Belsysteem foutmelding

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

C# .NET Developer

Functieomschrijving Voor dit leuke softwarre bedrijf in de omgeving Vught zijn we per direct op zoek naar een C#/.NET Developer. Is development jouw passie en doe je dit graag met C#/.NET? Lees dan snel verder! Jou werkzaamheden zullen zijn: Zorgen voor de optimalisatie van de huidige software en het automatiseren van bedrijfsprocessen. Naar aanleiding van de wensen van de klant ga je, met je collega's op zoel naar passende oplossingen en je werkt dit uit tot een mooi eindproduct. Je gaat webshops, websites en webapplicaties ontwikkelen door middel van ASP.NET, C# en MVC Framework. Bedrijfsprofiel Deze opdrachtgever houdt zich bezig

Bekijk vacature »

Ervaren PHP ontwikkelaar

Functie Jij als PHP ontwikkelaar komt te werken in een team van 4 andere PHP ontwikkelaars. Je zult je voornamelijk bezig houden met: – Het ontwikkelen van nieuwe features – Doorontwikkelen van de API – Nadenken over de technische infrastructuur – Datakwaliteit Samen met het team ben jij verantwoordelijk voor de verdere ontwikkeling van de software en om de positie als marktleider in Europa te behouden. Ze werken volgens SCRUM in 2 wekelijkse sprints, werken met Jira voor alle tickets en communiceren veel via Slack. Eisen • Minimaal 3 jaar ervaring als back end developer • Je hebt affiniteit met

Bekijk vacature »

Java Developer (Training And Simulation)

Wat jij doet Je zou onze Java Developer zijn en nauw samenwerken met je Product Owner, Software System Engineer, Scrum Master en andere Developers. Samen draag je bij aan een multidisciplinair en zelf organiserend Agile team. De rol is zeer afwisselend en bestaat uit, maar is zeker niet beperkt tot: de-risk en prototype onbewezen simulatietechnologieën; simulatiekaders ontwikkelen voor gebruik door andere teams; je bent goed in het begrijpen van ingewikkelde ideeën; heeft de mogelijkheid om nauw samen te werken met grote internationale klanten, leveranciers en overheden om onze oplossingen, vastleggingsvereisten, enz. te definiëren en te presenteren. Ben jij het? Wij

Bekijk vacature »

Mendix Consultant / Developer

Dit ga je doen Het in kaart brengen en analyseren van de functionele wensen van de klant rondom Mendix applicaties; Het fungeren als sparringpartner voor de (interne) klanten; Het opstellen van requirements en het vertalen hiervan naar technische mogelijkheden; Het opstellen van user stories; Het bouwen van de Mendix applicaties in samenwerking met jouw team of zelfstandig; Het testen van op te leveren software en het zorg dragen voor de implementatie; Trainen van gebruikers in het gebruik van de applicatie; Werken in een Agile omgeving. Hier ga je werken De organisatie begeeft zich in de retail branche en focust zich

Bekijk vacature »

Front-end Developer Angular

Dit ga je doen Jouw taken als Front End Developer bestaan uit: Het ontwikkelen van maatwerkoplossingen voor klanten; Het meedenken over nieuwe tools en technieken; Het begeleiden van junioren; Het meewerken aan diverse projecten; Het meedenken in UX/UI design. Hier ga je werken Als Front-End Developer ga je in een Scrum team aan de slag met de nieuwste digitale technologieën om klanten en overheden over de hele wereld te ondersteunen met het ondersteunen van hun software, veelal op het gebied van watermanagement en infra. Door middel van real-time data in combinatie met voorspellende analyses, AI, Deep Learning en Machine Learning

Bekijk vacature »

Junior PHP (Laravel) Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Laravel Developer! Sta je aan het begin van je carrière en ben je op zoek naar een leuke baan? Lees dan verder! Voor een softwarebedrijf in omgeving van Schiphol zijn wij op zoek naar een ervaren PHP (Laravel) Developer. Je gaat je bezighouden met het ontwikkelen van innovatieve bedrijfsapplicaties. Samen met het team, bestaande uit designers en developers, maak je mooie oplossingen voor bedrijven in diverse branches. Je zorgt dat de opgeleverde websites perfect werken en de klant meer dan tevreden is. Je kunt rekenen op een afwisselende baan met leuke

Bekijk vacature »

PHP ontwikkelaar

Functie Met een complex en uitgebreid e-commerce platform, een eigen PIM-systeem en eigen scan applicatie – krijg jij dagelijks te zien hoe jouw werk gebruikt wordt door miljoenen gebruikers. En we staan qua development pas in de startblokken, aangezien er nog meerdere projecten op de plank liggen te wachten! Ons huidige development team bestaat uit 8 programmeurs. Er wordt dagelijks gereflecteerd op geschreven code, Scrum taken en kennisdelen onderling is een must. Onze voertaal binnen ons team is Engels, dit omdat wij twee internationale collega’s hebben. Ons huidige “IT Landschap” bestaat voornamelijk uit allerlei losse onderdelen die individueel, maar ook

Bekijk vacature »

Senior, Medior and Junior SAP HANA Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Medior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 12696 Introductie Our client is the world's leading provider of lithography systems for the semiconductor industry, manufacturing complex machines that are critical to the production of integrated circuits or chips. Our purpose is “unlocking the potential of people and society by pushing technology to new limits”. We do this guided by the principles “Challenge”, “Collaborate” and “Care”. Wat verwachten we van jou? SAP Certified Application Associate - SAP HANA Cloud Modeling (training and/or certification) Bachelor degree or higher Excellent understanding of SAP HANA (2.0 / Cloud), Data Modelling and writing

Bekijk vacature »

Fullstack JavaScript Developer Webapplicaties

Bedrijfsomschrijving Voor deze organisatie ben ik op zoek naar een getalenteerde Fullstack JavaScript Developer. Ze is een snelgroeiend software development agency dat zich richt op het ontwikkelen van moderne webapplicaties en complexe systemen voor haar klanten. Ze is gevestigd onder de rook van Utrecht en heeft als doel om tot de top van de Nederlandse agencies te behoren. Deze organisatie maakt softwareoplossingen voor verschillende soorten bedrijven. Innovatie staat hoog in het vaandel en je zult dus met nieuwe technieken aan de slag gaan. Ze hebben klanten in vele branches zitten, zoals retail, finance, gezondheid en onderwijs. De diverse klanten zorgen

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Python (Django) developer - Remote in The Netherla

Functie Together with your team, consisting of a senior, 2 mediors and one junior developer, you will work on their software in an Agile-based approach. You have an eye for quality, risk, and customer interest. Communication with your colleagues and, where necessary, with customers, plays an important role in achieving a successful result. As a person, you are smart, get things done, and are result-oriented. There is a lot of independence within the development team, apart from the stand-up (10:00 am) and occasional pair-programming sessions. Techniques they use include Python, Django, MySQL, Mercurial, Ubuntu Linux, Nginx. In terms of front-end

Bekijk vacature »

Web Developer

Bedrijfsomschrijving ENGIE Nederland is onderdeel van de beursgenoteerde ENGIE Groep. ENGIE is actief in 70 landen, met wereldwijd 150.000 medewerkers. Als groep is het de missie om bij te dragen aan de verduurzaming van de wereld. ENGIE Energie biedt energiediensten aan particulieren en grootzakelijk en gaat de uitdagingen van de energietransitie aan door het beschikbaar maken van duurzame energie, het streven de klimaatverandering tot een minimum te beperken, leveringszekerheid te bieden en zorg te dragen voor een verantwoord gebruik van de beschikbare resources. ENGIE Energie investeert daarom in hernieuwbare energiebronnen zoals zon, wind en bio-gas. Functieomschrijving Heb jij veel ervaring

Bekijk vacature »

In-house .NET software developer

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een uitdagende in-house development functie? Maak jij graag hét verschil m.b.t. interne automatisering? Haal jij energie uit het automatiseren van processen voor je eigen collega's? Dan hebben wij de perfecte vacature voor je! Voor een gezellig Brabants familiebedrijf, zijn wij op zoek naar een .NET software developer. Je gaat in deze zelfstandige functie werken aan de ontwikkeling van eigen applicaties & en het koppelen van deze applicaties aan de ingekocht software. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Het management team signaleert behoeftes vanuit de business. Vervolgens worden deze behoeftes uitgewerkt en geprioriteerd.

Bekijk vacature »

Front end developer binnen de consultancy

Functie Je komt in een team met ambitieuze developers die de passie voor Front-End met jou delen. Samen ga je aan de slag met leuke en leerzame opdrachten. Het team heeft een eigen budget en financiën en zij bepalen zelf hoe dat besteed en investeert wordt. Je gebruikt tools als JavaScript, Node.js, React, Angular, Typescript en Vue.js wanneer je werkt aan de opdrachten. Daarnaast zul je veel leren van je collega’s en gezamenlijk een leuke tijd doorbrengen tijdens activiteiten zoals wintersport, hackatons en conferentiebezoeken. Je krijgt niet alleen de mogelijkheid Front-End te ontwikkelen, maar ook vooral jezelf. Dit kan behaald

Bekijk vacature »

Front-end developer (medior/senior)

Functie Het team bestaat uit een architect, fullstack developers, app developers, de product owner en projectmanager. Eenieder draagt vanuit zijn discipline bij aan een complete oplossing voor de klant. Uiteraard zul je hierin nauw samenwerken met je collega’s. Jij wordt verantwoordelijk voor de front-end implementatie en fungeert als lead op dit gebied binnen het team. Je kunt helder formuleren, ideeën uitdragen en overbrengen aan je collega’s. Qua technische stack is het vooral van belang dat je ervaren bent met Angular, HTML5, CSS en TypeScript. Verder is ervaring in NgRx, Bootstrap, BEM en Cypress een pré, evenals affiniteit met UX/UI Design!

Bekijk vacature »
Micasa

micasa

03/05/2008 12:37:00
Quote Anchor link
Momenteel probeer ik een ringtonio bel systeem werkende te krijgen alleen blijf ik tegen een fout aanlopen:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
Parse error: syntax error, unexpected $end in E:\Applications\UsbWebserver\Root\Website\belsysteem2.php on line 185

http://www.plaatscode.be/7884/

Wie zou mij hier verder mee kunnen helpen? Eventueel mijn bovenstaande script zo aanpassen zodat deze wel werkende wordt.

Alvast bedankt,

PHP hulp

PHP hulp

21/11/2024 14:26:17

Steff   an

Steff an

03/05/2008 12:43:00
Quote Anchor link
Als ik het zo zie, sluit je de if op regel 58:

if($_GET['betaling'] == 1){

niet af met een } . Waar je die } precies wil hebben mag je zelf nog even uitzoeken.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Steff an

Micasa

micasa

03/05/2008 12:52:00
Quote Anchor link
Ah idd, dat is opgelost.

Alleen nu heb ik 2 keer proberen te bellen, maar ik blijft deze melding krijgen:

Code (php)
1
Geen layout-code meegegeven (102)

Waarschijnlijk heeft dit te maken dat er op regel 105

Code (php)
1
$url = "http://www.ringtonio.nl/mp?co=$co&rtlo=$rtlo&code=".urlencode($code);

Bij rtlo niet het user ID wordt ingevuld op de wijze zoals ik wil ( zie regel 58 tot 61 )

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
    if($_GET['betaling'] == 1){
    $dbres    =    mysql_query("SELECT * FROM `betaling_beurt` WHERE `soort`='Bellen'");
        if($beurt = mysql_fetch_assoc($dbres)){
            if($beurt[beurt] == 1)
            $rtlo    =    $page->head;
            else
            $rtlo    =    $page->getlock;
        }}

Zou iemand mij hier verder mee kunnen helpen?

Alvast bedankt,

Jesper Diovo

Jesper Diovo

03/05/2008 13:48:00
Quote Anchor link
Waar komt $page vandaan? En gooi die backtics eens héél snel weg! Die horen allang niet meer thuis in queries. Array keys geven we aan met enkele quotes:
Code (php)
1
2
3
<?php
echo $array['key'];
?>

Micasa

micasa

03/05/2008 13:55:00
Quote Anchor link
Dank u, maar ik blijf dezelfde foutmelding krijgen

Code (php)
1
Geen layout-code meegegeven (102)

De bedoeling is dus dat mijn verdiensten worden verspreidt over 2 verschillende accounts, afhankelijk van de hoeveelste beller het is.

Dit is mijn originele script ( deze werkt deels hij betaald namelijk alleen aan de account uit met de naam: head)

http://www.plaatscode.be/7892/

De database waar de betalingsbeurt in geregeld dient te worden is:

Code (php)
1
2
3
4
5
6
            $dbres    =    mysql_query("SELECT * FROM `betaling_beurt` WHERE `soort`='Bellen'");
                    if($beurt[beurt] == 1)
                    mysql_query("UPDATE `betaling_beurt` SET `beurt`='2' WHERE `soort`='Bellen'");
                    else
                    mysql_query("UPDATE `betaling_beurt` SET `beurt`='1' WHERE `soort`='Bellen'");

Wie zou mij kunnen helpen dat ik dit script ook werkende krijg zodat de betalingsbeurt om en om gaat.

Alvast bedankt,

Jesper Diovo

Jesper Diovo

03/05/2008 14:02:00
Quote Anchor link
- Er zitten allemaal backtics in je queries.
- Variabelen staan niet buiten de quotes.
- Nergens een foutafhandeling.
- Je maakt gebruik van die(), dat is nergens voor nodig. Gewoon echo.
- Mysql_fetch_object() is de langzaamste van de drie. Mysql_fetch_assoc() is de snelste. Klik.

Als je bovenstaande punten eerst verbetert in je code (gebruik google als je met iets niet weet wat ik bedoel), dan zullen we verder gaan kijken. Je zult dan waarschijnlijk ook veel meer informatie over wát er fout gaat krijgen dan alleen maar 'Geen lay-out code meegegeven (102)'. Daar begrijpen wij natuurlijk niets van, want dat is geen algemeen bekende error in PHP.

Micasa

micasa

03/05/2008 14:08:00
Quote Anchor link
Beste,

Dank u voor deze informatie. De melding ( 102 ) is een melding standaard vanuit Ringtonio als er geen USER ID is ingevuld.

Dit script doet het wel bijna helemaal en geeft ook niet de melding:
http://www.plaatscode.be/7892/

Echter, deze werkt deels hij betaald namelijk alleen aan de account uit met de naam: head dit terwijl ook de andere user geld zou moeten krijgen ( om en om )

Als oplossing had ik zelf bedacht om een deel toe te voegen zodat de betalingsbeurt kon worden geregeld zoals:

Code (php)
1
2
3
4
5
6
                    if($beurt[beurt] == 1)
                    else

Alleen hier loop ik vast.

Zou iemand met mijn huidige werkende script kunnen helpen hoe ik dit voor elkaar krijg?

Alvast bedankt,

Jesper Diovo

Jesper Diovo

03/05/2008 14:11:00
Quote Anchor link
Quote:
- Er zitten allemaal backtics in je queries.
- Variabelen staan niet buiten de quotes.
- Nergens een foutafhandeling.
- Je maakt gebruik van die(), dat is nergens voor nodig. Gewoon echo.
- Mysql_fetch_object() is de langzaamste van de drie. Mysql_fetch_assoc() is de snelste. Klik.

Het ligt aan jou hoevaak ik dit moet herhalen. Als bovenstaande punten verbeterd zijn in je code, kun je zelf gaan uitzoeken hoe je dat het beste kunt doen.

Overigens: je hebt zoiets al in je code zitten met dat is_even(), toch? Wat stellen getlock en head voor?

Micasa

micasa

03/05/2008 14:17:00
Quote Anchor link
Herhalen is niet meer nodig hoor ;).

En ik weet dat ik al iets dergelijks in het script heb staan, alleen die wijze werkt niet.

Dit deel:

Code (php)
1
2
3
4
5
6
                    if($beurt[beurt] == 1)
                    else

Gebruik ik voor een ander script van me en daar werkt het wel goed in, probleem is alleen dat ik niet weet hoe ik dit correct in dit script gezet krijg

getlock en head stellen de ID's voor die worden geladen uit de database. Echter nu wordt alleen 'head' continu geladen en getlock wordt overgeslagen.

Jesper Diovo

Jesper Diovo

03/05/2008 14:20:00
Quote Anchor link
Doe-nou-eens-iets-aan-die-punten!

Verander dit:
Code (php)
1
2
3
4
5
<?php
function is_even ( $getal ) {
  return ( $getal & 1 == 1 ) ? false : true;
}

?>

in:
Code (php)
1
2
3
4
5
<?php
function is_even ($getal) {
  return ($getal % 2 == 0) ? true : false;
}

?>

Micasa

micasa

03/05/2008 14:28:00
Quote Anchor link
Dank u,

Ik heb dit zojuist gewijzigd en weer 2 keer gebelt. Echter het geld wordt nog steeds alleen op de account van head bijgeschreven.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.