bij een tabel boven in

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Nvt nvt

nvt nvt

15/04/2008 14:51:00
Quote Anchor link
hallo

het klinkt misschien wat vaag,
ik ben een site aan het maken voor een vriend van me, ik heb besloten om de template maar later te maken en nu wil ik even iets tijdelijk,
nu heb ik dit:

<table>
<tr><td>
<!-- header -->
</td></tr>
<tr><td>
<table>
<tr><td><!-- menu links --></td><td><!-- tekst enzo --></td><td><!-- menu rechts --></td></tr>
</table>

</td></tr>
</table>
maar als ik een menu van 400 pixels hoog gebruikt links en rechts en ik zet een kleine beetsje tekst in het midden dan blijft het in het midden staan ipv gewoon bovenaan. ook als ik veel tekst heb dan verschuiven de menu's mee omlaag.

weet iemand wat ik hier aan kan doen?

groeten, jesper

PHP hulp

PHP hulp

22/11/2024 05:01:57

Marco Fijn

Marco Fijn

15/04/2008 15:02:00
Quote Anchor link
<td valign="top">

of in je css ( betere oplossing in mijn ogen )

vertical-align: top;

geld dan voor beide menu's en de middelste td
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Marco Fijn

Nvt nvt

nvt nvt

15/04/2008 15:03:00
Quote Anchor link
dankjewel, je moet het maar weten he

Jesper Diovo

Jesper Diovo

15/04/2008 15:45:00
Quote Anchor link
Tabellen?? Ga eens heel snel divs gebruiken. Tabellen gebruik je voor het juist weergeven van gegevens, je maakt er geen lay-outs mee! Bovendien kun je divs uiterst simpel naast elkaar zetten. Geef ze gewoon een class/id en geef deze class/id float: left; en een width mee. Et voila, ze staan naast elkaar!

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.