Berkenen van Taxi Ritprijs

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Mysterie

Mysterie

16/12/2008 13:29:00
Anchor link
Beste mensen,

Wie kan mij helpen met een script die ervoor zorgt dat je een taxiritprijs kan berekenen.
Het moet er ongeveer zo uitzien:
http://www.taxischipholservice.nl

Ik heb geen ervaring met php en of andere script talen maar ben wel technisch aangelegd. Wie o wie kan mij helpen AUB !

Alvast bedankt !

PHP hulp

PHP hulp

23/11/2024 10:19:03

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

16/12/2008 13:40:00
Anchor link
Je kunt niet programmeren, maar je wilt wel een vrij technisch script (eg, met een Google API de afstanden berekenen neem ik aan).

Maak er maar een vacature van, want dit is te specifiek dat iemand het heeft liggen voor je.

Mysterie

Mysterie

16/12/2008 14:05:00
Anchor link
Ik kan inderdaad niet programmeren maar ben wel zeer technisch aangelegd met andere woorden ik zit al 13 jaar grote netwerken te implementeren. Dit heeft er niets mee te maken daar niet van.

Het hoeft niet met een Google API, het kan ook een simpele script worden die alleen een taxirit prijs berekend. Zie: http://www.taxischipholservice.nl Dit is denk ik een makkelijke script voor mensen die kunnen programmeren.

Ik wil er ook voor betalen mits dit natuurlijk goed werkt.

alvast bedankt.

ps: wat bedoel je met een vacature van maken of bedoel je ermee dat ik iemand inhuur tegen betaling?

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

16/12/2008 14:27:00
Anchor link
En grote netwerken implementeren heeft weinig te maken met programmeren, tenzij je het programmeren van een cisco router programmeren wilt noemen. Iemand die voor de NASA raketten ontwikkeld hoeft niet perse te kunnen programmeren, net zoals iemand die formule 1 motoren ontwikkeld... Hooguit dat je kunt zeggen dat je wat snel code kunt lezen. Maar dat zegt nog steeds niks over kunnen programmeren.