaal al.
Gewijzigd op 02/07/2010 22:39:08 door Jan Pieter

Jurrian Nijland

Jurrian Nijland

02/07/2010 22:44:42
Quote Anchor link
Jan Pieter op 02/07/2010 22:38:36:
Jurrian,

Het is een PTC site, een lid krijgt 0.1 cent per click terwijl ik er max cent 10 voor vang.
dan heb ik nog enquetes, snel geld actie (aanmelden op iets bijv.) en reclame als mensen op mijn site willen adverteren. dan zijn er nog meer dingen waarmee ik inkomsten genereer. Website heb ik al, Onbeperkt bandbreedte. en relcame wil ik over het algemeen via google adwords gaan regelen, waar ik nog een € 50 coupon voor heb.
verder betaal ik ze ook als ze anderen mensen aanmelden. Maar dan pas bijvoorbeeld als diegene € 4 heeft verdient.

geloof me maak je maar geen zorgen. :)
ik vroeg alleen op een simple script, de rest heb ik allemaal al.

Ok, kijk ook eens op M4N, is gratis, maar je kan d'r behoorlijk wat mee verdienen, en bovendien kan je zelf kiezen welk formaat banner etc.

Jan Pieter

Jan Pieter

02/07/2010 22:45:39
Quote Anchor link
oke maar daar hoef ik geen hulp bij.

Jurrian Nijland

Jurrian Nijland

02/07/2010 23:53:41
Quote Anchor link
Jan Pieter op 02/07/2010 22:45:39:
oke maar daar hoef ik geen hulp bij.

Goh, dat snap ik, is maar tip hoor ;o

Jan Pieter

Jan Pieter

03/07/2010 22:43:59
Quote Anchor link
Topic mag weg, ik heb het zelf al voor elkaar gekregen :D

Joren de Wit

Joren de Wit

03/07/2010 22:51:30
Quote Anchor link
We sluiten of verwijderen topics niet zomaar. In plaats daarvan zou je hier de oplossing die je gevonden hebt, kunnen plaatsen. Op die manier hebben anderen met dezelfde vraag er wellicht nog wat aan...

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.