Betaalsysteem Internationaal

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Junior .NET Developer

Dit ga je doen Als junior .NET Developer lever je met jouw oplossingen direct een bijdrage aan de bedrijfsprocessen van de klanten. Werkzaamheden waar jij je zoal mee bezig houdt zijn; Het ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van de draaiende platforms van de klanten; Softwareontwikkeling middels C#, .NET; Klantcontact om de wensen te bespreken en uit te werken; Optimaliseren van de (huidige) bedrijfsprocessen; De IT-afdeling bestaat uit 30 personen verdeeld over 3 teams. Het team waar je in terecht komt bestaat uit ongeveer tien man. Het is een team wat bestaat uit betrokken collega’s, waar iedereen bereidt is om elkaar te

Bekijk vacature »

Senior Software developer PHP

Functie Jij als senior PHP ontwikkelaar komt te werken in 1 van onze SCRUM teams. Momenteel werken er zo’n 30 developers binnen onze organisatie Jij gaat de brug zijn tussen het bouwen van verschillende functionaliteiten binnen onze applicaties en deze vervolgens te integreren in onze centrale hub. Je start je dag om 9 uur met een stand up en dan pak je je taken op voor de dag. Een greep van jouw taken zijn: – Het bedenken en uitbouwen van features binnen de verschillende applicaties – Onderhouden van CI/CD pipelines – Bezighouden met Security & Privacy Eisen • Minimaal 4

Bekijk vacature »

Embedded Software Developer

Functie omschrijving Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Ridderkerk zijn wij op zoek naar een Embedded Software developer. Ben jij enthousiast en een echte team player? Lees dan snel of dit iets voor jou is! Binnen deze rol houdt jij je bezig met alle werkzaamheden die nodig zijn om een functionaliteit te bouwen. Denk aan ontwerpen, architectuur, programmeren en algoritmes. Je voert test en validatie werkzaamheden uit bij de implementatie bij de klant. Ben jij een Embedded Software Developer die affiniteit heeft met de allernieuwste technieken? Laat dan snel wat van je horen! Bedrijfsprofiel Onze opdrachtgever bestaat uit een groot

Bekijk vacature »

Software Developer C++ en Perl

Ben je een slimme en enthousiaste universitair opgeleide bèta die graag bij een relatief klein softwarebedrijf wil werken waar de sfeer goed is en eigen inbreng gewaardeerd wordt? Wij, IntelliMagic in Leiden, ontwikkelen technisch hoogwaardige software op het gebied van IT infrastructuur performance analytics. Het type software zorgt voor intellectueel interessante uitdagingen. We ontwerpen de producten zelf en verkopen deze als off-the-shelf software aan grote bedrijven in Europa en de VS. Wij zoeken een ervaren C++ software engineer met kennis van Perl voor een van onze ontwikkelteams. Werkzaamheden Samen met de andere ontwikkelaars specificeren, ontwerpen en implementeren van nieuwe functionaliteit

Bekijk vacature »

PHP Laravel Ontwikkelaar

Functie omschrijving Weet jij alles over Laravel en krijg je energie van het developen van software hiermee? Laat het weten want wij zoeken een PHP/Laravel developer in regio 's-Hertogenbosch voor klein bedrijf welke softwareoplossingen maakt voor hun klanten. Jouw taken hierbij: Softwareapplicaties ontwikkelen en verder optimaliseren in veel diverse projecten op basis van Agile/Scrum. Documentatie schrijven over applicaties. Uitleg geven over software en applicaties Klantcontact hebben over bestaande applicaties. Techstack: PHP, Laravel, HTML, CSS, Javascript. Bedrijfsprofiel Deze organisatie zit in de regio van 's-Hertogenbosch en is een klein bedrijf. Er werken circa 15 medewerkers, verdeeld in meerdere teams, zoals back-end

Bekijk vacature »

Ervaren C#.NET developer

Functieomschrijving We zijn op zoek naar een ervaren C#.NET programmeur voor een moderne werkgever in de regio Prinsenbeek. Als programmeur zal je bezig zijn met het ontwikkelen van op maat gemaakte webapplicaties voor verschillende klanten, waarbij je ervoor zorgt dat complexe processen zo goed mogelijk worden ondersteund. Je takenpakket omvat onder andere: Werken met databases en dataopslagoplossingen, implementeren van beveiligingsoplossingen en het waarborgen van de beveiliging van applicaties en gegevens, evenals het schrijven van technische documentatie en gebruikershandleidingen. Het ontwikkelen en onderhouden van C#.NET-applicaties. Bijdragen aan het ontwerp en de architectuur van softwaretoepassingen. Het schrijven van hoogwaardige en herbruikbare codes.

Bekijk vacature »

Productontwikkelaar Food

Wat ga je doen Als Productontwikkelaar Food ga je nieuwe producten ontwikkelen en bestaande producten verbeteren. Je bent hierbij betrokken bij het gehele proces: van productconcept naar proefreceptuur, het realiseren va het product (op kleine schaal) en het testen van producten in een productieomgeving. Verder: Bewaak je de status van verschillende fases van productontwikkeling en lever je tijdig de benodigde data aan Ben je bezig met de optimalisatie van oude en nieuwe recepturen Begeleid of organiseer je proefsessies (sensorisch onderzoek) in het team en/of bij klanten Onderhoud je contacten met de klanten, leveranciers van grondstoffen e.a. externe partijen Houd je

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Developer

Functie omschrijving Gaat jouw hart sneller kloppen van software developen in C#.NET? Voor een softwarebedrijf in regio Den Bosch zijn wij op zoek naar een C# programmeur. Lees snel verder! Wat ga je doen? Je gaat werken met C# en ASP.NET MVC Framework om onder meer webapplicaties, webshops en websites te ontwikkelen. Je optimaliseert de bestaande software en helpt mee aan het automatiseren van bedrijfsprocessen. Je gaat samen met je collega's de juiste oplossing op basis van de wensen van de klanten uitwerken tot een mooi product. Bedrijfsprofiel Het ontwikkelen van softwareoplossingen en kantoorautomatiseringen is waar dit bedrijf voor staat.

Bekijk vacature »

Mendix Developer

Functie Wat ga je doen als Mendix Developer? We leven in een wereld die snel ontwikkelt en veranderd, ook nemen bedrijfsbelangen toe en blijken risico’s moeilijker in te schatten, daarom wij op zoek naar Junior, Medior en Senior Developers die bedrijven kunnen helpen met hun screeningproces en zorgen dat deze efficiënt en 100 procent AVG compliant is. Het concept achter Mendix is duidelijk. De klant heeft een vraag/probleem. Dit kunnen we door middel van slimme software oplossen. In plaats van te werken met de nieuwste technieken en tools, wordt er gekozen voor het implementeren en maken van software dat op

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Functie As a Senior .NET developer you will work in our Research & development team. Our team consists of 17 colleagues! We are currently busy setting up a completely new architecture for a new product. We use VS2022 and .NET 6.0 for our new product. Your function is therefore mainly backend oriented. Since we develop measuring equipment for the chemical industry, it is also very important to develop high-quality software for its control. You are also responsible for designing, implementing and testing new features. For this position its also very important to ensure future-proof and sustainable architecture. Eisen - A

Bekijk vacature »

PHP Back-end Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Starter Werklocatie: Nijmegen Vacature ID: 13633 Introductie OUr client develop websites, webshops, and digital environments that are used by many visitors daily. They are seeking an experienced PHP-Developer Back-end to join the team. If you're looking for a position where you can tackle challenging, innovative, and multidisciplinary ICT projects and make a difference, this vacancy might be for you! Functieomschrijving As a PHP developer, you'll develop websites and digital environments used by many visitors daily. You'll work as a back-end developer and want to continuously develop in this field. You can work independently and efficiently,

Bekijk vacature »

Software developer (Python)

Functie Je komt te werken in het IT-team bestaande uit de Lead developer en 4 (medior/senior) developers. Gezamenlijk werken jullie aan de verbetering en uitbreiding van de software. Binnen het development team is er veel vrijheid en zelfstandigheid, zonder dat ze hiermee afdoen aan de kwaliteit. Zo hebben ze elke ochtend een korte stand-up (10:00 uur) en houden ze zo nu en dan pair-programming sessies. Ook is er een hele professionele ontwikkelcyclus waarbij code altijd eerst door een collega wordt getest voordat het naar deployement gaat. Je hebt in je werk oog voor kwaliteit, risico’s en het klantbelang. Communicatie met

Bekijk vacature »

C#.NET Developer Jr. Functie

Functie omschrijving Bouw jij graag aan applicaties om processen in distributiecentra te optimaliseren? Wij zijn op zoek naar een C#.NET ontwikkelaar in regio Breda die hier graag een steentje aan bijdraagt! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je krijgt veel vrijheid in de keuze van de technieken die je gaat gebruiken. Uiteraard wel binnen de gestelde kaders, en door gebruik te maken van het .NET platform. Je gaat aan de slag met de ontwikkeling van een nieuwe module binnen de WMS suite van dit bedrijf. Deze "carrier" module gaat er voor zorgen dat de selectie van een vervoerder volledig

Bekijk vacature »

Backend Developer Integraties API HBO REST

Samengevat: Deze werkgever is een IT-consultancy. Wil jij werken als Backend Developer Integraties? Heb jij kennis van gangbare berichtformaten? Vaste baan: Backend Developer Integraties API HBO €3.100 - €4.400 Zij bieden innovatieve oplossingen die bedrijven efficiënter en wendbaarder maken, waardoor onze klanten zich net zo snel kunnen ontwikkelen als de business van hen vraagt. Bij bij hun werk je aan onze eigen bedrijfsapplicaties. Je ontwikkelt met ons de meest nieuwe software. Wij blinken uit als het gaat om de inzet van technologie. Deze werkgever staat open voor elke nieuwe trend. Onze systemen zijn groot en ingewikkeld. Hou jij van diepgang

Bekijk vacature »
Jasper Sni

Jasper Sni

03/03/2009 11:43:00
Quote Anchor link
Ik zoek een betaalsysteem, waarmee leden credits kunnen kopen, die door iedereen kan worden gebruikt, Engeland, Amerika, Rusland etc.

Weet iemand een werkende?

PHP hulp

PHP hulp

07/01/2025 05:13:32

- wes  -

- wes -

03/03/2009 11:53:00
Quote Anchor link
paypal koppelen aan je creditssysteem, eventueel creditcards als je nog breder wil aanbieden

Jasper Sni

Jasper Sni

03/03/2009 11:59:00
Quote Anchor link
wes schreef op 03.03.2009 11:53:
paypal koppelen aan je creditssysteem, eventueel creditcards als je nog breder wil aanbieden

Oke, ik had al gekeken bij paypal, maar dan moet ik zeker de Amerikaanse hebben, want ik kreeg een Nederlandse versie ervoor, en hoe werkt paypal precies, ik heb het nog nooit gebruikt.

Je krijgt een mail als iemand betaald heeft ofzo en dan moet je zelf de credits aan diegene geven?

- wes  -

- wes -

03/03/2009 12:10:00
Quote Anchor link
Staan zat tutorials over op deze site.

Volgende keer eerst even zelf onderzoek doen hier...

Jasper Sni

Jasper Sni

03/03/2009 12:17:00
Quote Anchor link
wes schreef op 03.03.2009 12:10:
Staan zat tutorials over op deze site.

Volgende keer eerst even zelf onderzoek doen hier...

Ja, doe ik vanavond, ik ben ondertussen ook bezig met een verslag voor Nederlands, dus ik dacht laat ik het intussen maar vragen voor het geval het er niet staat. Dan zie ik dat vanavond wel, bedankt.

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

03/03/2009 12:29:00
Quote Anchor link
Paypal heeft een prachtige API (https://developer.paypal.com/) die je kunt aanroepen. Je kunt het dus volledig automatiseren (eg, dat iemand zelf bepaald hoeveel credits hij wilt hebben, betaald en vervolgens die credits bijgeschreven krijgt als de betaling binnen is) en het is internationaal geaccepteerd.

Jasper Sni

Jasper Sni

03/03/2009 12:57:00
Quote Anchor link
Oke, ik heb een tijdje gekeken, maar kom er echt niet uit.

Ik heb nu de Nederlandse voor me, is dat goed of moet ik een account maken op de US site?

Als dit goed is, hoe in hemelsnaam moet ik dan zoiets maken, het enige wat ik kan krijgen is dat 'maak een knop' gebeuren en daar kan je niet iets doen dat de gebruiker zelf in kan voeren hoeveel credits hij/zij wil.

Daarbij staat er alleen EUR (Euro's) en dus geen ponden, amerikaanse ponden, yen, roebels enz...?

Internationaal heb ik ook al gekeken maar dan krijg ik iets over exporteren, lijkt me ook niet goed...

Jasper Sni

Jasper Sni

03/03/2009 14:39:00
Quote Anchor link
Iemand een idee?

Gelieve Niet Bumpen::
Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten heet bumpen. Bumpen is pas na 24 uur toegestaan en kan een reden zijn voor de admins en moderators om een topic te sluiten. Gebruik indien nodig de Afbeelding knop om je tekst aan te passen.

SanThe.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jasper Sni

Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

03/03/2009 14:42:00
Quote Anchor link
wes schreef op 03.03.2009 11:53:

Paypal heeft toch ondersteuning voor credit cards.. Dus dat is niet eens nodig. En je kunt bij paypal geloof ik met je credit card al betalen zonder een account aan te maken.

Jasper Sni

Jasper Sni

03/03/2009 14:46:00
Quote Anchor link
Tommy schreef op 03.03.2009 14:42:
Paypal heeft toch ondersteuning voor credit cards.. Dus dat is niet eens nodig. En je kunt bij paypal geloof ik met je credit card al betalen zonder een account aan te maken.

Klopt, dat had ik al ergens gelezen ja.

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

03/03/2009 14:47:00
Quote Anchor link
1) Het is niet de bedoeling om binnen anderhalf uur je topic omhoog te kicken.
2) Ik ben er niet van overtuigd dat je binnen 30 minuten serieus naar de documentatie gekeken hebt...
3) Wat voor PHP niveau kan ik je op inschatten? Kan je goed/veilig programmeren en weet je waar je aan begint?

Jasper Sni

Jasper Sni

03/03/2009 14:51:00
Quote Anchor link
Arjan Kapteijn schreef op 03.03.2009 14:47:
1) Het is niet de bedoeling om binnen anderhalf uur je topic omhoog te kicken.
2) Ik ben er niet van overtuigd dat je binnen 30 minuten serieus naar de documentatie gekeken hebt...
3) Wat voor PHP niveau kan ik je op inschatten? Kan je goed/veilig programmeren en weet je waar je aan begint?

1) Ik weet het, wil alleen snel verder kunnen, sorry daarvoor
2) Probleem is dat ik geen informatie kan vinden, heb alles doorzocht maar kom steeds bij hetzelfde uit; hoe je rekeningen moet openen, maar geen documentatie over zakelijke onderwerpen.
3) Geen idee hoe je me kunt inschatten, op dit moment ben ik bezig met www.pokebox.co.cc misschien dat je daaraan kan zien hoe hoog mijn niveau zit...

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

03/03/2009 14:59:00

Jasper Sni

Jasper Sni

03/03/2009 14:59:00
Quote Anchor link
Arjan Kapteijn schreef op 03.03.2009 14:59:

Ja dat had ik gedaan, maar het enige wat ik kon doen was een test-account aanmaken en mn systeem testen, toch? :s

- wes  -

- wes -

03/03/2009 15:04:00
Quote Anchor link
Jasper, ga er eerst even een goede dag nonstop mee aan de gang en lees tuts en guides door. Dan met vragen post je nog maar een keertje.
Komt op me over alsof je maar wil dat we het voor je gaan voorkauwen, dit kan je prima zelf.

Zet het op, test het, pas het aan, test het nog meer, bouw het uit , dan kom je pas met vragen.

Jasper Sni

Jasper Sni

03/03/2009 15:07:00
Quote Anchor link
wes schreef op 03.03.2009 15:04:
Jasper, ga er eerst even een goede dag nonstop mee aan de gang en lees tuts en guides door. Dan met vragen post je nog maar een keertje.
Komt op me over alsof je maar wil dat we het voor je gaan voorkauwen, dit kan je prima zelf.

Zet het op, test het, pas het aan, test het nog meer, bouw het uit , dan kom je pas met vragen.

Nee ik wil niet dat jullie het voorkauwen, daar leer k niks van.
Ik zie nu waarom het niet lukte, ik kwam opeens ergens en ze vertelden me dat ik op de oude site zat, developer.paypal.com is oud, nu zit ik op de nieuwe en ik heb de documentatie voor me, ik ga het lezen.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.