Berkenen van Taxi Ritprijs

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Mysterie

Mysterie

16/12/2008 13:29:00
Anchor link
Beste mensen,

Wie kan mij helpen met een script die ervoor zorgt dat je een taxiritprijs kan berekenen.
Het moet er ongeveer zo uitzien:
http://www.taxischipholservice.nl

Ik heb geen ervaring met php en of andere script talen maar ben wel technisch aangelegd. Wie o wie kan mij helpen AUB !

Alvast bedankt !

PHP hulp

PHP hulp

23/11/2024 10:19:03

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

16/12/2008 13:40:00
Anchor link
Je kunt niet programmeren, maar je wilt wel een vrij technisch script (eg, met een Google API de afstanden berekenen neem ik aan).

Maak er maar een vacature van, want dit is te specifiek dat iemand het heeft liggen voor je.

Mysterie

Mysterie

16/12/2008 14:05:00
Anchor link
Ik kan inderdaad niet programmeren maar ben wel zeer technisch aangelegd met andere woorden ik zit al 13 jaar grote netwerken te implementeren. Dit heeft er niets mee te maken daar niet van.

Het hoeft niet met een Google API, het kan ook een simpele script worden die alleen een taxirit prijs berekend. Zie: http://www.taxischipholservice.nl Dit is denk ik een makkelijke script voor mensen die kunnen programmeren.

Ik wil er ook voor betalen mits dit natuurlijk goed werkt.

alvast bedankt.

ps: wat bedoel je met een vacature van maken of bedoel je ermee dat ik iemand inhuur tegen betaling?

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

16/12/2008 14:27:00
Anchor link
En grote netwerken implementeren heeft weinig te maken met programmeren, tenzij je het programmeren van een cisco router programmeren wilt noemen. Iemand die voor de NASA raketten ontwikkeld hoeft niet perse te kunnen programmeren, net zoals iemand die formule 1 motoren ontwikkeld... Hooguit dat je kunt zeggen dat je wat snel code kunt lezen. Maar dat zegt nog steeds niks over kunnen programmeren.

Ik neem aan dat een taxirit berekend word aan de hand van een afstand, hoe wil je aan die afstanden komen? Juist...

Je vraagt hier om hulp, maar je kunt zelf niet programmeren. Eigenlijk ben je dus opzoek naar iemand die het voor je wilt maken. In dat geval word het gewoon een vacature... daar stel je de eisen van de applicatie op en koppelt daar een bedrag aan vast.

Mysterie

Mysterie

16/12/2008 14:42:00
Anchor link
Ik weet niet waarom je perse wilt discuseren over het feit of ik kan programmeren of juist niet. Dit terwijl ik al in het begin zei: IK KAN NIET PROGRAMMEREN EN HEB OOK AANGEGEVEN DAT MIJN WERK NIETS TE MAKEN HEEFT MET PROGRAMMEREN !

De afstanden is geen probleem voor mij want die heb ik al in mijn bezit. Ik ben eerder op zoek naar het script die ervoor zorgt dat de taxiprijs berekend word.

Zo zijn er tal van scriptjes die je op het net kan vinden. Dus in eerste instantie is de vraag of iemand zo een script heeft. Want immers draaien deze al op verschillende sites. Dus om opnieuw het wiel uit te vinden lijkt mij niet logisch. Wel heb ik ook aangeven hiervoor te willen betalen dus....

WIE O WIE KAN MIJ HELPEN !

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

16/12/2008 14:45:00
Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?php
echo ($afstand * $prijsperkilometer) + $startbedrag;
?>

Mysterie

Mysterie

16/12/2008 14:48:00
Anchor link
Thanks ik ga hier even mee aan de slag. Ik laat je weten hoe dit is gegaan. In ieder geval bedankt voor je snelle reactie !

word vervolgd......

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

16/12/2008 14:53:00
Anchor link
Combineer dat met dit en je komt een heel eind.

Zaka ria

zaka ria

01/09/2014 22:56:05
Anchor link
Hallo Mysterie..wel e late reactie maar vroeg me af wat je resultaat is. Ik stuit nu op hetzelfde probleem. Hoop dat je reageert of iemand anders.

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

01/09/2014 23:05:06
Anchor link
Ik denk dat het zinniger is om de gebruiker een PM te sturen, met de hoop dat diegene na 6 jaar nog reageert. Mocht je je probleem kwijt willen op het forum, dan kan je daarvoor een nieuw topic aanmaken.

Om onnodige reacties voorkomen doe ik dit topic op slot.
Gewijzigd op 01/09/2014 23:06:40 door - Ariën -

Dit topic is gesloten.

Overzicht

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.