Bij Google bovenaan
Wat komt er bij kijken om sites zover als mogelijk bij Google bovenaan te krijgen of waar kan ik info vinden?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Joris
Wat je in ieder geval niet moet doen is een bedrijf inhuren om zogenaamd je site hoger in de zoekresultaten te krijgen. Vaak plaatsen die links naar jouw site ergens ('linkfarmen' heet dat dacht ik), zodat je in eerste instantie hoger komt. Komt Google daar echter achter, dan kunnen ze jouw site verwijderen uit hun index, waardoor je dus nooit meer gevonden wordt.
Zorg er wel voor dat andere sites naar jou linken, dat je de juiste opmaak gebruikt (h1 voor headers), juiste metatags etc. Verder kan er wel een tijdje overheen gaan voordat je bovenaan staat.
Kortom: over jouw vraag zijn complete boeken geschreven. Zoek eens op 'seo' (search engine optimalisation) en je komt wel bij wat sites die goede informatie geven.
www.kellysearch.nl
dat is van elsevier en hebben een contract met google om mensen hoger te plaatsen. Dit werkt wel goed , maar is vrij prijzig (van 50 tot 5000 euro per zoekwoord)
dat is van elsevier en hebben een contract met google om mensen hoger te plaatsen. Dit werkt wel goed , maar is vrij prijzig (van 50 tot 5000 euro per zoekwoord)
Je bedoelt 'sponsored links' neem ik aan. Google zelf beweert namelijk nog altijd dat hun zoekresultaten niet beïnvloed wordt door de hoeveelheid geld die wordt voorgeschoteld.
Er zijn bijvoorbeeld hier in de regio hardenberg 2 bedrijven die kunststofprofielen verkopen. Nu zijn er uiteraard in nederland tig meer van dat soort bedrijven , maar als je googled op 'kunststof profielen' , woorden die ze allebij hebben gekocht, krijg je ze keurig op plek 1 en 2 te zien.
Het zijn wel de sites van kellysearch en niet van de bedrijven zelf. Heeft volgens mij te maken met dat kellysearch zichzelf nuttig in google heeft weten te werken, en dat kan verkopen.
Dat is niet waar... de text komt van kellysearch en geef je bij hun zelf op, de link en kop zijn legit