bestanden bij wamp toevoegen
ik heb een website gemaakt voor een klant. en nu is mijn vraag:
bestaat er een programma waarmee ik mijn eigen website in WAMP kan zetten zodat de klant alleen maar de installer hoeft te runnen en dat zijn hele website dan op zijn pc draaiend is.
dus ik wil mijn eigen website in wamp zelf zetten met de goede configuraties zodat hij alleen maar hoeft te installeren.
ik hoop dat iemand me kan helpen.
groeten,
Simon
bumpje
Ik zou het iig nooit zo doen.
Beetje onduidelijk..
iChris.nl schreef op 26.09.2008 09:18:
Gewoon vanaf de FTP halen en in de map www/htdocs zetten? MySQL dump maken en importeren @ je phpMyAdmin @ wamp? Of gewoon die installer draaien?
Beetje onduidelijk..
Beetje onduidelijk..
Eventueel met nullsoft installer? Daar kan je aardig veel mee :-).
kun je daar ook een .exe bestand mee uitlezen en dan bestanden in het installatiebestand aanpassen?
simon schreef op 26.09.2008 10:58:
kun je daar ook een .exe bestand mee uitlezen en dan bestanden in het installatiebestand aanpassen?
Nee, dat gaat sowieso vrij lastig denk ik. Waarschijnlijk heb je dan een hexeditor nodig.
Wat je wel met NSIS doen is de wamp installer laten lopen, terug vragen waar die geinstalleerd is en dan in de htdocs (ofzo) de bestanden plaatsen / vervangen.
Dan kun je net zo goed USB server gebruiken...
maar ik heb de klant (eindelijk) wijs kunnen maken dat het een te grote bult werk is om het in 1 installatiebestand te stoppen. en dat ik nu een goede tutorial voor hun ga schrijven om alles te installeren/configureren. toch bedankt voor de moeite allemaal.