Bericht plaatsen wanneer Database bezig is

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Sander van Schalken

Sander van Schalken

11/12/2008 11:33:00
Quote Anchor link
Ik heb een database die wanneer deze gevuld wordt met de waarde uit een formulier, deze vervolgens ook een tweetal emails verstuurd. Dit hele proces duurt een seconde of 7. Voor sommige mensen is dit te lang. Nu wil ik als het beeld in de tussentijd leeg is en je in je browser natuurlijk ziet dat er iets bezig is een bericht plaatsen dat het even kan duren.
Ik heb het al geprobeerd met echo commando's voor en na het versturen naar de database en email, maar dit werkt niet.

heeft iemand een idee hoe het wel moet?

ps... opmerkingen over de lengte daar heb ik niets aan, dit weet ik, maar heeft nu even geen prioriteit
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Sander van Schalken

PHP hulp

PHP hulp

25/11/2024 08:06:49

RvW Of toch niet

RvW Of toch niet

11/12/2008 11:34:00
Quote Anchor link
7 seconden !
das egt heel lang om 2 mailtjes te versturen een om 1 formuliertje op te slaan

Frank -

Frank -

11/12/2008 11:37:00
Quote Anchor link
7 seconden??? Gaat jouw PHP-scriptje soms eerst koffie halen en een pizza bestellen?

Quote:
Voor sommige mensen is dit te lang.

Goh, gek hé. Dit hoort in hooguit 1 seconde klaar te zijn, inclusief het zetten van de koffie... ;)

Justin S

Justin S

11/12/2008 12:44:00
Quote Anchor link
Post je code eens, dan kunnen we kijken of je wellicht teveel code gebruikt.
En wat voor internetverbinding gebruik je zelf en is dit getest op een lokale server of heb je een hosting?

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.