Betaal systeem voor Azië

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Dennis

Dennis

05/01/2005 14:04:00
Quote Anchor link
Hoi,

Weet een van jullie hoe ik zon betaal systeem kan maken voor Azië. Dus dat iemand betaalt, die kan dus een nummer downloaden (nummer van artiest) en het geld gaat naar Giro 555.

Alvast bedankt,
Mvg Dennis

PHP hulp

PHP hulp

15/11/2024 10:00:48

Eris -

Eris -

05/01/2005 14:07:00
Quote Anchor link
Niet! :)

Dennis

Dennis

05/01/2005 14:10:00
Quote Anchor link
Waarom niet? Zo kan er via website geld gedoneerd worden. Vind ik wel netjes.

Groet Dennis

Jorik

Jorik

05/01/2005 14:11:00
Quote Anchor link
Is lastiger als je denkt :)..
Is echt niet simpel, meesten doen het via bellen, maar daarvoor zijn speciale server geloof ik.

Dennis

Dennis

05/01/2005 14:13:00
Quote Anchor link
Ja ik wist dat zoiets lastig maar ja wil toch op een of andere manier die mensen daar ginder helpen.

P.S. zijn er andere ideeën???

Mvg Dennis

Mitch X

Mitch X

05/01/2005 14:15:00
Quote Anchor link
Via de telefoon lijkt me.
Zoals altijd, maar dan ipv jouw rekening, Giro 555 ?

Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

05/01/2005 14:18:00
Quote Anchor link
Of op je eigen rekening en alle transacties vanaf een bepaalde datum overmaken naar giro 555.

Elwin

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.