bepaald deel in value niet weergeven
echo"<input type=text size=2 maxlength=5 name=\"cards[]\" class=flatinput value=\"$ma[0];$k\">";
hierin is $ma[0] het product en $k het aantal (standaard 1). Alleen als ik de pagina bekijk staat er in het veld
bijv. "12;1" 12 is dan het product en 1 het aantal, als ik het dan verstuur dan voegt hij product 12 1 keer toe. Alleen wil ik dat hij wel 1 weergeeft maar niet "12;" maar "12;" moet hij natuurlijk wel uitvoeren. hoe doe ik dit?
Waarom zou je dat niet willen?
nu staat er in dat veld bijv. 12;1 en moet je dus 1 aanpassen voor een ander aantal, het lijkt me wel zo handig als 12; er dan niet staat
Neu, kan er gewoon staan. Als je 1 wil aanpassen (via javascript) haal je gewoon de value op, split de value d.m.v. ; verandert het stukje na ; naar het aantal dat er na de aanpassing moet komen te staan, en dan zet je ze weer samen. ;-)
is er geen simpele manier?
hoe moet ik dat dan toepassen?
Tristan schreef op 18.05.2008 19:05:
hoe moet ik dat dan toepassen?
Tip: Klik eens op het woordje explode() in de post hierboven :)
Code (php)
zoiets (letop is ff snel gedaan dus niet netjes :D)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door wolfje
Code (php)
1
2
2
<input type=text size=2 maxlength=5 name=aantal class=flatinput>
<input type=text size=2 maxlength=5 name=cards[] class=flatinput value=<? echo"$ma[0];$aantal"; ?> >
<input type=text size=2 maxlength=5 name=cards[] class=flatinput value=<? echo"$ma[0];$aantal"; ?> >
alleen dit werkt nog niet heeft iemand een (java)script om te zorgen dat de inhoud van de input "aantal" automatisch in de andere input verschijnt?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Tristan
hmm mss kan je even iets duidelijk zijn? wat wil je precies?