base probleem in nieuwsbrief
Rene Linden
16/06/2009 14:13:00Hallo,
Ik heb een html-nieuwsbrief systeem gemaakt.
In deze html-nieuwsbrief zit de volgende code :
<base href="http://'.$_SERVER['SERVER_NAME'].'" />
Als ik deze code er niet in zet, dan weet hij niet waar hij de afbeeldingen vandaan moet halen.
Maar zet ik deze code er wel in, dan werken bepaalde interne linkjes niet meer.
Voorbeeld van interne linkjes in mijn nieuwsbrief :
<ul>
<li><a href="#4">Callcenter<a/></li>
<li><a href="#1">Administratief en Financieel<a/></li>
</ul>
Zonder die base-tag werken de linkjes goed, maar herkent hij de afbeeldingen niet.
Met die base-tag doen de afbeeldingen het wel, maar gaan de interne linkjes naar www.mijndomein.nl/#4 en dus niet intern naar <a name="4"></a>
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Zodat de interne linkjes werken, en ook de afbeeldingen gewoon worden getoont.
Thnx.
Ik heb een html-nieuwsbrief systeem gemaakt.
In deze html-nieuwsbrief zit de volgende code :
<base href="http://'.$_SERVER['SERVER_NAME'].'" />
Als ik deze code er niet in zet, dan weet hij niet waar hij de afbeeldingen vandaan moet halen.
Maar zet ik deze code er wel in, dan werken bepaalde interne linkjes niet meer.
Voorbeeld van interne linkjes in mijn nieuwsbrief :
<ul>
<li><a href="#4">Callcenter<a/></li>
<li><a href="#1">Administratief en Financieel<a/></li>
</ul>
Zonder die base-tag werken de linkjes goed, maar herkent hij de afbeeldingen niet.
Met die base-tag doen de afbeeldingen het wel, maar gaan de interne linkjes naar www.mijndomein.nl/#4 en dus niet intern naar <a name="4"></a>
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Zodat de interne linkjes werken, en ook de afbeeldingen gewoon worden getoont.
Thnx.
PHP hulp
15/11/2024 18:33:49A Leeuwenburgh
17/07/2009 21:25:00Ik zou het probleem proberen op te lossen bij de afbeeldingen want de interne linkjes moeten toch blijven werken lijkt mij. Ik weet niet op wat voor manier je verder het pad aangeeft voor die afbeeldingen. Dan zou je even meer van je code hier moeten plaatsen om mee te kunnen denken.