Berichten op PHPHulp
Wat mij nog wel grappig leek voor deze website, phphulp, is dat je bij statistieken kunt zien hoeveel berichten je gemiddeld per dag post. Ik hoop dat de anderen dit ook wel leuk vinden.
Edit:
1 Kidding of course
Edit:
2 Is het jullie ooit opgevallen dat een phphulp pagina zijn broncode eindigt met </div> ?? :-p
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door K i p
Bijv. wordt dan aangegeven door mod. maar zal wel veel handmatig werk zijn:P
Gewoon automatisch hoor, of begrijp ik jou verkeerd?
Nee dat door mods wordt aangegeven of je zinnige of onzinnige posts "maakt"
Klopt, het zou handig zijn als er automatisch wordt uitgereken hoeveel je gemiddeld per dag post.
Is het interessant om dat te weten?
Dan kun je uit rekenen hoeveel dagen je nog door moet spammen om 10.000 posts gepost te hebben :-D Jeej
Uhh... Ik vind het wel interessant, ik ben wel beniewd naar hoeveel ik gemiddeld per dag post.
Offtopic:
Net me nummer twee van me numlock opgestofzuigt :P
Oftewel ik zie liever het "lid sinds:" veldje toegevoegd aan je profiel
in phpbb hebben ze ook zo een functie, desnoods ga je daar even naar de source kijken om je te baseren
Registratie op 12.04.2005 14:16
Weet je dat ook weer ;)
meer liefhebbers?
Quote:
Je registratie datum staat op je profiel hoor Klaasjan, alleen kan......
Dat dacht ik al. Maak dat eens openbaar
Mijn registratiedatum is leeg, was ik soms te vroeg?
Dus die registratie datum lijkt me wel vet, en ook de gemiddeld aantal posts per dag!
Quote:
En wat is hier het doel van? Meer is beter? Het zegt helemaal niet, je ziet regelmatig de grootst mogelijke onzin voorbijkomen. Ik zou eerder voorstellen om het aantal posts helemaal niet meer te tonen. Het zegt zooooooo weinig, je kunt er niets mee.hoeveel berichten je gemiddeld per dag post
Tis hier geen FOK ofzo ;).