Bestaand systeem in ander bestaand systeem inbouwen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Branko Koster

Branko Koster

27/11/2009 21:47:00
Quote Anchor link
Ik heb een systeem gedownload genaamd mennos ledensysteem 4.3.1 ( zijn versie 5 zit nog in de beta ) en is gewoon een free script wat voornamelijk bij habbofansites wordt gebruikt.
Daar zitten een aantal opties in die ik in mijn eigen systeem (Funkyplace) wil inbouwen.

Hoe kan ik dit het beste aanpakken? als dit uberhaubt mogelijk is.

Ik heb al geprobeerd om bijde databases samen te voegen en dan de codes van het ene systeem in het andere systeem te plaatsen maar dit gaat niet echt.

Graag wat raad & alvast bedankt!

PHP hulp

PHP hulp

30/11/2024 03:46:04

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

27/11/2009 21:52:00
Quote Anchor link
ik ken de code niet, maar met wat logisch kijken en nadenken kan je het vast wel integreren.

Als het niet lukt, vertel dan wat er gebeurt, en wat je verwacht etc...
Iets met: "Ik heb al geprobeerd om bijde databases samen te voegen en dan de codes van het ene systeem in het andere systeem te plaatsen maar dit gaat niet echt." zegt ons echt niks.

27/11/2009 22:05:00
Quote Anchor link
Het ligt er ook maar net aan wat je van het één in het andere wilt hebben hé.
Als je bijvoorbeeld een leden-rechten-systeem van de één in een ledenadministratie-systeem van de ander wilt krijgen, dat is een behoorlijk grote (wellicht onwenselijke) taak...
Dus kijk goed of je überhaupt wel de functionaliteit van de één in de ander wilt verwerken. Soms kan het beter zijn om opnieuw zelf te maken / script te veranderen dan te integreren.

Branko Koster

Branko Koster

27/11/2009 22:07:00
Quote Anchor link
@Aar,

Ik had van het menno ledensysteem de files geupload die bij de database hoorde, en deze database op de db van funkyplace geimporteerd. ( niet op de live versie. )

Ik dacht dan kan ik de opties bij de paginas invoegen bijvoorbeeld: bij het profiel de badges, en ranken die zei vervolgens zodra ik de shop heb ingevoegd uit de shop kunnen kopen.

Ik snap dat het systeem totaal onbekend is.

Hoe kan ik de database van Menno ledensysteem gelijk maken aan de db van funkyplace en wat zal er dan waarschijnlijk veranderd moeten worden in het script?

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

27/11/2009 22:10:00
Quote Anchor link
Als ik een glazen bol had, dan kon ik dat zo zien. :-)

Branko Koster

Branko Koster

27/11/2009 22:10:00
Quote Anchor link
Karl schreef op 27.11.2009 22:05:
Het ligt er ook maar net aan wat je van het één in het andere wilt hebben hé.
Als je bijvoorbeeld een leden-rechten-systeem van de één in een ledenadministratie-systeem van de ander wilt krijgen, dat is een behoorlijk grote (wellicht onwenselijke) taak...
Dus kijk goed of je überhaupt wel de functionaliteit van de één in de ander wilt verwerken. Soms kan het beter zijn om opnieuw zelf te maken / script te veranderen dan te integreren.

Bedankt voor je reactie.

Ik weet niet of je het script kent van menno.
Wat ik eigelijk wil hebben is de shop waarbij leden muntjes kopen voor extra functies of ranken, badges etc. meerendeels zit al in funky zelf gebouwd.

Branko Koster

Branko Koster

27/11/2009 22:12:00
Quote Anchor link
Aar schreef op 27.11.2009 22:10:
Als ik een glazen bol had, dan kon ik dat zo zien. :-)

Ik weet niet echt goed hoe ik het moet uitleggen;-)

27/11/2009 22:13:00
Quote Anchor link
Ik ken het verder niet.
Denk dat je wel wat meer moet doen dan "pagina's invoegen". Waarschijnlijk veel meer.

Branko Koster

Branko Koster

27/11/2009 22:18:00
Quote Anchor link
De codes om bepaalde functies te laten zien, plaats ik op de nieuwe plek.
Maar dat zal dan blijkbaar niet werken?

Gerben Jacobs

Gerben Jacobs

28/11/2009 01:35:00
Quote Anchor link
Ik raad je af om dat 'phpmenno' te gebruiken.
Als je genoeg kennis hebt om je funkyplace(?) te maken, dan zou ik daar gewoon op verder borduren..

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.