bewerken database
rob migaleddu
15/03/2017 00:15:12ik heb mijn database back-up gedownload en de mysql file bewerkt door er enkele comando's erin te doen
maar het probleem is als ik deze database wil terug zetten dan zegt mijn database succesvol
maar als ik het daarna weer afhaal zie ik dat de oude file er nog p staat ipv de nieuwe
weet iemand raad
alvast bedankt rob
maar het probleem is als ik deze database wil terug zetten dan zegt mijn database succesvol
maar als ik het daarna weer afhaal zie ik dat de oude file er nog p staat ipv de nieuwe
weet iemand raad
alvast bedankt rob
PHP hulp
22/11/2024 10:50:46rob migaleddu
15/03/2017 00:33:21rob migaleddu
15/03/2017 00:39:07Dat zal lastig worden met de records. Stel dat je in de ene database een record met ID nummer 42 hebt, die in de andere weer niet bestaat. Moet die dan wel of niet overgezet worden? En wat als die met een heel ander record is gekoppeld.
Daarom kan je het niet eenvoudig overschrijven, want je kan daarmee je hele relaties tussen de records om zeep helpen.
Dus:
- database leegmaken, en de backup terugzetten.
- nieuwe database aanmaken, backup terugzetten en de database in de connectie van je script aanpassen.
Daarom kan je het niet eenvoudig overschrijven, want je kan daarmee je hele relaties tussen de records om zeep helpen.
Dus:
- database leegmaken, en de backup terugzetten.
- nieuwe database aanmaken, backup terugzetten en de database in de connectie van je script aanpassen.
Gewijzigd op 15/03/2017 00:44:24 door - Ariën -