(betaald)GEZOCHT: Vaste Teamleden voor grootschalig project (BETAALD)
Het gaat om een systeem die voor MKB bedrijven kunnen worden gebruikt, je ziet veel online facturatie systemen zoals factuursturen.nl tevens heb ik het project aan enige bedrijven voorgesteld zoals EuroAdviseurs een administratiekantoor die meer wilt dan alleen maar online facturatie systeem maar die wilt alles in een, zo zijn er bedrijven die ook meer willen dan alleen dat.
Daarom ben ik bezig met een alles in 1 site met onderandere de volgende optie's:
Facturatie systeem
Klantenbeheer systeem
Boekhoudings systeem
Bankboekingen
Medewerkers uren registratie systeem
Payrolling
Al deze systemen worden in verschillende branched toegepast en daarom wil ik zelf zo iets tegen een maandelijks bedrag aanbieden aan MKB bedrijven. Het systeem werkt op basis van een gebruikers rechten systeem de klant kan aangeven welke optie's hij/zij toegepast willen hebben op haar account en daar wordt het maandelijkse bedrag voor betaald.
Het systeem wordt ontwikkeld in verschillende programeer talen met name PHP/MYSQL/Javascript
Ook is er in de planning steeds vernieuwingen aan het systeem vrij te geven.
Om dit te realiseren is er een team nodig die hier aan mee wilt werken met het ontwikkelen van het systeem. Wij zoeken de volgende mensen:
* je kan in een team verband werken
* bij problemen geef je niet gelijk op
* PHP/MYSQL is een pré
* je kan geeft niet snel op
* als je teamlid bent krijg je (overleg eerst) een maandelijkse bedrag van de winst
Heeft u intresse om aan dit groot project mee te werken en er een zakcentje er mee te verdienen?
Dan kunt u via een PM met mij contact opnemen of met mijn collega op msn hiermee overleggen.
MSN: [email protected]
Wij danken u voor uw aandacht voor dit topic en hopelijk mag ik u snel in ons team verwelkomen
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.