Beetje erg laat..
Jullie zijn hier erg laat met het plaatsen van nieuws. Zo is er al geruime tijd een RC van PHP 5.3.0, een nieuwe update voor de windows variant van PHP 5.2.9 en plaatsen jullie slechts 1 week voor het congres een nieuwsbericht, terwijl dit al tijden bekend is :S
Ik kijk niet eens naar de nieuwsberichten :)
En oud nieuws is ook nieuws!!
Edit
Je kan trouwens wel zeiken hoor:
http://www.phphulp.nl/forum/showtopic.php?cat=8&id=62789
Jij maakt je er echt druk om he :(
Ah gossie :(
Geef deze jongen een koekje
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Dennis Mertens
Das toch mooi dat jij het al eerder weet dan PHPHulp? :P Dan komt het ook niet als een verassing ;)
Dacht dat dat alleen een update was van evenementen/php versies.. :)
Anyway, net als veel communities draait phpHulp meer om en op de leden en aangezien het nieuws niet aangemaakt kan worden door leden (zover ik weet), is dit inderdaad nogal traag.
Misschien zijn die vrijkaartjes voor de conferentie ook toen pas geregeld.
Groeten,
van valk met teer op voet
indiaan.
@Rest: Plaats dan gewoon géén nieuws meer ipv half nieuws en/of outdated nieuws.
Ik lees dat nieuws ook nooit, boeit me niet eens.
Heeft het zin om hier nog op te reageren?
@Chris, als je je zo druk maakt om het nieuws, mag je van mij wel de artikelen schrijven en deze pm'en naar mij. Ik zal ze dan na controle op de frontpage zetten met je naam eronder.
Kijk dan gewoon ieder uur even op php.net en op de officiële site van alle dingen waarvan je het wilt weten.
nico schreef op 19.04.2009 22:53:
of nog recenter is het volgen van de internals mailinglist van php zelf. Daarin worden nieuwe ideeen voor php besproken.En als je echt graag het nieuws in de gaten wil houden,
Kijk dan gewoon ieder uur even op php.net en op de officiële site van alle dingen waarvan je het wilt weten.
De artikelen dié ik schrijf (zijn er niet veel lol) schrijf ik enkel in het engels ;-) (Engels blog waar ik voor schrijf..)