Beeldspraak
PHP ontwikkelaar/programmeur (senior en junior M/V 40 uur);
Indicatie 35000 euro bruto
Beeldspraak is een Rotterdams multimedia bureau / decor- en standbouwbedrijf. Een beetje vreemde combinatie, maar daar houden we wel van. Als PHP programmeur ben je toch ook een beetje vreemd, want je hebt verstand van zaken die een normaal mens niet begrijpt. Waarom zou je na elke regel die je schrijft bijvoorbeeld een punt komma zetten? (Ook als je een email aan je vrienden schrijft ;-) );
We werken voor klanten uit het bedrijfsleven, de overheid, maar ook de culturele sector. Kijk op onze (ietwat verouderde) website voor meer informatie (je moet echt komen werken, want dan kunnen we onze eigen site ook eens onder handen nemen). Veel verschillende projecten dus, die qua omvang ook erg verschillen en ook zeker qua werkzaamheden. Creativiteit wordt dan bij Beeldspraak ook van iedereen gevraagd;
Als PHP ontwikkelaar bij Beeldspraak werk je in een klein team van 2 tot 5 man. We zoeken ervaren PHP programmeurs die het interessant vinden om niet alleen te programmeren, maar ook CSS, HTML en andere client-sided technieken toe te passen. Je bent dus programmeur, maar je bent wel breed inzetbaar;
Als je interesse hebt, neem dan contact met ons op. Mail naar [email protected] of bel ons op 010-2439122;
Van jou wordt verder verwacht:
* participatie in het ontwikkelen en implementeren van webapplicaties voornamelijk in PHP / MySQL;
* ruime ervaring met het ontwikkelen van frontend webpagina's op basis van HTML en CSS;
* ervaring met het ontwikkelen in JavaScript;
* inrichten van webservers voor klanten en beheer van hostingomgevingen;
* vertalen van functionaliteit naar een Technisch Ontwerp;
* minstens 2 jaar aantoonbare ervaring in een soortgelijke omgeving en functie;
* HBO / academisch werk- en denkniveau;
* technische ontwikkelingen binnen het vakgebied bij te houden;
* meedenken over nieuwe mogelijkheden en toepassingen;
* dat deze termen (o.a.) geen geheimen voor je hebben: PHP, XHTML, XML, JAVASCRIPT, FLASH, AJAX, LINUX, MYSQL, FIREBIRD, CSS, APACHE;
(bump? ja bump :))
Ben je geintresseerd dan mag je mij ook een pm sturen.
Alle nutteloze reacties hieronder kan je beter in een pm naar mij sturen, want hier verwijder ik ze.
Ik wil niet vervelend zijn, maar de TS is van September 2007, word hier nog wel naar gevraagd dan?
@Terence, haal je nu elke keer die eerste reactie weg om opnieuw te bumpen?
@Leon, ja we zoeken nog steeds een senior programmeur.
Elwin, dit maakt in principe niet uit, of je nu 5 x een bump ziet staan of 1x, bump blijft bump
Wij zijn een team met PHP programmeurs, als je informatie wilt stuur mij maar een PM