Betaalsysteem Internationaal

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Airport Developer / System engineer

De functie Als onze nieuwe Airport Developer / System Engineer is je doel om uit nieuwbouw- en onderhoudsprojecten maximale waarde te creëren voor Schiphol Group en haar stakeholders. Vanuit je visie en expertise, maar ook (technologische) ontwikkelingen, wetgeving en beleid vertaal je klantwensen naar een gedegen programma van eisen. In de planontwikkelingsfase werk je nauw samen met Plan Ontwikkelaars om je kennis in te brengen ten behoeve van de kwaliteit van het investeringsvoorstel. Je overlegt met diverse partijen, stelt de vraag achter de vraag en verbindt zo de belangen van de luchthaven, proceseigenaar en asseteigenaar om tot een gedragen ontwikkelopgave

Bekijk vacature »

Senior Front-End Developer

Als Senior Front-End Developer bij Coolblue verbeter je de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Wat doe je als Senior Front-End Developer bij Coolblue? Als Senior Front-end Developer werk je aan de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Je vindt het leuk om samen te werken met de UX designer om stories op te pakken. Daarnaast ben je trots op je werk en verwelkomt alle feedback. Ook Senior Front-end Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen Verbeteren van de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Nadenken

Bekijk vacature »

Ontwikkelaar Identity & Access Management

Dit ga je doen Als Identity & Access Management Ontwikkelaar zorg jij er voor dat studenten, medewerkers en docenten de juiste benodigdheden op het juiste moment kunnen gebruiken; Het juist opslaan van onderzoeksdata en het openbaar beschikbaar stellen van publicaties (Open Access); Studenten, collega's en wetenschappers ondersteunen; Agile en Scrum werken; Technisch Applicatiebeheer; Ontwikkelen in One Identity Manager en VB.NET. Hier ga je werken Als Ontwikkelaar kom je terecht in een hecht team die zich richt op wetenschappelijke informatie en ICT. Jij bent degene die er voor zorgt dat alle informatie, uit diverse onderzoeken, bij de juiste personen terecht komt.

Bekijk vacature »

Digital Agency is looking for PHP developers!

Functie The team currently has 20 colleagues, consisting of developers (front and backend) and the operations team, which also includes management and two scrum masters. They are looking for a PHP developer who is able to work independently. You will work in one of the three scrum teams and start working on a project for the customer. The interesting thing about this is that you do have variety in terms of work, but at the same time continuously work for existing customers. This also gives you the opportunity to really go into depth and develop innovative technical solutions. In terms

Bekijk vacature »

Fullstack Developer

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in regio Etten-Leur zijn wij op zoek naar een Fullstack Developer met PHP/Laravel ervaring. Je gaat aan de slag met het bouwen van maatwerk software voor klanten die actief zijn in een specifieke markt. Als fullstack developer ben je samen met een enthousiast team van 7 collega’s verantwoordelijk voor de ontwikkeling, beheer en innovatie van informatiesystemen voor klanten in een specifieke branche. Verder ondersteun je complexe uitdagingen van klanten. Je brengt hun wensen in kaart en vertaalt deze door naar maatwerk software. Ervaring met Laravel is een must. Om de klant zo goed mogelijk te

Bekijk vacature »

Functioneel applicatiebeheerder - SOP-SYS-SAM

TenneT is hard groeiend om de onze ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Functioneel Applicatiebeheerder op onze locatie Arnhem die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je gaat samenwerken in een team van circa 15 functioneel applicatiebeheerders en gaat onderdeel uitmaken van een DevOps team. Met dit team ga je applicaties (laten) ontwikkelen en beheren. Hierbij concentreer je je vooral op de functionele aspecten, zodat

Bekijk vacature »

Back-end ontwikkelaar

Functie omschrijving Wil jij meebouwen aan diverse databasesystemen in een klein bedrijf met een platte organisatie? In een team van ruim 10 ontwikkelaars wordt er aan diverse ICT oplossingen gewerkt. Jouw taken hierbij zullen bestaan uit: Het onderhouden en door-ontwikkelen van bestaande databases. Denk hierbij aan schema verbeteringen en performance-tuning. Bij nieuwe ontwikkelingen ga jij ook bezig met het bouwen van het databaseschema. Omdat je in een klein team werkt zal je ook de C# routine verder uitbouwen en ontwikkelen. Ook kan je meedraaien in algemene refactory-, ontwikkel- of testwerkzaamheden. Je zal voornamelijk gebruik maken van de volgende technieken: .NET

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een C# .NET Developer voor een bedrijf in de omgeving van Utrecht! Wil jij werken voor een internationaal bedrijf waar je legio mogelijkheden krijgt als Software Ontwikkelaar? Grijp nu je kans! Je kunt een uitdagende rol gaan vervullen als C#.NET Developer binnen een internationaal bedrijf dat gevestigd is in omgeving van Utrecht. Je zult gaan samenwerken met collega's die over de hele wereld verspreid zitten. Dit bedrijf is zeer vooruitstrevend en werkt met de nieuwste technieken. Als C#.NET Developer ga jij je bezig houden met het volgende: Je blijft op de hoogte van

Bekijk vacature »

Back end developer PHP

Functie Met een complex en uitgebreid e-commerce platform, een eigen PIM-systeem en eigen scan applicatie – krijg jij dagelijks te zien hoe jouw werk gebruikt wordt door miljoenen gebruikers. En we staan qua development pas in de startblokken, aangezien er nog meerdere projecten op de plank liggen te wachten! Ons huidige development team bestaat uit 8 programmeurs. Er wordt dagelijks gereflecteerd op geschreven code, Scrum taken en kennisdelen onderling is een must. Onze voertaal binnen ons team is Engels, dit omdat wij twee internationale collega’s hebben. Ons huidige “IT Landschap” bestaat voornamelijk uit allerlei losse onderdelen die individueel, maar ook

Bekijk vacature »

Front-End Developer

Als Front-End Developer bij Coolblue verbeter je de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Wat doe je als Front-End Developer bij Coolblue? Als Front-end Developer werk je aan de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Je vindt het leuk om samen te werken met de UX designer om stories op te pakken. Je krijgt energie van het bedenken van creatieve oplossingen en presenteert dit graag binnen het team. Daarnaast ben je trots op je werk en verwelkomt alle feedback. Ook Front-end Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te

Bekijk vacature »

Als Front-end developer bijdragen aan het onderwij

Functie Als front-end developer om je terecht in een team van goede en ervaren developers, en ga je werken aan de software die door miljoenen mensen gebruikt wordt. Je bent in staat om designs effectief te vertalen naar werkende feautures en hebt oog voor een goede UX van het product. Je staat voor clean code en goede documentatie. Je ziet toegevoegde waarde in het beoordelen van het werk van collega’s om zo samen te streven naar hoge kwaliteit software en code. Je dagelijkse werk bestaat uit het werken aan componenten in de Storybook. Het verbeteren en refactoren van de huidige

Bekijk vacature »

Consultant Low Code Developer

Functie omschrijving Heb jij verstand van datamodellering, NO CODE Platformen en kun jij het aan om projecten te leiden? Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en ben jij HBO afgestudeerd in de richting van IT? Voor een mooie opdrachtgever in omgeving Delft zijn wij op zoek naar een No Code developer die zich bezig gaat houden met het optimaliseren van bedrijfsprocessen bij klanten. Onderdelen functie Je gaat geen code kloppen maar bedenken hoe applicaties eruit moet komen te zien. Je gaat werken met een non code platform, je kunt denken aan Mendix of Betty Blocks. Je bent verantwoordelijk voor

Bekijk vacature »

C# Developer

Functie omschrijving Voor een softwarebedrijf in de omgeving van Veghel zijn we op zoek naar een C# developer. Word jij blij van ontwikkelen in C# en .NET? Lees dan snel verder! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uit gaan zien: Door middel van ASP.NET, MVC Framework en C# ga je webshops, websites en webapplicaties ontwikkelen. Je zorgt voor de optimalisatie van bestaande software en de automatisering van bedrijfsprocessen. Op basis van de wensen van de klant ga je samen met je collega's ga je op zoek naar de juiste oplossingen en je gaat dit uitwerken tot een mooi eindproduct. Bedrijfsprofiel

Bekijk vacature »

Back-End Web Developer

Als Back-End Web Developer bij Coolblue zorg je ervoor dat onze webshops elke dag een beetje beter zijn. Wat doe je als Back-End Web Developer bij Coolblue? Als Back-End Web Developer werk je met andere development teams samen om onze webshop zo optimaal mogelijk te laten werken en onze klanten blij te maken. Als backend developer weet je de weg in PHP, kan je in Typescript een microservice op zetten of ben je bereid om dit te leren. Ook Web Backend Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen PHP

Bekijk vacature »

Back end developer Python, PHP

Functie Jij als full stack ontwikkelaar zult komen te werken samen met 1 PHP ontwikkelaar een PO en een flexibele schil aan ontwikkelaars . Samen ga je ervoor zorgen dat de huidige producten doorontwikkeld worden. De marketplace is geschreven in PHP Laravel en in de front end React. De roostersoftware is ontwikkeld in Python in combinatie met React in de front end. Jij zult voornamelijk (lees 75%) werken aan de roostersoftware. Momenteel ligt de uitdaging in het feit dat de roostersoftware breder schaalbaar moet worden zodat het voor meerdere flexwerkers ingezet kan worden. Verder willen ze financiële koppelingen gaan maken

Bekijk vacature »
Jasper Sni

Jasper Sni

03/03/2009 11:43:00
Quote Anchor link
Ik zoek een betaalsysteem, waarmee leden credits kunnen kopen, die door iedereen kan worden gebruikt, Engeland, Amerika, Rusland etc.

Weet iemand een werkende?

PHP hulp

PHP hulp

13/11/2024 08:11:00

- wes  -

- wes -

03/03/2009 11:53:00
Quote Anchor link
paypal koppelen aan je creditssysteem, eventueel creditcards als je nog breder wil aanbieden

Jasper Sni

Jasper Sni

03/03/2009 11:59:00
Quote Anchor link
wes schreef op 03.03.2009 11:53:
paypal koppelen aan je creditssysteem, eventueel creditcards als je nog breder wil aanbieden

Oke, ik had al gekeken bij paypal, maar dan moet ik zeker de Amerikaanse hebben, want ik kreeg een Nederlandse versie ervoor, en hoe werkt paypal precies, ik heb het nog nooit gebruikt.

Je krijgt een mail als iemand betaald heeft ofzo en dan moet je zelf de credits aan diegene geven?

- wes  -

- wes -

03/03/2009 12:10:00
Quote Anchor link
Staan zat tutorials over op deze site.

Volgende keer eerst even zelf onderzoek doen hier...

Jasper Sni

Jasper Sni

03/03/2009 12:17:00
Quote Anchor link
wes schreef op 03.03.2009 12:10:
Staan zat tutorials over op deze site.

Volgende keer eerst even zelf onderzoek doen hier...

Ja, doe ik vanavond, ik ben ondertussen ook bezig met een verslag voor Nederlands, dus ik dacht laat ik het intussen maar vragen voor het geval het er niet staat. Dan zie ik dat vanavond wel, bedankt.

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

03/03/2009 12:29:00
Quote Anchor link
Paypal heeft een prachtige API (https://developer.paypal.com/) die je kunt aanroepen. Je kunt het dus volledig automatiseren (eg, dat iemand zelf bepaald hoeveel credits hij wilt hebben, betaald en vervolgens die credits bijgeschreven krijgt als de betaling binnen is) en het is internationaal geaccepteerd.

Jasper Sni

Jasper Sni

03/03/2009 12:57:00
Quote Anchor link
Oke, ik heb een tijdje gekeken, maar kom er echt niet uit.

Ik heb nu de Nederlandse voor me, is dat goed of moet ik een account maken op de US site?

Als dit goed is, hoe in hemelsnaam moet ik dan zoiets maken, het enige wat ik kan krijgen is dat 'maak een knop' gebeuren en daar kan je niet iets doen dat de gebruiker zelf in kan voeren hoeveel credits hij/zij wil.

Daarbij staat er alleen EUR (Euro's) en dus geen ponden, amerikaanse ponden, yen, roebels enz...?

Internationaal heb ik ook al gekeken maar dan krijg ik iets over exporteren, lijkt me ook niet goed...

Jasper Sni

Jasper Sni

03/03/2009 14:39:00
Quote Anchor link
Iemand een idee?

Gelieve Niet Bumpen::
Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten heet bumpen. Bumpen is pas na 24 uur toegestaan en kan een reden zijn voor de admins en moderators om een topic te sluiten. Gebruik indien nodig de Afbeelding knop om je tekst aan te passen.

SanThe.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jasper Sni

Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

03/03/2009 14:42:00
Quote Anchor link
wes schreef op 03.03.2009 11:53:

Paypal heeft toch ondersteuning voor credit cards.. Dus dat is niet eens nodig. En je kunt bij paypal geloof ik met je credit card al betalen zonder een account aan te maken.

Jasper Sni

Jasper Sni

03/03/2009 14:46:00
Quote Anchor link
Tommy schreef op 03.03.2009 14:42:
Paypal heeft toch ondersteuning voor credit cards.. Dus dat is niet eens nodig. En je kunt bij paypal geloof ik met je credit card al betalen zonder een account aan te maken.

Klopt, dat had ik al ergens gelezen ja.

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

03/03/2009 14:47:00
Quote Anchor link
1) Het is niet de bedoeling om binnen anderhalf uur je topic omhoog te kicken.
2) Ik ben er niet van overtuigd dat je binnen 30 minuten serieus naar de documentatie gekeken hebt...
3) Wat voor PHP niveau kan ik je op inschatten? Kan je goed/veilig programmeren en weet je waar je aan begint?

Jasper Sni

Jasper Sni

03/03/2009 14:51:00
Quote Anchor link
Arjan Kapteijn schreef op 03.03.2009 14:47:
1) Het is niet de bedoeling om binnen anderhalf uur je topic omhoog te kicken.
2) Ik ben er niet van overtuigd dat je binnen 30 minuten serieus naar de documentatie gekeken hebt...
3) Wat voor PHP niveau kan ik je op inschatten? Kan je goed/veilig programmeren en weet je waar je aan begint?

1) Ik weet het, wil alleen snel verder kunnen, sorry daarvoor
2) Probleem is dat ik geen informatie kan vinden, heb alles doorzocht maar kom steeds bij hetzelfde uit; hoe je rekeningen moet openen, maar geen documentatie over zakelijke onderwerpen.
3) Geen idee hoe je me kunt inschatten, op dit moment ben ik bezig met www.pokebox.co.cc misschien dat je daaraan kan zien hoe hoog mijn niveau zit...

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

03/03/2009 14:59:00

Jasper Sni

Jasper Sni

03/03/2009 14:59:00
Quote Anchor link
Arjan Kapteijn schreef op 03.03.2009 14:59:

Ja dat had ik gedaan, maar het enige wat ik kon doen was een test-account aanmaken en mn systeem testen, toch? :s

- wes  -

- wes -

03/03/2009 15:04:00
Quote Anchor link
Jasper, ga er eerst even een goede dag nonstop mee aan de gang en lees tuts en guides door. Dan met vragen post je nog maar een keertje.
Komt op me over alsof je maar wil dat we het voor je gaan voorkauwen, dit kan je prima zelf.

Zet het op, test het, pas het aan, test het nog meer, bouw het uit , dan kom je pas met vragen.

Jasper Sni

Jasper Sni

03/03/2009 15:07:00
Quote Anchor link
wes schreef op 03.03.2009 15:04:
Jasper, ga er eerst even een goede dag nonstop mee aan de gang en lees tuts en guides door. Dan met vragen post je nog maar een keertje.
Komt op me over alsof je maar wil dat we het voor je gaan voorkauwen, dit kan je prima zelf.

Zet het op, test het, pas het aan, test het nog meer, bouw het uit , dan kom je pas met vragen.

Nee ik wil niet dat jullie het voorkauwen, daar leer k niks van.
Ik zie nu waarom het niet lukte, ik kwam opeens ergens en ze vertelden me dat ik op de oude site zat, developer.paypal.com is oud, nu zit ik op de nieuwe en ik heb de documentatie voor me, ik ga het lezen.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.