beveiliging

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Lead C++ Developer

The role of Lead C++ Developer As Lead C++ Developer at KUBUS you will be responsible for the implementation design of requirements and the software architecture of the desktop applications of BIMcollab, our platform for 3D model validation and issue management aimed at improving the quality of 3D building design models. Better 3D models lead to better buildings, thus contributing to the sustainability of the built environment with smarter use of materials, less waste and energy-efficient buildings. A good user experience is of paramount importance to us; we go for innovation and quality in our development. In your role as

Bekijk vacature »

Front-End React Developer

As a Front-End React Developer you improve the user-experience of our web applications for your colleagues in Coolblue. How do I become a Front-End React Developer at Coolblue? As a Front-End React Developer you are responsible for developing user interface components and implementing them using React.js concepts and workflows. You work with the UX Designer and get energy from coming up with creative solutions and present these within the team. During the day you gather and welcome feedback on your technical and soft skills. Would you like to become a Front-End React Developer at Coolblue? Read below if the job

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een andere uitdaging? Voor een erkende werkgever in de omgeving van Breda zijn wij op zoek naar een Fullstack developer. Kennis of ervaring met C# & SQL is een must! Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten; Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de software; Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in

Bekijk vacature »

Medior/senior Front-end developer (Vue.js)

Functie Als Front-end developer ben je uiteindelijk overkoepelend aan de slag voor de 3 ontwikkelteams die ieder aan een specifiek product werken. In samenwerking met de UX-designer en de huidige Front-end developer zorg je voor gebruiksvriendelijke software. Lijkt het jou interessant om complexe problemen op te lossen en feautures naar een hoger niveau te tillen? En vind je het niet erg om oudere delen van de applicaties te refactoren i.c.m. het toevoegen van nieuwe functionaliteiten? Dan komen wij graag met je in contact. Eisen • HBO werk- en denkniveau (ze kijken niet naar papieren, maar naar denkniveau, motivatie en zelfredzaamheid)

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar PHP

Functie omschrijving Full Stack Software Ontwikkelaar gezocht! Voor een bedrijf in de regio van Ermelo zijn wij op zoek naar een Software Ontwikkelaar die gaat bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van SaaS applicatie van dit bedrijf. Hierbij ga jij voor- en samenwerken met de klanten van de organisatie, het is hierbij dus van groot belang dat je communicatief vaardig bent en dat je beschikt over beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal. Bedrijfsprofiel Waar ga je werken? Altijd al in een echt familiebedrijf willen werken? Dan is dit je kans! Het bedrijf waar je komt te

Bekijk vacature »

Scrum Master

TenneT is hard groeiend om de onze ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Scrum master op onze locatie Arnhem die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je begeleidt twee teams binnen de afdeling Platform Services (PLS). Je helpt mee de devops manier van werken van de teams verder door te ontwikkelen. Je helpt de PO bij het managen van de product backlog; het voorbereiden van

Bekijk vacature »

HBO startersfunctie .NET Ontwikkelaar

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Ben je in januari 2023 klaar met je HBO opleiding en zoek je een mooie uitdaging? Wacht niet langer en solliciteer direct! Voor een familiebedrijf in de regio van Boxtel ben ik op zoek naar een C#.NET Ontwikkelaar. Jij gaat aan de slag met de (door)ontwikkeling van de maatwerksoftware projecten en gaat ook nieuwe software bouwen, middels de Microsoft-stack. Het bedrijf maakt gebruik van de volgende technieken: C# & ASP.NET; MVC; MS SQL; Entity Framework; Je krijgt hier veel tijd om te leren en eventueel door te groeien en het

Bekijk vacature »

Senior Software developer PHP

Functie Jij als senior PHP ontwikkelaar komt te werken in 1 van onze SCRUM teams. Momenteel werken er zo’n 30 developers binnen onze organisatie Jij gaat de brug zijn tussen het bouwen van verschillende functionaliteiten binnen onze applicaties en deze vervolgens te integreren in onze centrale hub. Je start je dag om 9 uur met een stand up en dan pak je je taken op voor de dag. Een greep van jouw taken zijn: – Het bedenken en uitbouwen van features binnen de verschillende applicaties – Onderhouden van CI/CD pipelines – Bezighouden met Security & Privacy Eisen • Minimaal 4

Bekijk vacature »

Applicatie ontwikkelaar

Functie omschrijving Zelfstandige applicatie ontwikkelaar gezocht voor familiair bedrijf in omgeving Rotterdam! Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en zoek jij een informele werkgever waar je zelfstandig kunt werken binnen een leuk IT team, lees dan snel verder want wie weet zijn wij op zoek naar jou! Binnen deze rol houdt jij je met het volgende bezig: Onderhouden en ontwikkelen van de IT systemen; Opzetten van Azure Cloud systemen, denk aan interfaces, hardware op de Cloud, webportalen of BI functies; Werken aan scripts binnen verschillende software applicaties, denk aan ERP en CAD; Ontwikkelen en implementeren van MS PowerApps

Bekijk vacature »

C++ Developer

Functieomschrijving Ben jij als software engineer toe aan een nieuwe uitdaging? Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor het maken van de procesbesturingsoftware gebruiken onze projectteams een in C++ en C# geschreven tool. Dit is een gedistribueerd object framework wat alle kernfuncties biedt voor een procesautomatisering. Verder zullen jouw werkzaamheden o.a. bestaan uit: Analyseren van vragen en wensen van gebruikers en deze vertalen naar een functioneel ontwerp; Ontwerpen, programmeren en testen van productaanpassingen; Implementeren van nieuwe productreleases in de projectteams; Continu toetsen van het effect van nieuwe releases op andere tools en processen; Inzichtelijk maken van voortgang omtrent softwarewerkzaamheden,

Bekijk vacature »

PHP Developer

Zie jij mogelijkheden om onze tooling technisch te verbeteren en uit te bouwen? Over Jobmatix Jobmatix is een innovatieve en internationale speler op het gebied van jobmarketing. Onze jobmarketing automation tool helpt organisaties bij het aantrekken van nieuw talent door vacatures digitaal, geautomatiseerd en op een efficiënte manier te adverteren en onder de aandacht te brengen bij de doelgroep op 25+ jobboards. Volledig performance-based, waarbij organisaties betalen op basis van cost per click of cost per applicant. Maandelijks wordt onze jobmarketing automation tool al gebruikt door vele directe werkgevers, intermediairs en mediabureaus, waaronder Picnic, Rijkswaterstaat, AdverOnline, Schiphol, DPA, Teleperformance en

Bekijk vacature »

High level C++ QT Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 13486 Introductie Would you like to be involved in every aspect of software development for our exceptional products, from specification and design to testing and integration? If you're passionate about software development and eager to apply your programming skills to create customer-focused deliverables, then this is the perfect chance for you to expand your expertise. You can become a member of our Machine Control department's data-driven development team, where you'll design and build software solutions that optimize machine productivity. As a senior software design engineer, you'll participate in all phases

Bekijk vacature »

.NET Developer Shared Driving

Bedrijfsomschrijving Onze klant richt zich op het toegankelijker maken van steden, een fantastisch mooi streven. Hoe ze dat doen? Met eigen ontwikkelde software, waarmee vervoersmiddelen gedeeld kunnen worden. Deze inspirerende werkgever maakt een maatschappelijke impact en dat doen ze nu al zo'n 25 jaar! Het bedrijf is gevestigd in het centrum van Rotterdam en kent ongeveer zo'n 90 medewerkers. Het personeel is lekker gewoon gebleven! Iedereen kleedt zich zoals hij of zij dat zou willen en de sfeer is er erg fijn. Een leuke werkgever om voor te werken, en bovendien zijn er voor jou als Software Developer veel mooie

Bekijk vacature »

Network Engineer (f/m/d) in Heidelberg

Network Engineer (f/m/d) The IT Services team operates and supports the IT infrastructure and services at EMBL headquarters in Heidelberg and at the laboratory’s sites in Barcelona and Rome. As part of IT Services, the Network team is responsible for managing and developing the network infrastructure in our data centres, on campus, and to our external network providers. As a leading scientific institution with highly data-intensive research, extensive data flows at and between the laboratory’s six sites and to the Internet, EMBL is connected to national and international scientific networks using state-of-the-art technologies from vendors including Cisco, Extreme Networks and

Bekijk vacature »

Software developer (Python)

Functie Je komt te werken in het IT-team bestaande uit de Lead developer en 4 (medior/senior) developers. Gezamenlijk werken jullie aan de verbetering en uitbreiding van de software. Binnen het development team is er veel vrijheid en zelfstandigheid, zonder dat ze hiermee afdoen aan de kwaliteit. Zo hebben ze elke ochtend een korte stand-up (10:00 uur) en houden ze zo nu en dan pair-programming sessies. Ook is er een hele professionele ontwikkelcyclus waarbij code altijd eerst door een collega wordt getest voordat het naar deployement gaat. Je hebt in je werk oog voor kwaliteit, risico’s en het klantbelang. Communicatie met

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 6 7 volgende »

Jaap V

Jaap V

16/12/2009 12:38:00
Quote Anchor link
hmm,
ik snap er niets meer van...
hij hoort nu toch gewoon te werken!

ga wel eens helemaal overnieuw beginnen met een tutorial...

mischien heb ik dan meer succes...

PHP hulp

PHP hulp

23/11/2024 08:28:30

Jaap V

Jaap V

16/12/2009 12:55:00
Quote Anchor link
hmm ik ben wat verder,

als ik gewoon Jan:Jan in het htpasswd bestand zet,
dan kan ik gewoon inloggen...

maar zodra ik het codeer staat er weer foute naam...
er gaat dus blijkbaar iets mis met het coderen...

excuus --dubbelpost--
ging mis door andere pagina,

nu nog een vraag,

als ik eenmaal die gegevens het ingevoerd,
dan blijft hij ingelogd,
ook start ik site opnieuw,
tot hoelang blijft dit geldig?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jaap V

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

16/12/2009 13:08:00
Quote Anchor link
Ik geloof totdat je alle browservenster af hebt gesloten.
Misschien kan je de waardes uit $_SERVER['PHP_AUTH_USER'] en $_SERVER['PHP_AUTH_PW'] unsetten met http://php.net/unset om zo uit te kunnen loggen.

Jaap V

Jaap V

16/12/2009 13:20:00
Quote Anchor link
heb eindelijk mijn wachtwoord gecodeerd gekregen,
hebh et gedaan via :

http://www.htaccesstools.com/htpasswd-generator/

en inderdaad als ik browser afsluit moet hij overnieuw inloggen,
dit vindt ik wel voldoende...

nu heb ik dus .htacces beveiliging (complete site) en het gewone oude inloggen... (cookie user+pass)

ook had ik de mysql_fetch_array veranderd naar mysql_fetch_assoc...
is er nog iets meer wat ik kan overwegen?

alvast erg bedankt hier :)

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

16/12/2009 13:47:00
Quote Anchor link
Dat laatste punt is geen beveiligingspunt, maar performance.

Je hebt nu dus als ik goed begrijp twee inlogsystemen, eentje met .htaccess, en vervolgens je inlog PHP-script daarachter? Klinkt erg onpraktisch...

Jaap V

Jaap V

16/12/2009 13:56:00
Quote Anchor link
ja ik heb inderdaad 2 inlogschermen,

maar mij lijkt het niet zo onpraktisch,
omdat ik administrater recten enzo heb ingedeeld bij 2de login scherm...
in het php script dus...
en omdat je met die andere niet kan uitloggen :P

en als ze bij een klant zijn geweest,
en internet explorer niet kunnen afsluiten (tabladen etc...)
dan kunnen die personen zo weer op die site...

John Cena

John Cena

16/12/2009 13:59:00
Quote Anchor link
Mja, of je het nog strakker moet beveiligen weet ik niet.

Wat je ook kunt doen is hem gedwongen om het uur in te laten loggen ofzo.

Jaap V

Jaap V

16/12/2009 14:11:00
Quote Anchor link
met de .htacces bedoel je?

dit lijkt me opzich geen slecht idee...

hoe ga ik ditmaal te werk?

John Cena

John Cena

16/12/2009 14:16:00
Quote Anchor link
Nee, dat doe je nu met PHP: )

Jaap V

Jaap V

16/12/2009 14:23:00
Quote Anchor link
ja ik heb al dat ze automatsich uitgelogd worden met het php script,
dat ze overnieuw moeten inloggen op dat php inlog scherm,

dit zal zo voldoende beveiliging zijn dan?

John Cena

John Cena

16/12/2009 14:36:00
Quote Anchor link
Dat denk ik wel ja :)

Jaap V

Jaap V

17/12/2009 10:17:00
Quote Anchor link
site online gezet,
maar krijg nu niet meer het venster van .htaccess?

kan dit liggen dat het uitstaat op de server?

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

17/12/2009 10:18:00
Quote Anchor link
Kan, onthoud wel dat .htaccess niet werkt op Windows Servers.
Zie ook de output phpinfo().

Jaap V

Jaap V

17/12/2009 10:23:00
Quote Anchor link
System Windows NT WEBSERVER 6.0 build 6001

hmm jammer dan,
ik was al begonnen met jou script inbouwen...
maar ik krijg een error...

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
Notice: Undefined index: id in Z:\Kopie_van_KLAAAAAR\UsbWebserver\Root\website\functions.php on line 60

Notice: Undefined index: hash in Z:\Kopie_van_KLAAAAAR\UsbWebserver\Root\website\functions.php on line 60

Notice: Undefined index: id in Z:\Kopie_van_KLAAAAAR\UsbWebserver\Root\website\functions.php on line 50

Notice: Undefined index: hash in Z:\Kopie_van_KLAAAAAR\UsbWebserver\Root\website\functions.php on line 50

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

17/12/2009 10:25:00
Quote Anchor link
Is geen error maar een notice, komt door verouderde code die ik spoedig ga fixxen in nieuwe release (+ betere code)
Leuk lapmiddel:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
error_reporting(E_ALL ^E_NOTICE);

En ja, toen ik het 2 jaar terug scriptte hield ik nog niet echt veel rekening met error_reporting op maximaal.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - Ariën -

Jaap V

Jaap V

17/12/2009 10:30:00
Quote Anchor link
hmm moet ik die ergens weghalen of erin zetten?

mij lijkt weghalen, :p
maar zie hem zo vlug nergens staan...

is dit ook een veilig script?

http://www.sitemasters.be/scripts/1/4/85/PHP/loginscript_mbv_sessies_v1.2
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jaap V

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

17/12/2009 10:36:00
Quote Anchor link
die code moet je in je config plaatsen. Verder is mijn inlogscript erg veilig (ligt er ook aan hoe je jouw cookies behandeld, en dat je zelf geen XXS toe staat). Hoewel in een volgende versie een inlogsessie aan je IP kan worden gekoppeld wat weer voordelen zal bieden.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - Ariën -

Jaap V

Jaap V

17/12/2009 10:40:00
Quote Anchor link
hmm,
de error is weg...
maar als ik nu op login druk...
dan laad hij even,
maakt hij de velden leeg...
en gebeurt er niets...?

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

17/12/2009 10:43:00
Quote Anchor link
Voorbeeld? Heb je het script verder aangepast?

Jaap V

Jaap V

17/12/2009 10:44:00
Quote Anchor link
nee ik ehb niets aangepast,
ik heb hem wel meteen geimporteerd...
en niet alles is er al in gezet...

ik ga hem even uploaden en laat het wel zien...

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 6 7 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.