Bericht plaatsen wanneer Database bezig is
Sander van Schalken
11/12/2008 11:33:00Ik heb een database die wanneer deze gevuld wordt met de waarde uit een formulier, deze vervolgens ook een tweetal emails verstuurd. Dit hele proces duurt een seconde of 7. Voor sommige mensen is dit te lang. Nu wil ik als het beeld in de tussentijd leeg is en je in je browser natuurlijk ziet dat er iets bezig is een bericht plaatsen dat het even kan duren.
Ik heb het al geprobeerd met echo commando's voor en na het versturen naar de database en email, maar dit werkt niet.
heeft iemand een idee hoe het wel moet?
ps... opmerkingen over de lengte daar heb ik niets aan, dit weet ik, maar heeft nu even geen prioriteit
Ik heb het al geprobeerd met echo commando's voor en na het versturen naar de database en email, maar dit werkt niet.
heeft iemand een idee hoe het wel moet?
ps... opmerkingen over de lengte daar heb ik niets aan, dit weet ik, maar heeft nu even geen prioriteit
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Sander van Schalken
PHP hulp
25/11/2024 08:06:49RvW Of toch niet
11/12/2008 11:34:00Frank -
11/12/2008 11:37:007 seconden??? Gaat jouw PHP-scriptje soms eerst koffie halen en een pizza bestellen?
Goh, gek hé. Dit hoort in hooguit 1 seconde klaar te zijn, inclusief het zetten van de koffie... ;)
Quote:
Voor sommige mensen is dit te lang.
Goh, gek hé. Dit hoort in hooguit 1 seconde klaar te zijn, inclusief het zetten van de koffie... ;)
Justin S
11/12/2008 12:44:00Post je code eens, dan kunnen we kijken of je wellicht teveel code gebruikt.
En wat voor internetverbinding gebruik je zelf en is dit getest op een lokale server of heb je een hosting?
En wat voor internetverbinding gebruik je zelf en is dit getest op een lokale server of heb je een hosting?