Beoordeel mijn Sites!
Zo, en nu ik!
Pinkeltje -> te simpel.
TheMNC -> onoverzichtelijk,onduidelijk en met al die stipjes naar mijn smaak te paniekerig Zo, en nu ik!
TheMNC is voor een rapper, die wilde zelf ongeveer zoiets, maar misschien heb je wel gelijk.
En voor Pinkeltje, er moet nog een menutje in komen, maar die is inderdaad wat simpel (A)
En @Wes, ach tja, ik snap je niet :P Een kleine toelichting dan,
Wie wel?
waar komen we vandaan?
waar heeft wes het over?
allemaal onbeantwoorde vragen des levens waar gaan we heen?
Een kind kan meer vragen dan een wijs man kan beantwoorden.
Een kind steld gemiddeld 147 vragen per dag ;) Een weetje, nu we toch off-topivc zijn:
EDIT: Als we toch bezig zijn, kan iemand ff kijken naar www.hardwareplaza.net ? Staat al een tijdje online, maar nooit iemand laten beoordelen... Ben wel benieuwd wat er beter kan. Als je ergens lang mee bezig bent geweest zie je het vaak niet meer he.
Alvast bedankt! idd haha, maar waarohom?
I second that. ;]
Ik weet wel wat beter kan: de (Algemene) Voorwaarden...!!
Als je daar een keer meer over wilt weten dan neem maar een keer contact met mij op via prive bericht (ben namelijk jurist).
Voor de rest ziet de site er netjes uit.... wel beetje donker, naar mijn smaak en wellicht dat je beter niet de logo's boven door elkaar kunt laten lopen... @Bas Matthee:
zeau, ben jij even goed geholpen! En daarvoor mag je weer contact met mij opnemen (ben namelijk webprogrammeur en designert)
Leek me onzin om hier een nieuwe topic voor te starten... 2 Vliegen in 1 thread ;)
Maargoed, excuses (onder protest)
"Pinkeltje": Wat moet dit voorstellen?
"TheMNC": Meer plaatjes dan wat anders, dacht "bug" te zien in plaats van "buy" en vond dat het enige grappige aan de website. Het laden van alle plaatjes duurt lang,en vind het een schande dat je in zo'n layout AJAX stopt.. Oja, back ontopic over de website van de TS:
Verder ziet die site er nogal goedkoop uit. Scrollbalken in die twee divs in Safari 3, lettertype dat niet echt lekker is, kleuren die niet echt bij elkaar passen en de positie van de header lijkt me ook niet helemaal lekker.
Pinkeltje -> te simpel.
TheMNC -> onoverzichtelijk,onduidelijk en met al die stipjes naar mijn smaak te paniekerig
TheMNC is voor een rapper, die wilde zelf ongeveer zoiets, maar misschien heb je wel gelijk.
En voor Pinkeltje, er moet nog een menutje in komen, maar die is inderdaad wat simpel (A)
En @Wes, ach tja, ik snap je niet :P
Chilion schreef op 06.05.2008 10:15:
En @Wes, ach tja, ik snap je niet :P
Wie wel?
waar komen we vandaan?
waar heeft wes het over?
allemaal onbeantwoorde vragen des levens
wes schreef op 06.05.2008 10:23:
waar gaan we heen?
waar komen we vandaan?
waar heeft wes het over?
waar komen we vandaan?
waar heeft wes het over?
Een kind kan meer vragen dan een wijs man kan beantwoorden.
Een kind steld gemiddeld 147 vragen per dag ;)
waaran +- 140 : 'waarom dan?'
EDIT: Als we toch bezig zijn, kan iemand ff kijken naar www.hardwareplaza.net ? Staat al een tijdje online, maar nooit iemand laten beoordelen... Ben wel benieuwd wat er beter kan. Als je ergens lang mee bezig bent geweest zie je het vaak niet meer he.
Alvast bedankt!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Bas Matthee
Quote:
Zou je daar niet lekker je eigen topic voor openen in plaats van het topic van iemand anders te kapen?Als we toch bezig zijn, kan iemand ff kijken naar ...
plagiaat!
Jacco schreef op 06.05.2008 09:55:
Zo, en nu ik!
Pinkeltje -> te simpel.
TheMNC -> onoverzichtelijk,onduidelijk en met al die stipjes naar mijn smaak te paniekerig
Pinkeltje -> te simpel.
I second that. ;]
Ik weet wel wat beter kan: de (Algemene) Voorwaarden...!!
Als je daar een keer meer over wilt weten dan neem maar een keer contact met mij op via prive bericht (ben namelijk jurist).
Voor de rest ziet de site er netjes uit.... wel beetje donker, naar mijn smaak en wellicht dat je beter niet de logo's boven door elkaar kunt laten lopen...
zeau, ben jij even goed geholpen!
Knijp hem niet uit, hij moet ook nog wat geld overhouden!
Blanche schreef op 06.05.2008 11:13:
Quote:
Zou je daar niet lekker je eigen topic voor openen in plaats van het topic van iemand anders te kapen?Als we toch bezig zijn, kan iemand ff kijken naar ...
Leek me onzin om hier een nieuwe topic voor te starten... 2 Vliegen in 1 thread ;)
Maargoed, excuses (onder protest)
Nee Bas, je gaat toch ook niet in één algemeen topic alle PHP-problemen plaatsen? Dan is er geen overzicht meer voor de TS (Topic Starter).
@ rapper site: MY EYES NOOOOOOOOOOOOOOO hij doet het ook niet echt lekker in Firefox 3 beta 5.
"Pinkeltje": Wat moet dit voorstellen?
"TheMNC": Meer plaatjes dan wat anders, dacht "bug" te zien in plaats van "buy" en vond dat het enige grappige aan de website. Het laden van alle plaatjes duurt lang,
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - -
Quote:
AJAX? Dit is gewoon plain old Javascript hoor, daar komt geen AJAX aan te pas...en vind het een schande dat je in zo'n layout AJAX stopt
Verder ziet die site er nogal goedkoop uit. Scrollbalken in die twee divs in Safari 3, lettertype dat niet echt lekker is, kleuren die niet echt bij elkaar passen en de positie van de header lijkt me ook niet helemaal lekker.